Strona 1 z 2

Problem z obrotami cd.:(

: sob mar 24, 2007 10:48
autor: niunioit
Witam.Juz pisalem wczesniej ze ma problemy z obrotami.
wymienilem czujnik polozenia przepustnicy,dzisiaj wymienilem uszczelke pod wtrysk i jest dalej to samo.wskazowka obrotow wariuje,tak delikatnie skacze.jedynie dobra rzecza jest to ze golfer odzyskal moc:).ktora wczesniej gdzies zgubil:).
Co radzicie?Pojechac na vag?Czy moze to byc wina silniczka krokowego?Pozdrawiam! :bigok:

: sob mar 24, 2007 11:30
autor: T.O.B.I.
mamy konstrukcyjnie podobne silniki i ja ze swoim od roku z tym walcze, dzis wlasnie sie wybieram porobic pare rzeczy jak znajde to pewnie opisze :bajer: :bajer: :bigok:

: sob mar 24, 2007 12:07
autor: anthrax00001
a jak dodasz gazu na np. 3000obr to chodzi równo czy nie?

: sob mar 24, 2007 13:03
autor: niunioit
no chodzi teraz rowniutko i rowno opada po wymianie tej uszczelki.tylko ze ta wskazowa obrotow tak drga:/.i jak zapalam to raz od razu zatrzymuje sie na 1000 a raz na 400:/ :blush:

: ndz mar 25, 2007 13:13
autor: anthrax00001
To, że wskazówka drga wskazuje na to, że nie za każdym razem następuje zapłon
a czy po dodaniu gazu na 2000 obr też słychać nierówną pracę?

: ndz mar 25, 2007 13:23
autor: niunioit
hmmm sam nie wiem.raczej nie...

: ndz mar 25, 2007 13:51
autor: anthrax00001
Jeżeli tylko bez bazu słychać i wskazówka wskazuje nierówną pracę
to może być silnik krokowy ale głowy za to nie dam :)

: pn mar 26, 2007 10:57
autor: T.O.B.I.
regulowales potencjometr przepustnicy? kolega mial wachania obrotow przez czyjnik temperatury, ja mam te same problemy i eliminuje pokolei, zobaczymy co z tego wyjdzie

[ Dodano: 26 Mar 2007 10:59 ]
a propo slyszalem tez o takiej teorii ze te krancowki ktore sa na ukladzie kierowniczym (powoduja zwiekszenie obrotow jak sie kierownice do oporu przekreci) moga powodowac wlasnie falowanie obrotow

: pn mar 26, 2007 10:59
autor: MarioVWGTI
ja mam takie objawy ze jak czasem zapale go to dusi go ale jak dodam gazu to wxhodzi na obroty swoje dziwne rzeczy sie dzieja w tych goferach :bajer:

: pn mar 26, 2007 12:01
autor: niunioit
a gdzie sie reguluje ten potencjometr przepustnicy?a z ta kierownica to prawda.jak skrecam to tez tak mam:).ale jaja:).widze ze nei jestem sam:D.pozdrowka

: pn mar 26, 2007 12:43
autor: T.O.B.I.
byl na forum pod tytulem regulacja TPSu, 4 srubki torx trzymajace taka czarna kostke po prawej stronie wtrysku patrzac od przodu

: pn mar 26, 2007 13:01
autor: niunioit
aa no to ja wymienilem calyu ten czujnik tez.a to jego sie reguluje?:)

: pn mar 26, 2007 14:07
autor: T.O.B.I.
no tak nie zauwazyles ze on ma taki duzy obszar bezwladnosci, jeden otwor na srubke jest okragly a reszta eliptyczna, a czemu go wymieniles?

: pn mar 26, 2007 14:29
autor: gawraf
no u mnie tylko sobie sam gazu dodaje jak puszcze pedal gazu przy 3 tysiącach obrotów (na biegu) to on sam sobie dodaje gazu tzn wskazówka (caly czas na biegu) zamiast opadac obroty i hamowac silnikiem to wciska sobie pedal gazu :[ wymienilem silniczek krokowy i dalej to samo (tyle ze kupilem uzywany) ale zeby sie to samo dalej dzialo :( juz nie wiem co moge jescze zrobic... :[