Strona 1 z 1

Vw Golf MK1 1.8 GTI k-jetronic + LPG - PROBLEM!!!

: sob mar 12, 2005 14:23
autor: krystian
Witam.

Wczoraj uszczelnialem caly uklad paliwowy ... antywybuch etc ... Jak odpale samochod na zimnym silniku to mam obroty z 600, a jak pojezdze z 15min i silnik sie nagrzeje to mam caly czas 1700 obroty ... czego to moze byc przyczyna ? jak ustawic te obroty aby bylo ok ? Gazownik ustawial i jest tak samo ...

: sob mar 12, 2005 15:21
autor: mat.i.tom
miałem ten sam problem z kumplem, okazało sie, ze jest zasyfiony cały układ ale u Ciebie niewiem czy to to .....

: sob mar 12, 2005 16:05
autor: alepka
js miałem podobny problem. strasznie powoli schodzil z obrotów na gazie a czasami zostawał i musiałem lekko zdusic silnik zeby obroty spadły. powodem był mikser. wymiana pomogła. ale jak mam instalke bez kompa i sterowanie jest tylko śrubkami na reduktorze.