Witam.
Wczoraj uszczelnialem caly uklad paliwowy ... antywybuch etc ... Jak odpale samochod na zimnym silniku to mam obroty z 600, a jak pojezdze z 15min i silnik sie nagrzeje to mam caly czas 1700 obroty ... czego to moze byc przyczyna ? jak ustawic te obroty aby bylo ok ? Gazownik ustawial i jest tak samo ...
Vw Golf MK1 1.8 GTI k-jetronic + LPG - PROBLEM!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
miałem ten sam problem z kumplem, okazało sie, ze jest zasyfiony cały układ ale u Ciebie niewiem czy to to .....
http://www.vwmk1-garage.pl
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 206 gości