Strona 1 z 2

ubywa plynu chlodzacego

: pn mar 19, 2007 22:08
autor: zawisza44
jak w temacie musze non stop dolewac plynu, z czym mozebyc zwiazany moj problem???

: pn mar 19, 2007 22:17
autor: Przemo440
jeżeli nie ma wyieku na zewnatrz to moze wskazywać na uszczelke pod głowicą a jak wyglada wydech na rozgrzanym silniku? leci z niego woda czy sucho?

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 21:17 ]
wycieku*

: pn mar 19, 2007 22:19
autor: opał
z tego samego powodu rozebrałem dzisiaj baby golfa-zero wycieków i dymienia a ubywało płynu - uszczelka pod głowicą,doszedł popękany kolektor wydechowy, dwie rolki,pasek, komplet uszczelek.....i kupa zabawy a baba mi łeb suszy bo jezdzić nie może;-)

: pn mar 19, 2007 22:20
autor: untaztood
Przemo440 pisze:jeżeli nie ma wyieku na zewnatrz to moze wskazywać na uszczelke pod głowicą a jak wyglada wydech na rozgrzanym silniku? leci z niego woda czy sucho?

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 21:17 ]
wycieku*
Mam taki sam problem, silnik po remoncie (oleju nie przybywa, w wodzie nie ma śladów oleju) wszędzie sucho, chłodnica nie cieknie i też mi ostatnio ubywa...
Co to może być?

AAZ 1.9 TD
Przebieg po kapitalnym remoncie to jakieś 15 tyś km.

: pn mar 19, 2007 22:23
autor: zawisza44
uszczelka pod glowica byla niedawno wymieniana. Jest tez opcja ze szybko sie grzeje. A co do wydech to nie wiem jutro sie temu przyjrze.

: pn mar 19, 2007 22:23
autor: Przemo440
a jak wyglada nagrzewnica? moze ona gdzies podcieka? tylko jak przy takiej duzej utracie płynu to w srodku auta zrobiłoby sie akwarium

: pn mar 19, 2007 22:23
autor: chosen
mozecie miec tak jak ja mialem. Korek do doopy,, moze zaworek sie urwał albo coś.
Albo ta uszczelka jak pisza wyzej koledzy
Albo tez sama pompa przecieka jak nigdzie indziej nie widac.
Ja mialem zly korek, znaczy bez zaworku, i mi wywalało płyn przez zbiorniczek wyrówanwczy przez odpowietrznik.

: pn mar 19, 2007 22:25
autor: zawisza44
chosen o jaki ci korek chodzi bo ja mam cos podobnego???

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 21:37 ]
jest jeszcze jedna sprawa duzo oleju ubywa

: pn mar 19, 2007 22:55
autor: pawel3
zawisza44, ten korek który się zakręca od góry na zbiornik wyrównawczy,on ma tam taki zaworek w celu utrzymania właściwego ciśnienia w układzie. a węże od wody na ciepłym jak pracuje silnik dają się zgnieść, czy są bardzo twarde?

: śr mar 21, 2007 19:02
autor: zawisza44
pawel3 pisze:a węże od wody na ciepłym jak pracuje silnik dają się zgnieść, czy są bardzo twarde?


weze sa miekkie oprocz tego co wychodzi spod zbiorniczka wyrownawczego

: śr mar 21, 2007 19:17
autor: KamilW
Panowie, a ja mam do was tylko jedno pytanie? Czy podczas tych wszystkich remontow kapitalnych wymieniono u was PROFESJONALNIE sruby glowicy??

: śr mar 21, 2007 19:52
autor: pawel3
zawisza44, no to mi się wydaje że to uszczelka będzie, skoro oleju też ci ubywa dużo i płynu nigdzie nie ma wycieków,to chyba nic innego nie będzie

: śr mar 21, 2007 20:09
autor: Slawek 11
Witam. Wariantow moze byc sporo: peknieta glowica, pekniety blok silnika, uszkodzona uszczelka pod glowica co wcale nie musi oznaczac ze plyn idzie do oleju lub same nieszczelnoisci na przewodach. Jak jest gaz to dochodzi nieszczelna membrana w parowniku. To nie jest diagnoza na odleglosc.
Pozdrawiam

: śr mar 21, 2007 20:18
autor: untaztood
pawel3 pisze:zawisza44, ten korek który się zakręca od góry na zbiornik wyrównawczy,on ma tam taki zaworek w celu utrzymania właściwego ciśnienia w układzie. a węże od wody na ciepłym jak pracuje silnik dają się zgnieść, czy są bardzo twarde?
u mnie są twarde.... to źle?