Strona 1 z 1
					
				pompka centralnego zamka
				: pn mar 19, 2007 19:26
				autor: Darass
				Kupiłem swojego golfa z zepsuta pompką od pneumatycznego centrala. Jakiś czas pojeździłem i zaczeło mnie to wkurzac, wiec kupiłem używke za 100zł. Pojeździłem tydzień i znowu padła  

 Teraz zaczyna mnie denerwowac brak centrala, bo u mnie jak cos jest w aucie to ma działać 

 Nie chce znowu wydawać stówy bo boje sie że znowu mi padnie, nie wiem, może cos w aucie jest nie tak że padają czy to może po prostu zbieg okoliczności? co mi radzicie?
i drugie pytanko, czy wogóle ktoś naprawia te pompki? poprzednią dałem do elektryka i mówił ze nie da sie tego naprawić 

 
			 
			
					
				
				: pn mar 19, 2007 19:52
				autor: greg
				albo sięleje do niej woda albo nieszczelnosć na wężykach = ciągła praca pompki = jej spalenie
			 
			
					
				
				: pn mar 19, 2007 20:24
				autor: Darass
				greg pisze:albo sięleje do niej woda
odpada, w bagażniku jest suchutko
greg pisze:albo nieszczelnosć na wężykach
ale słyszał bym pompke gdyby pracowała cały czas, bo one dosyc glosno chodzą. Inna sprawa ze z tego co wiem to pompka działa tylko w trakcie otwierania lub zamykania, jak zamknie albo tworzy to nie pracuje wiec nie wiem czy nieszczelnosc ma tu cos do tego. Gdyby pracowala a rygle by nie reagowały, wtedy mozna sądzic ze nieszczelność, ale tak?
 
			 
			
					
				
				: pn mar 19, 2007 21:12
				autor: Paweł Marek
				Jak jest nieszczelność do sama się wyłączy po ok. 10 sekundach. Może masz pecha. Mam dwa 14 letnie auta i nigdy awaria pompki się nie trafiła. Albo wcale masz nie zepsutą tylko coś z kablami jest nie tak
			 
			
					
				
				: pn mar 19, 2007 21:16
				autor: Darass
				Paweł Marek pisze:Jak jest nieszczelność do sama się wyłączy po ok. 10 sekundach. Może masz pecha. Mam dwa 14 letnie auta i nigdy awaria pompki się nie trafiła. Albo wcale masz nie zepsutą tylko coś z kablami jest nie tak
no tez o tym pomyslalem, dla tego teraz szukam kogos kto tez ma fabrycznego centrala w MKIII zeby podpiąc moją pompke do niego. 
P.S moze jest ktos z Gdyni kto miał by ochote na małego mini spota ? 

 
			 
			
					
				
				: pt mar 23, 2007 00:56
				autor: radzio_oksy
				Darass pisze:kto miał by ochote na małego mini spota ?  
ja bym chetnie podjechał, ale mam MKII, a z tego co wiem taka pompka nie podpasuje do MkIII
 
			 
			
					
				
				: pt mar 23, 2007 10:56
				autor: kolizebo
				Witam. Miałem kiedyś problem ze swoją pompką w mk2, ścieżkę mi wywaliło w scalaku i trzeba było zrobić nową za pomocą kabelka  

 Jak mówili koledzy wyżej, wilgoć źle działa na scalaki i najczęściej ścieżki wywala :> Pozdrawiam.
 
			 
			
					
				
				: pt mar 23, 2007 12:08
				autor: MaciejW
				U mnie szlak trafil bo ją woda zalala,dziala w jedną stronie tzn tylko otwiera 

,probowal ktos to juz naprawiac ??
 
			 
			
					
				
				: pt mar 23, 2007 12:14
				autor: Halik82
				Ja tez mialem awarie pompy. Czesc plytki mi sie zalala i spalił silnik. Wysuszylem, wymienilem silnik, troche jeszcze bylo zabawy z uwtawieniem wylacznika cisnieniowo-podciesnieniowego i dziala idealnie. Tylko troche glosno chodzi ale wiem dlaczwego. Musze ja jeszcze raz rozebrac ale na razie nie mam na to czasu 

 
			 
			
					
				
				: pt mar 23, 2007 13:46
				autor: kolizebo
				MaciejW pisze:U mnie szlak trafil bo ją woda zalala,dziala w jedną stronie tzn tylko otwiera 

,probowal ktos to juz naprawiac ??
 
pewnie masz płytkę do lutowania, sprawdź ścieżki albo podjedź do elektronika, możesz mieć tak jak u mnie było.
 
			 
			
					
				
				: pt mar 23, 2007 15:28
				autor: Darass
				Halik82 pisze:Tylko troche glosno chodzi ale wiem dlaczwego.
ja bym chcial zeby u mnie głośno chodziła, byle chodziła 
teraz mam dwie niesprawne, i musze znalezc jakiegos dobrego elektronika który z tych dwóch zrobi chociaz jedną sprawną.
znacie kogos takiego w 3miescie?
 
			 
			
					
				
				: pt mar 23, 2007 16:03
				autor: Halik82
				Darass , a sprobuj rozkrecie pompke, przylaczyc do kabli i wcisnac pilota. Jesli te dwie "cewki" na plytce beda przeskakiwaly to moze byc tak ze silnik masz spalony. Wyjmij silnik i obejrz go dokladnie. Ja mialem calutki czarny i stopiona ta obudowe oplastikowa 

 Jak to jest silnik to poszukaj takiego. Sa bardzo podobne silniki do tego co jest orginalnie w pompce tylko ciut krotsze ale pasuja idealnie. To są popularne silniczki na 12V do roznych urzadzen. Ja mam taki wstawiony i smiga bardzo dobrze, jedyne co musialem zrobic to maksymalnie zmienijszyc odleglosc miedzy tymi "koleczkami" na przelaczniku cisnieniowo-podcisnieniowym. Dziala juz 2 miesiace i szybko zamyka zamki. 
powodzenia
 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 01, 2007 23:15
				autor: Darass
				sprawa centrala chyba sie wyjasniła. kilka dni temu miałem w aucie małe ognisko. podjechałem pod US i z zza kokpitu i boczka drzwiowego (kierowcy) zaczął leciec dym. popaliły sie kable w drzwiach i kilka koło skrzynki z bezpiecznikami. jakies yebane zwarcie. elektryk wyciągnął z drzwi kable zeby odbudowac wiązke, powymieniał te ktore sie rypły pod skrzynką i przy okazji zajrzał do centrala. wzial pompke i za 2 godz dzwonił zeby podjechać. okazało sie ze padła elektronika tzn sie spaliła. całe to ognisko prawdopodobnie spowodował zamek, cos go boli. teraz bedzie on ominiety, i cetral bedzie działał z pilota a nie z kluczyka. musi tylko odbudować płytke w pompce i bedzie git 

 w sumie szczescie w nieszczesciu, bo przez te popalone kabelki w koncu powinienem miec cetrala z pilota razem z alarmem 
P.S punkta przyznaje bo opis moze sie kiedyś komuś przydac 
