Odciecie pompy paliwa!!!???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
blue
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 04, 2004 11:50
Lokalizacja: Kraków

Odciecie pompy paliwa!!!???

Post autor: blue » pt mar 11, 2005 20:10

Którędy idą przewody do pompy paliwa? Chce zrobić odciecie pompy paliwa jako zabezpieczenie. Czy wystarczy zrobić odcięcie jakiegoś przewodu. I zalozyć jakiś przełaącznik, jak tak to jaki, i na jakim przewodzie???


....

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » pt mar 11, 2005 22:41

witam mialem ten sam problem, ale go rozwiazalem. Przewod elektrozaworu na pompie wtryskowej, przy samej pompie (u mnie ) jest czerwony ale jakies 10 cm dalej wchodząc do wiazki wchodzi w czarną koszulke i za tablicą bezpiecznikow wychodzi jako czarny przewod. W tej chwili ci nie powiem gdzie on dokladnie wychdzi. ale dla twojej wiadomosci wiec ze zrobili taki myk. Ja odcieice paliwa sobie zrobilem i dziala.



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » pt mar 11, 2005 22:51

podnieś dekiel w bagażniku a zobaczysz kpl. łączeń do smoka w zbiorniku. Na przewód paliwowy załóż elektrozawór a na powrót zawór kierunkowy.
Ostatnio zmieniony pt mar 11, 2005 23:57 przez AEM, łącznie zmieniany 1 raz.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » pt mar 11, 2005 22:55

no tak ale ja to napisalem w stosunku co do Dizelni



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » pt mar 11, 2005 23:00

więc żle napisałeś! diesel ma cały układ inaczej zrobiony!


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pt mar 11, 2005 23:51

c-kozi pisze:witam mialem ten sam problem, ale go rozwiazalem. Przewod elektrozaworu na pompie wtryskowej, przy samej pompie (u mnie ) jest czerwony ale jakies 10 cm dalej wchodząc do wiazki wchodzi w czarną koszulke i za tablicą bezpiecznikow wychodzi jako czarny przewod. W tej chwili ci nie powiem gdzie on dokladnie wychdzi. ale dla twojej wiadomosci wiec ze zrobili taki myk. Ja odcieice paliwa sobie zrobilem i dziala.
zgadzam się co z c-kozi to jest najlepsze rozwiązanie :bigok:



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » sob mar 12, 2005 00:05

wy piszecie o dieslach a blue chodzi o benzyne więc mu nie mąćcie! Poza tym wypinam z elelktrozaworu pompy ten czerwony i podłączam w to miejsce + aku a wtedy wasz imobilajzer może sobie blokować. To Wasze rozwiązanie na tym przewodzie jest do :butthead:


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
blue
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 04, 2004 11:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: blue » sob mar 12, 2005 00:38

No to juz calkiem zglupialem!!! i do tego jeszcze gdzies przeczytalem ze sa dwie pompy (gdzie? jedna wim ze jest z tylu bo ja slysze) to wkoncu gdzie najlepiej jest sie podpiac??? Jak wyglada ten elektrozawor?? Ale dzieki za info!!


....

Awatar użytkownika
newswen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 15:50
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: newswen » sob mar 12, 2005 02:22

przewody pompy idą w progu od kierowcy, sciagasz plastikową obudowe i pod nią idą przewody w izolacji , prawdopodobnie jest to czerwony, ale dla pewnosci odkrec z tylu oslone od pompy i sprawdz jak jest tam czerwony to go przetnij tam w progu i sprawdz czy autko odpali jak nie to podciagnij sobie gdzies w tobie tylko znane miejsce i zamontuj przelacznik..
po sprawie
pozdrawiam



ale to nie jest wcale dobre zabezpieczenie ostrzegam, jak zlodziej bedzie chcial ukrasc akurat twoje auto to i tak ukradnie
to jest tylko przeszkadzajka

wystarczy ze sobie podciagnie tylko plus z zapalniczki pod pompe i juz ma odpalone auto..
a bedzie wiedzial ze to pompa nie dziala i dlatego nie chce odpalic bo po wlaczeniu zaplonu pompa nie "bzyknie" na chwile

ale warto to miec zawsze to wiecej czasu zejdzie i moz nam uratowac autko

pozdrawiam



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob mar 12, 2005 16:56

Ja mam linka o zabezpieczeniu auta http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=5247



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » sob mar 12, 2005 18:08

blue pisze:No to juz calkiem zglupialem!!! i do tego jeszcze gdzies przeczytalem ze sa dwie pompy (gdzie? jedna wim ze jest z tylu bo ja slysze) to wkoncu gdzie najlepiej jest sie podpiac??? Jak wyglada ten elektrozawor?? Ale dzieki za info!!
elektrozawór znajdziesz np. na Allegro koszt ok.50 zł ale jeśli masz przewód powrotny paliwa do zbiornika należy też założyć zawór kierunkowy lub drugi elektrozawór.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz mar 13, 2005 01:53

tylko jeszcze sie zapytajcie o jaki 1.3 chodzi?
bo każdy pisze oczymś innym i wielki hu.. z tego wychodzi :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » ndz mar 13, 2005 10:44

Ale newswen. Jak przetne przy samej pompie to będzie musiał podnieś auto na lewarku. Tego złodziej już raczej nie zrobi. Dobrze schować włącznik i układzik który sam sie wyłączy po zgaszeniu stacyjki. Myśle ze to by było dobre rozwiązanie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 277 gości