Strona 1 z 1

Zimny Diesel nie odpala.

: pt mar 11, 2005 08:33
autor: blendi
Wiatm

W ostatnie mrozy wysypały mi się świece żarowe na, Których mój 1,9 d Odpalał za pierwszym podgrzaniem świec.
Kupiłem na allegro świece Bosh'a o nr katalogowych takich jak powinny być i d.....
Nie pali. Kręci, kręci i nic.
Świece grzeją, sprawdzałem. Świece podobno DURATERM. Czy to może być jakaś lipa??
Mogą lekko się grzać ale nie rozgrzewać do odp temp??

: pt mar 11, 2005 16:56
autor: piosz7
Jeżeli przed padnięciem starych świec golfik odpalał Ci dobrze to bardzo możliwe że te świece są do dupy. Chyba że miałeś takiego pecha że w między czasie coś innego padło.
Pozdrawiem.

: pt mar 11, 2005 18:10
autor: Alib
MI też nie chciał odpalać w duże mrozy ale sprawdziłem to była wina paliwka(shell) bo jak pojechałem na BP to jak było -25 to odpalił za drugim razem!!! I to bez trudu!!

: sob mar 12, 2005 12:44
autor: trx
Miałem podobny problem. Zaoacz czy paliwo dosyeje sie do wtryskiwaczy bo jesli nie to wina lezy po stronie filtru paliwa. Ja zakupilem filtr (50 pln) i pali bez problemu

: sob mar 12, 2005 12:47
autor: TACYK
I ja tez mialem z tym problemy tej zimy swiece ok paliwko dochodzilo i tak i tak nie chcial odpalac.Zaczolem lac paliwko tylko z orlenu i problemy sie skonczyly

: sob mar 12, 2005 16:40
autor: piott
mnie na opale nawet przy -20 odpala.(czystym opale)

: ndz mar 13, 2005 04:38
autor: Krzylu
wyciagales wszystkie i pokolei patrzales czy grzeja--->robia sie czerwone jak rozpalone zelazo??
jak tak tzn ze sa dobre
i niema tu nic wspolnego z zapalaniem
dokladnie niewiem jak jest w mk3 D ale niema tam ssania jak w mk2??
nigdy niezwracalem na to uwagi jakos
moze dlatego??
a moze ci zamarzla ropa??
sprawdz czy we filtrze jest ropa albo odkrec waz(powrot)przy pompie i zakrec raz silnikiem jak leci to nie zamarzlo
jakosc moze jest wazna ale chyba nawet na opale da sie zachechlac mowie o zajechanym opale
przyczyn moze byc wiecej
np slabe cisnienie w cylindrach i tez nie odpalisz
zaplon raczej nie jest to poniewaz rzadko sie zdarza no chyba ze paska rozrzadu dawno nie wymieniales i jest zjechany ale to maloprawdopodobne
pozdroo

: ndz mar 13, 2005 11:51
autor: fido
jeśli takie zachowanie to przyczyna slabego ciśnienia na tlokach
to czy wystarczy tylko wymiana pierścieni czy to już jest początek
końca :grrr: .Właśnie taki problem dokucza mojej golfinie II i zastanawiam
się co robić :-k . Jutro sprawdzę wszystkie powyższe rzeczy, ale może konieczna będzie wymianka silnika :grrr:

: ndz mar 13, 2005 15:03
autor: piott
jezeli ci wczesniej odpalal a po wymianie swiec nie chce, to musi byc ich wina. moze przez przypadek zrobiles zwarcie i bezpiecznik sie spalil.

: pt mar 18, 2005 23:34
autor: Shane84
Ja kupilem swiece "Iskra" i jak na razie wszystko chodzi(68 zl za 4 szt)..a jak juz ktos wczesniej wspomnial to sprawdz bezpiecznik od swiec.a paliwo to swoja droga..ale wydaje mi sie ze to raczej swiece.weglug mnie dobre paliwko maja na shellu tylko tam tankuje!!! pozdro.. a jeszcze jedno jakis czas temu sprawilem sobie niby niemieckie swiece (100zl 4 szt) i pupa -pochodzily niecale 3 miechy :(

: ndz mar 20, 2005 22:31
autor: blendi
Już wszystko gra. Bezpieczniek (Blaszka) po maską był ok. Ale napięcie na świece nie dochodziło. Dopiero wnikiliwa analiza przewodów i wytężona praca elekrtyka przyniosław skutek. Okazało się, że golf posiada jeszcze 2-gi bezpiecznik, tam gdzie się znajdują inne. No prawie. W mało widocznm miejscu, nad rzędem normalnych bezpieczników i przekaźników zainstalowany jest jeszcze jeden bezpiecznik (krowa) 50A, 2 razy większy gabarytowo, w mało widocznym, miejscu i prawie nie dostepnym. Trzeba sie nieźle nagimnastykować żeby go zaobaczyć, wyjąć i wymienić.
Pozdrawiam
blendi