Obroty nierowne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty nierowne
mam big problem z obrotami w golfie 1993 1,4i benzyna
-jak jest zimny to jeszcze jakos chodzi
-po rozgrzaniu oboty ustalaja sie na poziomie 700-800
-czasami spadaja do 200-300 po czym znowu wzrastaja
-po dluzszej jezdzie na biegu jalowym obroty wzrastaja nawet do 2000 i lekko faluja-po dodaniu gazu i szybkim puszczeniu spadaja do normalnych
-ogolnie obroty caly czas faluja +-200-300
-po zmianie biegu na wyzszy i dodaniu gazu jest moment zadlawienia a samochod reaguje potem szarpnieciem i jedzie
-to samo jest gdy jade 800-120 i lekko puszcze gaz Po ponownym dodaniu gazu dlawi sie na moment szarpnie i jedzie
Czy ktos wie co to za badziew
Z gory dzieki za kazda podpowiedz. Chcialbym to wiedziec zanim pojde do mechanika zeby mi kitu nie wciskal i nie naciagal na koszty
-jak jest zimny to jeszcze jakos chodzi
-po rozgrzaniu oboty ustalaja sie na poziomie 700-800
-czasami spadaja do 200-300 po czym znowu wzrastaja
-po dluzszej jezdzie na biegu jalowym obroty wzrastaja nawet do 2000 i lekko faluja-po dodaniu gazu i szybkim puszczeniu spadaja do normalnych
-ogolnie obroty caly czas faluja +-200-300
-po zmianie biegu na wyzszy i dodaniu gazu jest moment zadlawienia a samochod reaguje potem szarpnieciem i jedzie
-to samo jest gdy jade 800-120 i lekko puszcze gaz Po ponownym dodaniu gazu dlawi sie na moment szarpnie i jedzie
Czy ktos wie co to za badziew
Z gory dzieki za kazda podpowiedz. Chcialbym to wiedziec zanim pojde do mechanika zeby mi kitu nie wciskal i nie naciagal na koszty


Napisz tesz jaki typ masz silnika ABD czy AEX
Pozatym mozna obstawiać silnik krokowy, przepustnica zabrudzona, zły sygnał z któregoś czujnika ( temp. powietrza, temp. wody, MAP sensor jeśli masz AEX) najlepiej podłączyć do VAG`a i wtedy dużo się wyjaśni.
Jak Pomogłem to wciśnij POMÓGŁ
- anthrax00001
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
Miałem takie objawy i mechanik powiedział, że to silnik krokowy
otworzył go, podgiął takie dwie blaszki i złożył, choć powiedział
że gwarancji na to nie daje.
Po tej operacji problem wchodzenia
na wysokie obroty zniknął, ale problem wachań obrotów nie zniknął
i wygląda tak samo, 700-900 czasem spada do 200-300 na ułamek sekundy
jeśli przytrzyma się gaz na np. 2000 obr lub więcej to słychać, że że silnik nie spala równo
Mechaniek coś tam potem grzebał cały dziań w aucie ale nie potrafił ustalić z czego to wynika
także czekam niecierpliwie na jakieś informacje
acha, vag nie pokazuje żadnych błędów a wszystkie urządzenia wg.VAG'a są sprawne
silnik 1.4 ABD '94
otworzył go, podgiął takie dwie blaszki i złożył, choć powiedział
że gwarancji na to nie daje.
Po tej operacji problem wchodzenia
na wysokie obroty zniknął, ale problem wachań obrotów nie zniknął
i wygląda tak samo, 700-900 czasem spada do 200-300 na ułamek sekundy
jeśli przytrzyma się gaz na np. 2000 obr lub więcej to słychać, że że silnik nie spala równo
Mechaniek coś tam potem grzebał cały dziań w aucie ale nie potrafił ustalić z czego to wynika

także czekam niecierpliwie na jakieś informacje
acha, vag nie pokazuje żadnych błędów a wszystkie urządzenia wg.VAG'a są sprawne
silnik 1.4 ABD '94
- anthrax00001
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości