Porady dot. techniki jazdy furką

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ulmoz

Porady dot. techniki jazdy furką

Post autor: ulmoz » pt mar 11, 2005 00:26

Na poczatek powiem ze jestem mlodym kierowca, dopiero co odebralem prawo jazdy i, z tego powodu ze uwazam to forum za kompetentne, chcialbym abyscie udzielili mi pewnych rad dotyczacych techniki kazdy samochodem... chodzi mi o sprawy ktore jeszcze nie sa dla mnie w 100% jasne :)

Na przyklad ruszanie samochodem na pelnym gazie z boksujacymi kolami, tak aby nie uszkodzic sprzegla ani niczego innego. Jak prawidlowo nalezy to robic? Wciskamy sprzeglo, 1 bieg, gaz do oporu i puszczamy sprzeglo? Nie chodzi mi o maksymalne przyspieszenie, ale o start z piskiem na pelnym gazie (tak zeby poszalec na sniegu i czasami na suchym asfalcie ostro popiszczec ;) )

Dzieki za info... na pewno sie przyda :)
Pozdro



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » pt mar 11, 2005 00:44

jak tak bedziesz robic to zycze duzych wydatkow na naprawy:)


_______________________________
www.stylepoznan.com

ulmoz

Post autor: ulmoz » pt mar 11, 2005 00:49

dlatego pytam zebym nie musial wydawac wiele na naprawy... jesli chodzi o takie zabawy to oczywiscie nie zamierzam tak robic codziennie przy kazdym ruszaniu... sporadycznie tylko, dla rozrywki.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt mar 11, 2005 00:58

zaciagasz ręczny na maxa wciskasz sprzegło do podłogi następnie wszucasz 1. i gazz.... i puszczasz sprzegło :)


Obrazek

Awatar użytkownika
david_p
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt sty 07, 2005 15:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: david_p » pt mar 11, 2005 01:04