Jak wymienić płyn w ukladzie wspomagania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Jak wymienić płyn w ukladzie wspomagania?

Post autor: niunioit » pt mar 16, 2007 12:51

Witam.
Musze wymeinic plyn w ukladzie wspomagania.Jak mam to zrobic?na kanale?ile wlac plynu nowego?O czym musze pamietac?
Dziekuje i pozdrawiam! :bigok:



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pt mar 16, 2007 13:18

odkrecasz obejme na wezu na dni zbirniczka plynu, plyn wyleci , przekrec rozrusznkiem na ok 1 s zeby pompa wyzygala plyn z ukladu,zakladasz obejme lejesz plyn odpalasz auto krecisz od oporu do oporu w celu odpowietrzenia ukladu, uzupelniasz plyn. wchodzi ok 0,7 l. Zaleca powtorzenie wymiany po ok 1 tyg

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 12:21 ]
a kanal nie potrzebny


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » pt mar 16, 2007 14:39

Ja to robiłem troszkę inaczej. Postawiłem sobię autko na górcę tak że przód auta miałem niżej, odkręciłem sobię obejmę dolną przy pompie wspomagania, jak płyn zlatywał to dodatkowo ruszałem kierownicą, jak już nic nie zlatywało to przekręciłem troszkę rozrusznikiem(właśnie na sekundkę). Zakręciłem obejmę wlałem płyn przed odpaleniem pokręciłem troszkę kierownicą, potem odpaliłem i kręciłem fajerą to oporu w jedną i drugą stronę w celu odpowietrzenia. Ale mi weszło nie 0,7 tylko 1,0



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pt mar 16, 2007 14:51

niunioit ---koledzy wyjaśnili wszystko i dokładnie[ nic dodać nic ująć]



niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » pt mar 16, 2007 16:49

a musze powtarzac ta czynnosc za tydzien?rozrusnzikiem to tylko na chwileczke,nawet gnie zapalac smaochpodu:) :blush:



jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » pt mar 16, 2007 17:00

NIc się nie stanie jak samochód odpali, ale odrzu go zgaś. A czy musisz powtażać to już od ciebie zależy dobrze by było dlatego że jest to układ zamknięty, bez filtra i sam rozumiesz że ten cały syf zostanie w układzie (opiłki metali, brud itp.)nie zleci razem z tym zużytym



niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » pt mar 16, 2007 17:11

to moze lepiej najpierw kupic jakis zwykly do wspomagania (np orlenu jakis) a za tydzien zmienic na oryginalny vw:D bo tylko taki mam:D :blush:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt mar 16, 2007 17:20

niunioit pisze:a musze powtarzac ta czynnosc za tydzien?
No nie żałuj 20 zł raz na 15 lat :D
Ja tak zrobiłem. Przecież jedna wymiana nie usunie tego, co pozostało po zlaniu starego płynu. Rozcieńczy się w nowym i będze dalej niszczyć od środka. Wtedy po kilku dniach jazdy wymieniasz jeszcze raz i praktycznie wszystkiego się pozbywasz.
Co tdo tego, co napisali powyżej koledzy, radzę pokręcić rozrusznikiem a nie kierownicą.
Odkręcasz przewód wyjścia z pompy (a nie ten, którym płyn z siłownika powraca). Odpowiednik tego, co VW zalewa to zielony Febi. Ja dałem 25 zł z wymianą, więc nie wiem czy jest sens smarować się pod domem ;)
Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 385 gości