Witam 
Mam takie pytanie czy dużo jest roboty z przełozeniem silnika 2E 8V 115 KM  na  ABF 16V 150 KM ? Czy to sie opłaca? Jaki moze być koszt takiej przyjemności? I czy trzeba zmienic tez cos poza silnikiem, okablowaniem,komputerem np. amortyzatory,hamulce itp. ?? Przekładka ma byc w Golfie 3 2.0 GTI.
pozd
Hubert
			
									
									Zmiana 2E 8V 115 KM na ABF 16V 150 KM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wydaje mi sie, ze hamulce i zawieszenie zostanie bo jest takie samo, nie wiem jak jest zosprzetem silnika. I najwazniejsze bardzo ciezko jest znalezc silnik ABF w dobrym stanie, czy to na swapa czy caly samochod i napewno taki silnik jak juz sie znjdzie w dobrym stanie to troche bedzie kosztowac, z tym ze po swapie zostaje na stary silnik ktory mozna sprzedac i jakos to sie skalkuluje, ale nie wyjdzie na zero.
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
Co oczywiste wiązka elektryczna silnika i komputer, kolektor wydechowy,skrzynia. ABF ma przednie wachacze takie jak VR6 a 8V chyba ma "zwykłe" (ale nie jestem tego pewien).
			
									
									Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :)   Abf czyli Abfahrt 
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
						Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości



