Strona 1 z 2

Rozregulowana przepustnica silnika 1,8 RP

: czw mar 15, 2007 02:05
autor: kryl
Rozregulowałem ustawienie fabryczne przepustnicy w Golfie 1,8b silnik RP.Potrzebuję praktycznych porad jak powrócić do ustawienia pierwotnego.Kręciłem obydwoma śrubami,dolną i górną.

: czw mar 15, 2007 08:27
autor: T.O.B.I.
musial bys znalezc w sieci ksiazke serwisowa (obsluga i naprawa) i w niej poszukac, u mnie jest to w ten sposob ze trzeba za pomoca 6V wsunac silniczek krokowy do konca i miedzy wkretem regulacyjnym a kruccem przepustnicy ustawic szczeline 0,5mm

: czw mar 15, 2007 10:29
autor: homsky
kryl pisze:Rozregulowałem ustawienie fabryczne przepustnicy w Golfie 1,8b silnik RP.Potrzebuję praktycznych porad jak powrócić do ustawienia pierwotnego.Kręciłem obydwoma śrubami,dolną i górną.
Którymi śrubami dokladnie kręciłeś , od strony TPSu , czy od strony mechanizmu przepustnicy ???

Tymi śrubami kręciłeś?
Obrazek

Czy tymi z prawej strony monowtrysku na zdjęciu
Obrazek

: czw mar 15, 2007 18:13
autor: zajac
a co to jest na 2 fotce kwaracik po lewym dolnum rogu z czarna rurka bo ja tego nie mam ale znalazlem kabel ktory powinien by w takie cos wpiety

i jeszcze do homskyego mam pytanko jako osoby z pojeciem mam 1,8 RP
wymienilem sonde i czujniki ustawilem zaplon rozrzad itd a auto jak jest zimne to wali na czarno i smierdzi benzyna gdzie jszcze szukac problemu

: czw mar 15, 2007 20:56
autor: eidos
zajac pisze:a co to jest na 2 fotce kwaracik po lewym dolnum rogu z czarna rurka bo ja tego nie mam ale znalazlem kabel ktory powinien by w takie cos wpiety

i jeszcze do homskyego mam pytanko jako osoby z pojeciem mam 1,8 RP
wymienilem sonde i czujniki ustawilem zaplon rozrzad itd a auto jak jest zimne to wali na czarno i smierdzi benzyna gdzie jszcze szukac problemu
Ten kwadracik reguluje podcisnieniowo wyprzedzenie zapłonu.

A co do czarnego dymu, to sprawdz kody błyskowe. Zobacz czy po resecie komputerka samochodowego tez sie tak dzieje.

: czw mar 15, 2007 23:03
autor: kryl
Do Homsky od Kryl:kręciłem śrubami od strony mechanizmu przepustnicy.

: czw mar 15, 2007 23:10
autor: Duber
kryl, ktore jasniej?

: czw mar 15, 2007 23:10
autor: eidos
kryl pisze:Do Homsky od Kryl:kręciłem śrubami od strony mechanizmu przepustnicy.
Jak chcesz tylko z Homskym rozmawiac to pisz do Niego na piva

: czw mar 15, 2007 23:19
autor: Duber
kryl, masz narazie to tez dostalem to od kolegi.tylko miernikiem regulujac powrucisz do pierwotnych ustawien,popros Homskiego on napisal kiedys jakie napiecia na zaciskach powinny byc.tez pisalem o tym ale dawno i niepamietam.lepiej poszukaj moich i homskiego postow duzo pisalismy o tym i dokladnie opisywalismy.gdzie co i jak

: czw mar 15, 2007 23:28
autor: eidos
Jesli regulowałes TPS (na pierwszym zdjęciu te 4 sruby) to Homsky w innym poscie opisał jego regulacje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 tu sobie poczytaj

: czw mar 15, 2007 23:59
autor: kryl
Przestawiłem wkręt regulacyjny i oporowy przepustnicy.Jeden był osłonięty plastikową nakładką (dolny).

: pt mar 16, 2007 00:07
autor: homsky
kryl pisze:Przestawiłem wkręt regulacyjny i oporowy przepustnicy.Jeden był osłonięty plastikową nakładką (dolny).
JUtro zrobie zdjęcie monowtrysku od strony mechanizmu przepustnicy i powiesz nam konkretnie czym kręciłeś , tak bedzie prościej napisac wyjasnic żeby nie było niedomówień.

Także cierpliwości , do jutra!

: pt mar 16, 2007 08:57
autor: T.O.B.I.
wydaje mi sie ze kolega krecil ta srubka zaznaczona na zolto Obrazek

[ Dodano: 16 Mar 2007 08:05 ]
aha homsky mam pytanie nie grozi niczym calkowite odkrecenie TPSu nie ma tam jakichs elementow ktore wypadna lub wystrzela?

: pt mar 16, 2007 12:50
autor: homsky
T.O.B.I. pisze:aha homsky mam pytanie nie grozi niczym calkowite odkrecenie TPSu nie ma tam jakichs elementow ktore wypadna lub wystrzela?
Możesz smiało odkręcac TPS jesli masz taką potrzebę , nic tam nie ma takiego co by ci jak to piszesz "wystrzeliło" wyleciało itd, w sumie to nic tam nie ma tylko dwie sciezki opornościowe i dwie pary ślizgaczy, takie jakby dwa zintegrowane potencjometry

TYlko po takim zabiegu licz sie z tym że trzeba bardzo precyzyjnie potem ustawic TPS , jak to zrobic opisałem tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 11:52 ]
kryl, teraz powiedz które sruby ruszałeś :

Obrazek