Witam mam taki problem w silniku 2.0 8V a mianowicie delikatnie nierowna praca na biegu jałowym,i jak na moj gust małe obroty ok.800-czy to narmalne w tym silniku?
Podobno ma chipa,napewno kapletny sportowy układ wydechowy,wymuszony dopływ powiecza do silnika,wkładke NK,w Niemieckiej dokumentacji widnieje 101KW(zamiast 85KW) czyli około 138ps-chyba
Pozdrawiam
Mk III GTI-pytanko do posiadaczy i nietylko
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty fakt sa idealne. Silnika krokowego to tam nie ma a zaleznie od rocznika jest albo zawór wolnych obrotów lub elektroniczna przepustnica. Ja mam to samo( silnik agg)!!! Walcze z tym juz długo i kończą mi sie pomysły(sprzetu i doświadczenia raczej mi nie brakuje a tego za cholere...).Wiem ,że pomiary z analizatora wychodzą jakbym miał lekko za ubaga mieszkane ale skad sie to bierze pojecia nie mam bo wszelkie inne parametry sa ok.Chyba zdejme mu kolektor ssący może w uszczelce jest problem. Jak znajde co to jest dam ci znac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 184 gości