Strona 1 z 3
14 litrów na 100 ?
: śr mar 14, 2007 21:36
autor: Dram
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa II 1.6 GL (benzyna wersja 75 km) na monowtrysku. Nie było by problemu gdyby nie to że potrafi spalić ok. 13-14 litrów na 100 km, dodam odrazu że silnik to żyleta i pali od strzału. Wszystko wporządeczku z nim, tylko wydaje mi się że trzyma cały czas wysokie obroty (zamiast obrotomierza mam wielgachny zegarek
) i lub cały czas jeżdże na ssaniu (za 40 złotych zrobie nie raz 70-80 km).
I tutaj pytanie, czy trzeba z tym jechać na komputer, czy moge sam to sobie zrobić ? Co radzicie, może ktoś wie albo ma ten program żebym sam mógł sobie podpiąć komputer do samochodu ? Jeżeli ktoś się na tym zna, prosił bym o kontakt przez GG, lub ewentualnie wypowiedź tutaj.
Z góry dzięki i pozdrawiam!
: śr mar 14, 2007 22:49
autor: Przemo440
tu pomoze tylko podpiecie pod komputer moze lamda wyciagneła juz kopyta
: śr mar 14, 2007 22:51
autor: sGARY
Dram, pokaz fotke tego Twojego silnika!! bo nie bylo w mk2 silnikow 1.6 na monowtrysku
byly tylko gazniki!!
: śr mar 14, 2007 22:59
autor: Dram
Nie mam aparatu, ale spróbuje coś skombinować. Jutro pojade też na komputer, ale ponoć na Dzień dobry dajesz 50 złotych ... dodam jeszcze że mam golfa z 1990, wspomaganie kierownicy i centralny zamek. Może coś pomoże, swoją drogą to nie jest gaźnik bo nie było by problemu z ustawieniem
: śr mar 14, 2007 23:08
autor: sGARY
Dram, wlasnie z gaznikami jest nie kiedy gorzej niz z wtryskami
[ Dodano: Sro Mar 14, 2007 22:09 ]
niech ktos kto ma silnik 1.6 w mk2 wrzuci fotke silnika
i wtdy
Dram, powie czy ma taki sam
: śr mar 14, 2007 23:44
autor: guti
Przemo440, yyy jaki komputer ? chyba kody błyskowe, a co do silnika to jezeli masz na monowtrysku to bedzie silnik 1,8 a nie 1,6. No chyba ze ktos cos kombinowal
: śr mar 14, 2007 23:58
autor: MK2_waw
Jak masz złącze diagnostyczne w golfie to powiedz stary gdzie ..ja mam RP i nie mam podpięcia pod kompa - a to ból !!
: czw mar 15, 2007 00:40
autor: zajac
bo w RP nie ma pdpiecia pod kompa jako normalnie rozumiane jest zolta wtyczka pod maska w okolicy cewki zaplonowej i da sie sprawdzic bledy komputera za pomoca kodow blyskowych
: czw mar 15, 2007 01:07
autor: Macienty
http://vw2.info/vwforum/kody.htm tu masz sowje podpiecie pod "komputer"
przydalby sie jeszcze kod silnika z bagaznika lub oslony paska rozrzadu. Bo np, 1.6PN od 1.8 GU nie odroznisz vizualnie
: czw mar 15, 2007 02:56
autor: To_mas
Dram, a moze tyle nie spalasz tylko Ci ucieka ???
: czw mar 15, 2007 08:31
autor: Dram
Komputer jest, wyraźnie po wyłączeniu silnika komputer jeszcze chwile pracuje (bzyczy pod maską) a po ok. 15 sekundach jest takie Cyk (po otworzeniu maski w prawym górnym rogu) i wyłącza się. Niemam gaźnika bo byłem u faceta który to ustawia, powiedział mi co to za silnik. Odłączył nawet wtyczke od komputera (co by to dawke paliwa ustalał nazwałem ją wtyczka "A") i po jej odłączeniu samochód zszedł z obrotów i nie równo pracował.
Tutaj daje linka do zdjęcia, chyba jest nawet taki sam jak mój, a jak nie taki sam to łudząco podobny.
To_mas a gdzie miało by Uciekać ?
Zapomniałem dodać jedną bardzo ważną rzecz, mam biały samochód i widać to jak na dłoni, na zderzaku zaraz przy rurze wydechowej robi się Osad czarny jak smoła, rura wygląda zresztą tak samo, jakbym conajmniej Dieslem jeździł. A kolega który jechał za mną (chyba przy 140) dostawał po masce "czymś", zdarza się nawet że raz czy dwa razy strzelał mi z rury na 5 biegu
: czw mar 15, 2007 09:29
autor: rustin
po mojemu to zaden wtrysk:) mam taki sam silnik i to jest gaźnik elektroniczny pierburg 2e2 bodajze lub 2ee,ale raczej to pierwsze.po lewej stronie gaznika masz taki nibu czujnik w niego wkrecony nim ustawiasz wolne obroty
: czw mar 15, 2007 09:32
autor: Dram
Rustin, masz jakieś Gadu Gadu ? Tak żebym mógł się z tobą swobodnie kontaktować.
A jak możesz to zaznacz mi na tym zdjęciu gdzie ma być ta regulacja, bo fachowiec patrzył i niczego się takiego nie doszukał
: czw mar 15, 2007 09:36
autor: rustin
niestety nie mam,mam tylko dostep do netu w pracy.na tym zdjeciu nie widac bo musisz zdjac obudowe filtra powietrza z nad gaznika.a swoja droga ciekawe kto ci powiedzial ze masz wtrysk
a to co Ci robi 'cyk' to jak dobrze sie orientuje to modul zaplonu ale tak tylko domniemam