Strona 1 z 2
Problem z odpaleniem.
: śr mar 14, 2007 20:08
autor: adurweb
Witam.
No i mam pierwszy problem z golfem. Dzisiaj po raz pierwszy nie chciał mi odpalić, zawsze palił za pierwszym razem na dotyk, nawet w mrozy, gdy stał po kilka dni. Dzisiaj kręci długo i w końcu zapala. Jak zapali to silnik chodzi równo, nie szarpie, obroty dobre. Po jeździe znowu pali różnie, czasem od razu, a czasem kilka razy trzeba kręcić. Może to coś z gazem? Dwa dni temu wymieniałem pasek rozrządu i paski klinowy i wieloklinowy, czy to coś z tym jest związane? Naciągnięte są dobrze. Może gaz do regulacji lub świece padły?
: śr mar 14, 2007 20:28
autor: miś fazi
świece , kopułka palec , kable zaplonowe , albo rozrząd zle ustawiony , a moze czujnik temperatury płynu
: śr mar 14, 2007 20:32
autor: adurweb
miś fazi Może coś z rozrządem? Po wymianie jeden dzień jeździł bez problemu, a teraz nie pali dobrze. Jak poznać, że to coś z rozrządem?
: śr mar 14, 2007 20:51
autor: vwarek
adurweb pisze:Jak poznać, że to coś z rozrządem?
Sprawdzić go na znakach.
: śr mar 14, 2007 20:56
autor: adurweb
No sam nie sprawdzę, jak mechanik go wymieniał to chyba wie jak go ustawić. Po wymianie dzień mi palil dobrze, wczoraj postał i dzisiaj mam kłopoty.
: śr mar 14, 2007 21:01
autor: vwarek
adurweb pisze:Po wymianie dzień mi palil dobrze, wczoraj postał i dzisiaj mam kłopoty.
No właśnie to jest dziwne...
Jedź może z reklamacją choć to wcale nie musi być związane z tym, co było robione..
: śr mar 14, 2007 21:06
autor: thomas_pl
Swiece, przewody, palec , cewka. Moze akumulator nawalil ?? A jesli masz gaz, w jakim stanie jest pompa paliwa?? Odpalasz na paliwie rano,czy na gazie?? Jak na paliwie, to moze jest baaardzo malo paliwa, albo pompa szwankuje .
: śr mar 14, 2007 21:07
autor: adurweb
Po wymianie rozrządu odpalił normalnie, przyjechałem do domu i go postawiłem, dzisiaj jeździłem pierwszy raz i na początku odpalił normalnie, dopiero potem zaczął mieć kłopoty.
[ Dodano: 14 Mar 2007 20:10 ]
Odpalam na benzynie, pompa chyba dobra bo jeździłem dzisiaj specjalnie na benzynie, też zatankowałem 10L benzyny.
: śr mar 14, 2007 23:05
autor: thomas_pl
W takim razie moze silnik krokowy, albo jakis czujnik... Moze jedz , gdzie podlacza Cie do kompa i VAG ?? Ja mialem podobne objawy kiedys... i uszkodzony byl regulator cisnienia paliwa.
: czw mar 15, 2007 19:33
autor: adurweb
Wymieniłem świece bo była z nimi masakra, wyczyściłem i przemyłem kopułkę i palec. Trochę to pomogło, ale jeszcze to nie to. Byłem u mechanika i prawdopodobnie pompa paliwa siada, chyba czeka mnie wymiana. Na dniach wymieniam kable WN, bo też nie wyglądają dobrze. Widać, że poprzedni właściciel nic nie robił z instalacją zapłonową.
Ciekawi mnie, jak można sprawdzić pompę paliwową, żeby nie kupować w ciemno?
: czw mar 15, 2007 20:16
autor: thomas_pl
A nie mowilem na poczatku,ze pompa moze szwankowac
Jak wymienisz przewody wysokiego napiecia ( tylko kup takie do auta z lpg ) to wtedy jak nic sie nie zmieni walcz z pompa. Tak ja pisalem jedz na VAG i wszytsko wyjdzie co jest co
Pozdrawiam
: czw mar 15, 2007 20:22
autor: czanklas22
Miałem podobne kłopoty, na mrozieodpalał bo jest sucho wiadomo ale troche wilgoci i znowu kłopoty wymienilemprzewody wysaokiego napiecia i jest ok tyle zeproponuje kupi takie zaminimum 120 zł transzych nie ma sensu. Zdazyl miu sie nastepny problem mysle ze to mialo cosa z tym tez wspolnego tylko pytanie do ciebie czy zgasl ci kiedyspodczas jazdy jesli tak to dochodzi do tego czujnik halla u mnie wlasnie tak bylo wymienilem i jest juz ok
: czw mar 15, 2007 20:22
autor: adurweb
Do gazu czyli jakie? Już zamówiłem takie: BERU ZEF 561 za 125 pln.
[ Dodano: 15 Mar 2007 19:28 ]
czanklas22. Zgasł mi dzisiaj raz podczas jazdy, potem nie mogłem odpalić. Co to za czujnik, ile kosztuje i czy można wymienić go samemu?
: czw mar 15, 2007 20:29
autor: czanklas22
myśle ze beda dobre firma tez nie byle jaka a co z tym czy ci zgasl kiedys podczas jazdy?
[ Dodano: 15 Mar 2007 19:30 ]
A z tym ze musza byc typowo do gazu to mysle ze to nie ma znaczenia wazne zeby byly dobrej jakosci i to wszystko