Alarm od oleju dalej wyje...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Alarm od oleju dalej wyje...
Cześć!
Pisałem jakiś czas temu, o Golfie III 1.8 kat. Chodzi o to że alarm wyje, zaczyna się gdy silnik się rozgrzeje, dalej jak się jedzie, na równych obrotach to piszczy cały czas, jednak jak doda mu się lub ujmie obrotów to przechodzi. Wymieniłem wszystko: Olej, filtr, czujniki, wczoraj pompę oleju i dalej jest źle. Czyli co panowie? Panewki do wymiany? a co z wałem?Trzeba dawać szlif?
Dzięki
Ciśnienie oleju jest niskie,przed wymianą oleju było 0.3. Podobno dolne panewki trzeba wymienić, ale co z wałem?I co jeszcze. Koszt robi się duży.Proszę o podpowiedź bo już nie mam siły do tego auta.
Dzięki
Pisałem jakiś czas temu, o Golfie III 1.8 kat. Chodzi o to że alarm wyje, zaczyna się gdy silnik się rozgrzeje, dalej jak się jedzie, na równych obrotach to piszczy cały czas, jednak jak doda mu się lub ujmie obrotów to przechodzi. Wymieniłem wszystko: Olej, filtr, czujniki, wczoraj pompę oleju i dalej jest źle. Czyli co panowie? Panewki do wymiany? a co z wałem?Trzeba dawać szlif?
Dzięki
Ciśnienie oleju jest niskie,przed wymianą oleju było 0.3. Podobno dolne panewki trzeba wymienić, ale co z wałem?I co jeszcze. Koszt robi się duży.Proszę o podpowiedź bo już nie mam siły do tego auta.
Dzięki
jutro pojadę do mechanika i zażyczę sobie wymianę panewek na dole, czy jest szansa określenia po stanie panewek co z wałem?Wiecie jaki to już jest koszt jak trzeba wyciągać wał...Mi z robotą panewek i wyjęciem wału powiedział 1300 zł. Jak będzie trzeba to sie zrobi ale mam nadzieje że jakoś pójdzie.
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
UWAGAAAAAA!!! a ja wiem co to moze byc.
Mialem dokladnie te same objawy.
W czasie jazdy wlaczal sie alarm. Czasem sie nie wlaczal a czasem wlaczal. bardziej przy wyzszych obrotach. Wymienialem licznik, chcialem to jakos odlaczyc i nicccccc.
Okazało sie ze to:
simering od wałka posredniego, albo od wałka rozrzadu.
Poprostu przy wyzszych obrotach simering puszczal i cisnienie chwilowo spadalo a co za tym idzie wlaczal sie alarm. Ale to tak puszczal ze nigdzie nie bylo tego widac a alarm sie wlaczal.
Ale panewki tez moga byc oczywiscie z tym ze u mnie to nie byly one.
Mialem dokladnie te same objawy.
W czasie jazdy wlaczal sie alarm. Czasem sie nie wlaczal a czasem wlaczal. bardziej przy wyzszych obrotach. Wymienialem licznik, chcialem to jakos odlaczyc i nicccccc.
Okazało sie ze to:
simering od wałka posredniego, albo od wałka rozrzadu.
Poprostu przy wyzszych obrotach simering puszczal i cisnienie chwilowo spadalo a co za tym idzie wlaczal sie alarm. Ale to tak puszczal ze nigdzie nie bylo tego widac a alarm sie wlaczal.
Ale panewki tez moga byc oczywiscie z tym ze u mnie to nie byly one.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości