jak korzystać z klimy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Kontakt:

jak korzystać z klimy?

Post autor: adamo122 » pn mar 12, 2007 17:56

witam
odrazu mówie , ze w tym temacie jestem kompletnie zielony
pierwszy raz w zyciu kupiłem auto z klimą
włączając klime zamykać też obieg?
czy takie zamykanie obiegu jest wskazane? czy lepiej zostawić otwarty? czy moze są jakieś przeciwwskazania?
:pub:

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Kontakt:

Post autor: Dragon » pn mar 12, 2007 21:22

Jak zamkniesz obieg to będziesz miał zimniej w środku + nie będzie łapało zapachów z zewnątrz. W pewnych warunkach jednak po dłuższym czasie mogą parować szyby przy zbyt długim zamknięciu.

Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

gixy
Ma gadane
Ma gadane
Kontakt:

Post autor: gixy » pn mar 12, 2007 21:40

Podłacze sie do tematu- i dodam pytanie na ktore z kolei ja nie znam odpowiedzi- no dobra- ajk to jest z tym całym działaniem klimy, wymiana(jakiegos freonu czy czegos)- kiedy wiadomo ze to sie konczy- czy beda jakies oznaki- czy poprostu przestanie chłodzic?
Czy mechanizmy klimatyzacji- mozna jakos samemu "dogladac" czy oddac do warsztatu.
W moim przypadku jest to klima najprostsza- czyli pokretło ciepło/zimno, moc dmuchania od 1-4 no i poprostu włacznik klimy.
I nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie: wiadomo- klima ma chłodzic- wiec nawiew ma byc ustawiony na max. zimny no nie?- no własnie..tylko i wyłacznie tak? czy mozna.... właczyc klime majac ustawione to pokretło np. w polowie miedzy ciepłym a zimnym-czy absolutnie nie i grozi to zepsuciem czegos i zawsze ma byc tylko i wyłacznie na max. zimnym (polu)?

kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Kontakt: