Jak poznac za katalizator juz ma dosc??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Jak poznac za katalizator juz ma dosc??

Post autor: GUCCIO » śr mar 09, 2005 17:40

Mam male pytanie. Na wolnych obrotach , z pod samochodu wydobywa sie melaliczny odglos. Czy to moze byc oznaka ze katalizator do wymiany. Niedawno wymienilem ostatni i przedostatni tlumik. wiec te tlumiki napewno nie wala. I mam jeszcze jedno pytanie. Poniewaz w dowodzie rej. nie mam wpisane KAT. to jezeli wywale kataizator to czy sonda λ bedzie, zle pracowac, i czy spadnie mi zuzycie paliwa?? Z góry dziekuje za odpowiedz. Pozdrawaiam



skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » śr mar 09, 2005 18:08

Podjedz na analizator spalin lub do zakaldu zajmuajcego sie tlumikami.Sonda w tym silniku znajduje sie przed katem wiec po jego usunieciu nie powinno byc problemow.



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » śr mar 09, 2005 18:50

sprawdz jeszcze oslone kat czesto na nich padaja spawy i moze ona Ci brzeczy,



mozik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 01:39
Lokalizacja: ostrowiec świętokrzyski

Post autor: mozik1 » śr mar 09, 2005 19:32

miałem to samo. mój wypalił się w środku. wywaliłem kata i problem znikł.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw mar 10, 2005 13:23

a jak wywaliłeś kata to jak z pracą silnika spalaniem? przwglądami i innymi z tym wiazanymi?


Mk3 GTI 16V ABF

GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » czw mar 10, 2005 18:03

igor002 pisze:a jak wywaliłeś kata to jak z pracą silnika spalaniem? przwglądami i innymi z tym wiazanymi?
No własnie tez jestem tego ciekaw, czy warto wywalic kata??



Padre80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 12:18
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Padre80 » pt kwie 15, 2005 08:21

mozik1 pisze:miałem to samo. mój wypalił się w środku. wywaliłem kata i problem znikł.
Dołączam sie do pytania co ze spalaniem oraz z przegladami po wyrzyceniu kata
pzdr


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/7067/lubuskamj2wr1.jpg[/img][/url]

Padre80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 12:18
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Padre80 » pt kwie 15, 2005 08:22

mozik1 pisze:miałem to samo. mój wypalił się w środku. wywaliłem kata i problem znikł.
Dołączam sie do pytania co ze spalaniem oraz z przegladami po wyrzyceniu kata
pzdr


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/7067/lubuskamj2wr1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » pt kwie 15, 2005 09:56

Witam.
Brat w Golfie II 1.6 (na gaźniku) usunął katalizator i wstawił strumiennicę. Bardzo chwali to rozwiązanie i nie miał przez to żadnych problemów z pracą silnika.
U siebie w GTI zamierzam zrobić to samo :)
Pozdrawiam.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » pt kwie 15, 2005 14:26

JA już wywaliłem kata jakies dwa lata temu i sobie chwalę. W miejsce kata wspawali mi mały tłumik-strumienice asmeta i auto zrobilo sie żywsze.
A co do metalicznego odgłosu to na 99 % wypalony katalizator. Ceramika która jest w jego środku obija się o blache jak grzechotka. :)


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » pt kwie 15, 2005 14:38

Pzwmichu pisze:JA już wywaliłem kata jakies dwa lata temu i sobie chwalę. W miejsce kata wspawali mi mały tłumik-strumienice asmeta i auto zrobilo sie żywsze.
A co do metalicznego odgłosu to na 99 % wypalony katalizator. Ceramika która jest w jego środku obija się o blache jak grzechotka. :)

A ja na 99% daje że jak to się dzieje między 750-900obr/min będzie to osłona metalowa kata koszt przyspawania jej w zakładzie to ok. 20,-



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » pt kwie 15, 2005 17:41

Witam ponownie.
To że autko stało się "żywsze" po usunięciu katalizatora i wstawieniu strumiennicy to fakt. O wiele chętniej wkręca się na obroty. I nikt mnie nie przekona że nie odczuje się zmiany w osiągach...
Pozdrawiam.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » pt kwie 15, 2005 23:15

a jak ma się sprawa wywalenie katalizatora i strumienicy w TDI?? czy warto i czy wszytko będzie chodzić normalnie??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » pt kwie 15, 2005 23:41

tez myslalem nad wywaleniem KAT-a no ale zdania sa podzielone.. jedni uwazaja ze to nic nie da jesli chodzi o osiagi.. inni zas twierdza ze jest spora rożnica.. i bądź tu mądry i pisz wiersze :jezor: :helm:


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości