Strona 1 z 4

Silnik GX spalanie

: śr mar 09, 2005 15:35
autor: WarMachine18
Juz niewiem co mam z tym zrobic bylem u dwoch mechanikow i zaden nie umie nic z tym zrobic mam dobra mieszanke palowa na wolnych obrotach a na wysokich za duzo o wiele i niewiedza od czego to moze byc moze wy napiszecie co moze byc tego przyczyna teraz mi ustawili ze na wolnuch obrotach mam zaduza mieszanke na wysokich dobra, jak sie ustawi zeby byly dobra mieszanka na woysokich obrotach to autko znowu gasnie na wolnych i tak wkulko. co moze byc tego przyczyna ze takie zeczy sie dzieja mam wtryjs K-jetronic ale jakas inna wersja z komputerem i sada.

[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 17:19 ]
czy nikt nic mi na ten temat nie powie

[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 17:21 ]
czy ktos mi cos powie na ten temat

: śr mar 09, 2005 20:03
autor: Michael G60
Inna wersja K-Jetronic z kompem i sądą to KE !!!

: śr mar 09, 2005 20:32
autor: TAZ
Widzisz Michael to jest nawet dla ciebie niezrozumiałe. Otuż WarMachine18 ma wtrysk k-jetronic bo wszystko na to wskazuje (wygląd wtrysku). Ale ten jego wtrysk ma MFA i komputer, sonde lambada też. I tu jest największy ból. Co to k...a jest!!!!!!!! Nawet ja mam GX ale na ke-jecie (już nie), a ciotka ma GX na k-jecie. A to co ma WarMachine18 to jest wielką???????????. ?Dlatego nikt nie jest w stanie mu pomóc według mnie bo nikt nie może określić po co tam komputer i sonda.

: śr mar 09, 2005 21:41
autor: Michael G60
Fakt. Znalazłem w danych ze GX miał K/KE !!

No ale co on ma porobione??? Może gdzies jest jakiś gostek, który kiedys naprawiał w serwisie takie cuda ????

Pewnie ktos próbował przerobic K na KE lub KE na K?????

: czw mar 10, 2005 11:06
autor: WarMachine18
niewiem co to jest porobione z moim wtryskiem mechanik powiedzial ze takie wersje tez byl tylko ze byly one na rynek amerykanski ale czy to prawda to niewiem :) no i to jest prawda nikt nieumie mi pomoc juz powoli wymiekkam jeszcze dzisiaj zadzwonie do mechanika co zajmoje sie tylko VW i Audi moze oni cos mi poradza

[ Dodano: Czw Mar 10, 2005 11:46 ]
widze ze nikt na ten temat tez nie umie nic poweiedziec . rece opadaja

: czw mar 10, 2005 21:35
autor: Michael G60
Kolego. Na prawde jesteśmy zakoczeni. MOze faktycznie to szło na USA !!!!
Daj znać jak się dowiesz !!!

A pytałeś w serwisie???

Re: Silnik GX spalanie

: czw mar 10, 2005 21:56
autor: gtx
WarMachine18 pisze:Juz niewiem co mam z tym zrobic bylem u dwoch mechanikow i zaden nie umie nic z tym zrobic mam dobra mieszanke palowa na wolnych obrotach a na wysokich za duzo o wiele i niewiedza od czego to moze byc moze wy napiszecie co moze byc tego przyczyna teraz mi ustawili ze na wolnuch obrotach mam zaduza mieszanke na wysokich dobra, jak sie ustawi zeby byly dobra mieszanka na woysokich obrotach to autko znowu gasnie na wolnych i tak wkulko. co moze byc tego przyczyna ze takie zeczy sie dzieja mam wtryjs K-jetronic ale jakas inna wersja z komputerem i sada.

[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 17:19 ]
czy nikt nic mi na ten temat nie powie

[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 17:21 ]
czy ktos mi cos powie na ten temat
WTRYSK K-JETRONIK NIE MA KOMPUTERA I SONY LAMBDY.Czy to tak ciezko zrozumiec????!!!!!!! przeciesz to juz bylo walkowane w innym temacie!!!!

Sprawdzales sonde lambde?

Re: Silnik GX spalanie

: pt mar 11, 2005 00:05
autor: ygd
gtx pisze:
WarMachine18 pisze:Juz niewiem co mam z tym zrobic bylem u dwoch mechanikow i zaden nie umie nic z tym zrobic mam dobra mieszanke palowa na wolnych obrotach a na wysokich za duzo o wiele i niewiedza od czego to moze byc moze wy napiszecie co moze byc tego przyczyna teraz mi ustawili ze na wolnuch obrotach mam zaduza mieszanke na wysokich dobra, jak sie ustawi zeby byly dobra mieszanka na woysokich obrotach to autko znowu gasnie na wolnych i tak wkulko. co moze byc tego przyczyna ze takie zeczy sie dzieja mam wtryjs K-jetronic ale jakas inna wersja z komputerem i sada.

[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 17:19 ]
czy nikt nic mi na ten temat nie powie

[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 17:21 ]
czy ktos mi cos powie na ten temat
WTRYSK K-JETRONIK NIE MA KOMPUTERA I SONY LAMBDY.Czy to tak ciezko zrozumiec????!!!!!!! przeciesz to juz bylo walkowane w innym temacie!!!!

Sprawdzales sonde lambde?
Hmm, a taka ciekawostka, wychodził KR z katem i chyba lambdą... a był na K-jetroniku przeca :crazy: Więc zamotać się już można w tym wszystkim :zaklopotanie:

: pt mar 11, 2005 10:56
autor: WarMachine18
dokladnie wczoraj bylem znowu u dwoch mechanikow i powiedzieli ze to wtrysk mechaniczny komp tylko steruje wtryskiwaczem rozrucjowym i czyms jeszcze ale nie pamietam

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 09:59 ]
oddaje go w poniedzialek znowu do machanika powiedzial ze sie podejmie tej robotki zobaczycmy co zrobi

: pt mar 11, 2005 12:12
autor: ygd
Jeśli masz tak jeździć od mechanika, to mechanika, może prościej będzie wymienić całe zasilanie na monowtrysk? Widziałem niedawno kaczor sprzedawał za 500pln całość z pompami paliwa i mikserem do gazu :)

Ileż w końcu można pakować w naprawy... na monowtrysku będziesz miał spokój, a jetronika jeszcze na części sprzedaż.

Re: Silnik GX spalanie

: pt mar 11, 2005 13:14
autor: gtx
ygd pisze:
gtx pisze:
WarMachine18 pisze:Juz niewiem co mam z tym zrobic bylem u dwoch mechanikow i zaden nie umie nic z tym zrobic mam dobra mieszanke palowa na wolnych obrotach a na wysokich za duzo o wiele i niewiedza od czego to moze byc moze wy napiszecie co moze byc tego przyczyna teraz mi ustawili ze na wolnuch obrotach mam zaduza mieszanke na wysokich dobra, jak sie ustawi zeby byly dobra mieszanka na woysokich obrotach to autko znowu gasnie na wolnych i tak wkulko. co moze byc tego przyczyna ze takie zeczy sie dzieja mam wtryjs K-jetronic ale jakas inna wersja z komputerem i sada.

[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 17:19 ]
czy nikt nic mi na ten temat nie powie

[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 17:21 ]
czy ktos mi cos powie na ten temat
WTRYSK K-JETRONIK NIE MA KOMPUTERA I SONY LAMBDY.Czy to tak ciezko zrozumiec????!!!!!!! przeciesz to juz bylo walkowane w innym temacie!!!!

Sprawdzales sonde lambde?
Hmm, a taka ciekawostka, wychodził KR z katem i chyba lambdą... a był na K-jetroniku przeca :crazy: Więc zamotać się już można w tym wszystkim :zaklopotanie:
Z czym zamotac? wystarczy logicznie pomyslec.

PO 1 - KR (k-jetronik) nie wychodzil z zadna sonda lambda i tam nie bylo komputera tylko sterownik do zaplonu a to chyba mala roznica!!

Po 2 - PL wychodzily na ke-jetroniku i tam byl komputer i sonda lambda oraz sterownik do zaplonu.
WarMachine18 pisze:dokladnie wczoraj bylem znowu u dwoch mechanikow i powiedzieli ze to wtrysk mechaniczny komp tylko steruje wtryskiwaczem rozrucjowym i czyms jeszcze ale nie pamietam
To ciekawe bo wtryskiwaczem rozruchowym steruje tylko czujnik termiczny.

ygd pisze:Jeśli masz tak jeździć od mechanika, to mechanika, może prościej będzie wymienić całe zasilanie na monowtrysk? Widziałem niedawno kaczor sprzedawał za 500pln całość z pompami paliwa i mikserem do gazu

Ileż w końcu można pakować w naprawy... na monowtrysku będziesz miał spokój, a jetronika jeszcze na części sprzedaż.
Zamienil stryjek siekierke na kijek.Na monowtrysku spokuj ??ciekawe :rotfl: :rotfl:
Do tego zmienic trzeba jeszcze glowice.Duzo ludzi ktorzy maja na monowtrysku silniki zmieniaja na wielopunkta bo duzo pali, a ty piszesz zebyz z wielopunktu zamienil na monowtrysk. :bajer: Jak cos sie dzieje z k , lub z ke-jetronikiem to dobry mechanik a nie bajerant to naprawi a z monowtryskiem raczej nie, bo jak to sie zacznie sypac to wtedy worek pieniedzy.

Po prostu zmien swoich mechanikow :okej: :okej:

: pt mar 11, 2005 14:10
autor: WarMachine18
no zmien mechanikow juz szukalem umnie w gliwicach tylko 2 sie zajmoje tym wiec bede oddawal do jednego starszy koles zajmojacy sie VW Audi i Skoda powiedzial ze sie zna wiec musze mu zaufac nic wieciej mi nie zostaje

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 13:12 ]
tylko szukac (szukajcie a znajdziecie) :)

Re: Silnik GX spalanie

: pt mar 11, 2005 15:52
autor: ygd
gtx pisze: Z czym zamotac? wystarczy logicznie pomyslec.

PO 1 - KR (k-jetronik) nie wychodzil z zadna sonda lambda i tam nie bylo komputera tylko sterownik do zaplonu a to chyba mala roznica!!

Po 2 - PL wychodzily na ke-jetroniku i tam byl komputer i sonda lambda oraz sterownik do zaplonu.

Mylisz się, była wersja KRa z lambdą i katem, nie pamiętam tylko w którym roku to wychodziło, ale jakoś pod koniec produkcji.

gtx pisze:Zamienil stryjek siekierke na kijek.Na monowtrysku spokuj ??ciekawe :rotfl: :rotfl:
Do tego zmienic trzeba jeszcze glowice.Duzo ludzi ktorzy maja na monowtrysku silniki zmieniaja na wielopunkta bo duzo pali, a ty piszesz zebyz z wielopunktu zamienil na monowtrysk. :bajer: Jak cos sie dzieje z k , lub z ke-jetronikiem to dobry mechanik a nie bajerant to naprawi a z monowtryskiem raczej nie, bo jak to sie zacznie sypac to wtedy worek pieniedzy.

Po prostu zmien swoich mechanikow :okej: :okej:
Widać niektórzy się na monowtryskach nie znają skoro twierdzą, że dużo palą :) Ja nie narzekałem na monowtrysk, palił w normie. Silnik miał w dodatku pod 400tyś przebiegu.
Co do tego worka pieniędzy, też można polemizować, masz kody migowe, można odczytać coś z nich zawsze, a w przypadku jetronika, szukaj igły w stogu siana...
Owszem dobry mechanik zrobi jetronika, ale takich jest naprawde mało...większość to oszołomy, którzy polonezy młotkami naprawiali. I tak to właśnie jest, od mechanika do mechanika i ludzie mówią, że jetroniki to syf, etc....

Re: Silnik GX spalanie

: pt mar 11, 2005 18:32
autor: gtx
ygd pisze:
gtx pisze: Z czym zamotac? wystarczy logicznie pomyslec.

PO 1 - KR (k-jetronik) nie wychodzil z zadna sonda lambda i tam nie bylo komputera tylko sterownik do zaplonu a to chyba mala roznica!!

Po 2 - PL wychodzily na ke-jetroniku i tam byl komputer i sonda lambda oraz sterownik do zaplonu.

Mylisz się, była wersja KRa z lambdą i katem, nie pamiętam tylko w którym roku to wychodziło, ale jakoś pod koniec produkcji.

gtx pisze:Zamienil stryjek siekierke na kijek.Na monowtrysku spokuj ??ciekawe :rotfl: :rotfl:
Do tego zmienic trzeba jeszcze glowice.Duzo ludzi ktorzy maja na monowtrysku silniki zmieniaja na wielopunkta bo duzo pali, a ty piszesz zebyz z wielopunktu zamienil na monowtrysk. :bajer: Jak cos sie dzieje z k , lub z ke-jetronikiem to dobry mechanik a nie bajerant to naprawi a z monowtryskiem raczej nie, bo jak to sie zacznie sypac to wtedy worek pieniedzy.

Po prostu zmien swoich mechanikow :okej: :okej:
Widać niektórzy się na monowtryskach nie znają skoro twierdzą, że dużo palą :) Ja nie narzekałem na monowtrysk, palił w normie. Silnik miał w dodatku pod 400tyś przebiegu.
Co do tego worka pieniędzy, też można polemizować, masz kody migowe, można odczytać coś z nich zawsze, a w przypadku jetronika, szukaj igły w stogu siana...
Owszem dobry mechanik zrobi jetronika, ale takich jest naprawde mało...większość to oszołomy, którzy polonezy młotkami naprawiali. I tak to właśnie jest, od mechanika do mechanika i ludzie mówią, że jetroniki to syf, etc....
Tu z toba sie nie zgodze .Nie bylo KR z sonda lambda!! Cos ci sie pomylilo i to zdrowo. :hmm:
A co do szukania igly w stogu siana , to tez sie nie zgodze . Jetronikiem tak nie jest bo to jest porosty wtrysk mechaniczny , jak ktos ma nawet male pojecie o mechanice i cos jest nie tak latwo mozna znalesc usterke.
K , lub KE-JETRONIK to dobry wtrysk jak ktos dba nie ma z tym problemow i jezdzi do dobrych mechanikow a nie pseudo mechanikow.