Strona 1 z 1

Kopułka i palec rozdzielacza

: ndz mar 11, 2007 10:43
autor: Atomic10
Mam takie pytanie czy kopułka od Audi 1,8 pasuje do Golfa 1,8 AAM ?? Miałem problemy z przewodami i chciałem je wymienić kupiłem BERU Dla pewności zdjąłem przed wymianą kopułkę żeby sprawdzić stan i co mnie zdziwiło ze jest ona już zużyta (rok temu sprawdzałem i zużycie było bardzo małe) Wiec pomyślałem, że powinna podejść ta kopułka z Audi (oryginał) wymiary zewnętrzne są takie same, ale po założeniu trochę się ona kiwa na aparacie ?? jak ja obrociem troche w prawo to siadła idelanie ale zatrzaski nie pasuja wtedy hym..?? Moze cos źle robie ?? Czy ze zdjęciem palca rozdzielacza są jakieś problemy czy wystarczy go do góry podnieść?

Pozdrawiam

: ndz mar 11, 2007 11:04
autor: vwarek
Atomic10 pisze:Czy ze zdjęciem palca rozdzielacza są jakieś problemy czy wystarczy go do góry podnieść?
Wystarczy go wyciągnąć tak jak piszesz.
Atomic10 pisze:jak ja obrociem troche w prawo to siadła idelanie ale zatrzaski nie pasuja wtedy hym..?? Moze cos źle robie ??
Wygląda na to, że jest inna i nie podejdzie.

: pn mar 12, 2007 19:22
autor: Atomic10
Dzisiaj w końcu kupiłem kopułke i palec rozdzielacza. Za komplet BERU dałem 160 zł (Kabl. 120zł kop. 26 i pal. 14zł) Co sie okazłao ze są dwa systemy zapłonu Bosch i jakis inny francuski troche sie namęczyłem i po sklepach musiałem pojeździć ale jak narazie gra. Przestroga dla innych nie kupujcie włoskich kopułek. Tylko markowe szkoda kasy na badziew i drogie są. Narazie po wymianie odpaliłem autko i ładnie chodziło zobacze w trasie jak sie bedzie sprawować i w wilgotne dni. Z wymiana palca nie było problemu :-) Dizeki vwarek

Pozdrawiam

: pn mar 12, 2007 19:54
autor: Paweł_G
Aparaty zapłonowe w MK3 są marki Bosch i Magneti Marelli (Włoskie) :)

: sob mar 17, 2007 11:13
autor: Atomic10
No jesstem po wymianie. Musze przyznac ze wzrosła dynamika i to znaczaco zauwazyłem to ja jak i moj ojciec. Wydawało by sie ze to tylko kable, kopułka i palec ale różnica w dynamice jest ogromna (swiece wymieniłem troche wcześniej) moza powiedziec ze to nie ten samochód. Obawam sie ze cały układ zapłonowy był tam od nowosci więc (9lat wszystko jeszcze oryginale ze znaczkami VW i Audi) Kopułka byla strasznie juz wypalona wrzery na głebokośc 2 mm. Teraz az sie chce śmigać. Zuzycie paliwa takze zmalało. NIE warto oszczędzac na tych elementach a ich sprawdzenie zajmuje 5 min.

Pozdrawiam

: sob mar 17, 2007 18:32
autor: pawel3
Paweł_G, nie tylko takie firmy, ja mam Sagema.