Czy to ssanie czy to pompa paliwowa??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rzuku

Czy to ssanie czy to pompa paliwowa??

Post autor: rzuku » śr mar 09, 2005 01:11

Golf II benzyna 1.6 gaźnik.
Zachowuje się tak, odpala super osiąga jakieś 1600 obrotów po czym po jakiejś minucie od zapalenia obroty gwałtownie spadają do ok. 200, no i silnik gaśnie. Żeby nie zgasł, to go w trakcie jazdy albo muszę trzymać na wysokich obrotach przez pewien czas albo pompować pedałem gazu. Lepiej działa jak go trzymam na wysokich obrotach.
Jak się nagrzeje objawy znikają.
Mechanior mój twierdzi, że to ssanie, a ja się zastanawiam czy to czasem nie pompa paliwa. Filtr paliwa i powietrza profilaktycznie wymieniłem. Mam też nowe świece i przewody.
Jak myślicie co to jest?

Pozdrawiam
rzuku



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: Czy to ssanie czy to pompa paliwowa??

Post autor: gtx » śr mar 09, 2005 08:11

rzuku pisze:Golf II benzyna 1.6 gaźnik.
Zachowuje się tak, odpala super osiąga jakieś 1600 obrotów po czym po jakiejś minucie od zapalenia obroty gwałtownie spadają do ok. 200, no i silnik gaśnie. Żeby nie zgasł, to go w trakcie jazdy albo muszę trzymać na wysokich obrotach przez pewien czas albo pompować pedałem gazu. Lepiej działa jak go trzymam na wysokich obrotach.
Jak się nagrzeje objawy znikają.
Mechanior mój twierdzi, że to ssanie, a ja się zastanawiam czy to czasem nie pompa paliwa. Filtr paliwa i powietrza profilaktycznie wymieniłem. Mam też nowe świece i przewody.
Jak myślicie co to jest?

Pozdrawiam
rzuku
Posluchaj mechanika ,nie dziala ci ssanie.Jak masz silnik na gazniku to pompy paliwa nie masz,tylko pompke mechaniczna ktora jest przykrecana do bloku i ona napedzana jest walkiem.Pompe paliwa to maja auta na wtrysku.



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Pablo Corrado » śr mar 09, 2005 09:40

Ja bym się wzął za wyczyszczenie gaźnika na Twoim miejscu,najprawdopodobniej zatkane dysze ssania.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » śr mar 09, 2005 10:44

Ja stawiam na ssanie, jest do regulacji albo sprężyna do wymiany.



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » śr mar 09, 2005 14:54

Pablo Corrado pisze:Ja bym się wzął za wyczyszczenie gaźnika na Twoim miejscu,najprawdopodobniej zatkane dysze ssania.
przeczyszczenie gaznika - otoz to ! mialem to samo u sieibe...



rzuku

Post autor: rzuku » pn mar 14, 2005 23:43

qra pisze:
Pablo Corrado pisze:Ja bym się wzął za wyczyszczenie gaźnika na Twoim miejscu,najprawdopodobniej zatkane dysze ssania.
przeczyszczenie gaznika - otoz to ! mialem to samo u sieibe...
A teraz jak się cieplej zrobiło, to już nie gaśnie ...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 192 gości