Tylna Klapa bez zamka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Tylna Klapa bez zamka

Post autor: BRZOZA » sob mar 10, 2007 00:49

Witam panowie czy ma ktos pojecie jak zrobic tlna klape bez zamka w listwie otwierana z pilota przy centralnym zamku pneumatycznym dodam ze alarm ma wyjscia dodatkowe wlasnie na takie cos ale podobno sie nie da tego zrobic na pneumatycznym zamku licze na wasza pomoc



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob mar 10, 2007 08:43

robilem cos takiego w golfie 2, tylko ze ja zamontowalem silowniczek jak do centralnego i poprowadzilem kable i itwieranie mialem na przycisk w srodku auta. tylko 2 razy mi sie ten silowniczek spalil bo dowiedzielm sie ze dluzej niz 3 sek pujdzie do niego prad to sie pali i trzeba centrale zamontowac najlepiej wiec kupilem sprytny przeacznik na impuls i dzialalo jak ta lala...:) w mk3 mysle ze podobnie to bydzie z montarzem....


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » sob mar 10, 2007 10:35

a mozesz opisac dokladniej jak to zrobiles lub jakies fotki pokazac chodzi mi tez o ten przelacznik co zastosowales bo masz racje silownik nie moze pracowac przez dluzej jak 3 sekundy



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » sob mar 10, 2007 11:22

trzeba dokupić siłownik od centralnego zamka elektrycznego ("slave", z 2 przewodami, uciąg 3kg, listwę montażową do niego, cięgno, przekaźnik jeżeli ma być otwierany alarmem i przycisk jeżeli ma być otwierany z kabiny, parę metrów przewodu 1mm2 oraz dodatki typu złączki, koszulka termokurczliwa, izolacja)

należy zamontować tak siłownik i wygiąć cięgno aby zastąpił otwieranie przez naciśnięcie przycisku w klapie, poszukaj porady dotyczącej golfa 2 na forum



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob mar 10, 2007 12:17

wlasnie sobie rozebralem tyla klape bo musze ja porobic bo zaczyna korozja ja wiperdzielac i powiem ci ze problemu nie bedzie wmk3 z montarzem...
musisz kupic tak jak wczesniej kolega powiedzial : silownik do centralnego kilka metrow kabla ciegno blaszke do zamontowania silownika(przewaznie sa juz z silownikiem w zestawie) i przelacznik, pozdz do jakiegos dobrego sklepu elektroniczneg i powiedz ze chcesz przelacznik impulsowy najlepiej jakis z takim bajerem ze jak go przyciszniesz to nachwilke pusci prod i przeskoczy zaraz, popytasz sie w skepie i ci wytlumacza o co chodzi...

bierzesz blaszke do mocowacia silownika i odpowiednio ja doginasz( ja w mk2 wygilem ja w takie "S" bo nie bylo za duzo miejsca zeby ja przykrecic, i przykrecilem bleszke na jedna srobke co mocujesz mechanizm wycieraczki bo ekegancko mi tam podpasowalo.... odpowiednio skrucilem ciegno poskrecalem i gralo...

zcviagnij sobie tapicerke tylnej klapy i zobacz jak idzie ciegno od zamka do przycisku na kluczyk... sam wpadniesz napewno jak to zamocowac....

mam nadzieje ze nie namieszalem heh....

dobra mykasz szpachlu szpachlu..:D

[ Dodano: 10 Mar 2007 11:19 ]
a jak bedziesz chcial to moge pozniej porobic fotki co gdzie i jak najlepiej zrobic... ale bez silownika bo nie bede robil takiego bajeru juz u siebie...:D

[ Dodano: 10 Mar 2007 11:34 ]
Obrazek



nie zrazaj sie mja klapa ani sie nie polewaj.... lol

pozaznaczalem gdzie najlepiej by bylo moim zdaniem ale przewaznie kazdy montuje zobie to inaczej... podoginaj odpowiednio blaszke od silownika i przypasuj gdzie najlepiej ja przykrecic, skruc najlepiej orginalne ciegno wloz w otwor w silowniku i zagnij zeby nie wypadlo...poprowadz kable i jest cacy...:)


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » sob mar 10, 2007 20:56

dzieki serdeczne mi sie to przyda bardzo na tyg zajrze i zobacze co sie da zrobic to napisze



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » czw lis 20, 2008 21:43

Przepraszam że odświeżam temat, ale planuje założenie takiego siłownika w mk2 oraz mk3. Teraz pytanie, czy wystarczy taki siłownik http://moto.allegro.pl/item478769602_si ... mocja.html czy lepiej kupić taki http://moto.allegro.pl/item484791717_si ... a_moc.html ?



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » czw lis 20, 2008 21:56

wystarczy taki za 10zl...


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości