Strona 1 z 1

problem z silnikiem 2.0 GTI 2E

: pt mar 09, 2007 17:57
autor: browar19
Witam
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie jak stoje to wzrasta mi temp a jak jade to spada ale strzałka jak jade niewychodzi poza 70stopni. Druga sprawa jak jade to przepala mi olej araz jak zaczynam od 1 cisnać to na drugim biegu jak by traci moc od 5 tys ;/ co z tym zrobic moze byc to wina popychaczy ??

[ Dodano: 09 Mar 2007 23:38 ]
nikt niepomoze??

Re: problem z silnikiem 2.0 GTI 2E

: ndz mar 11, 2007 18:19
autor: ppoll27
browar19 pisze:Witam
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie jak stoje to wzrasta mi temp a jak jade to spada ale strzałka jak jade niewychodzi poza 70stopni. Druga sprawa jak jade to przepala mi olej araz jak zaczynam od 1 cisnać to na drugim biegu jak by traci moc od 5 tys ;/ co z tym zrobic moze byc to wina popychaczy ??

[ Dodano: 09 Mar 2007 23:38 ]
nikt niepomoze??
ani chybi termostat, przy sprawnym autko powinno osiągnąc 90 stopni (temp pracy) w czasie 10-12 minut od uruchomienia zupełnie zimnego silnika (rano po nocy) - i temp. nie powinna spadac od predkosci jazdy...
może byc wina popychaczy - na to by wskazywało zużywanie oleju, może byc tez zaprany filtr paliwa ...

: ndz mar 11, 2007 18:25
autor: kapalek
pewnie że termostat. miałem w swoim ADY identyczną sytuacje wymieniłem na wahlera i jest cały czas 90C. ile Ci bierze tego oleju? mi ady po 5000tys od wymiany też troche wziął.

: pn mar 12, 2007 22:55
autor: browar19
moje 2E niewiem ile dokładnie przepala bo wycieka z uszczelki pod pokrywa lekko no i niewiem czy nie z tej pod głowia ale na 1000km 1L musze wlac napewno ;(

[ Dodano: 12 Mar 2007 21:56 ]
mniej ci palił jak termostat nowy dałeś??

: pn mar 12, 2007 23:04
autor: Paweł Marek
Co do tej temperatury zmień termostat i będzie ok. Spalanie troszkę spadnie, ale niewiele. Co do spalania oleju to silnik wymaga diagnostyki, czyli ciśnienie sprężania z próbą olejową przede wszystkim. Może wystarczy zmienić uszczelniacze zaworów bez ściągania głowicy (50 zeta części plus robocizna), może jakiś remoncik za większą kasę. Bez diagnozy nie da się powiedzieć.

: wt mar 13, 2007 17:01
autor: browar19
diagnostyka cisienie na 1 14 na 2\11 na 3\8 na 4\14 proby olejowej nibyło natomiast leci zamna z tyłu czarna chmura. rozwalone dwa popychacze na 2 i 3 komorze co wiecej niewiem pali 11L przy spokojnej jezdzie w MK2 to chyba nie malo

: wt mar 13, 2007 21:50
autor: Paweł Marek
browar19 pisze:diagnostyka cisienie na 1 14 na 2\11 na 3\8 na 4\14 proby olejowej nibyło natomiast leci zamna z tyłu czarna chmura. rozwalone dwa popychacze na 2 i 3 komorze co wiecej niewiem pali 11L przy spokojnej jezdzie w MK2 to chyba nie malo
no to już chyba jasne że marnie z tym silniczkiem, ale brak próby olejowej to błąd

: czw mar 15, 2007 09:04
autor: browar19
niema sensu go remontowac on po wakacjach bedzie do wymiany a od czerwca bedzie stał bo ja wyjerzdzam do pracy wiec niema sensu na dwa miesiace jazdy robic remontu teraz bede bawił się i podolewam ceramizerów i innych płynów zobacze czy to cos da