Strona 1 z 1
mam problem żeby odpalić moją jette 1,6 TD
: czw mar 08, 2007 19:48
autor: przemo251
nie mogę odpalić mojej jetty. Silnik jest w porządku, ma kopa, tylko że przy obrotach 2,5 tys. kopci sie z rury na biało. Czasami odpali po długim trzymaniu kluczyka (w sensie długim odpalaniu) za trzecim razem, ale wtedy jest kupa siwego dymu. Nie wiem co mam robić. Już dwóch mechaników nie dało rady! Aha... wymieniałem też już chyba z 3 razy kostkę - chyba jest od zapłonu, taka elektryczna, mocowana nad bezpiecznikami pod kierownicą). Poradźcie mi coś proszę.
pzdr.
[ Dodano: 08 Mar 2007 19:00 ]
zapomniałem dodać że jak silnik sie rozgrzeje to pali dobrze, ale jeszcze z małym... zająknięciem!
: czw mar 08, 2007 20:53
autor: greg
przemo251 pisze:kopci sie z rury na biało
a płynu chłodniczego nie ubywa?
przemo251 pisze:za trzecim razem, ale wtedy jest kupa siwego dymu.
bo dymi nie spalony olej napędowy.
Żeby ustalićusterki trzeba:
1. sprawdzić czy nie ubywa płynu chłodniczego (padnięta uszczelka pod głowicą, lanie się płynu do cylindrów, niemozność odpalenia)
2. sprawdzić czy do świec żarowych dochodzi napięcie oraz czy na jednej ze swiec nie ma czasem przebicia (bo się pali przekaźnik jak piszesz) - sprawdznei świec - albo wykręcasz i podpinasz pod akumulator ewentualnie prostownik albo pomiar oporu świec
3. jak to wszystko wyjdzie dobrze to wtedy wykręcasz wtryski i pomiar ciśnienia w cylindrach oraz sprawdzenie wtrysków
: czw mar 08, 2007 21:09
autor: johan
mógł sie przestawić kąt wyprzedzenia zapłonu w pompie wtryskowej
trzeba sprawdzić jaki powinien być musisz znaleść dobrego mechanika ktory zna się na dieslach z doświadczenia wiem ze nie jest to takie proste i wymaga doświadczenia i precyzji
: czw mar 08, 2007 21:12
autor: greg
johan pisze:mógł sie przestawić kąt wyprzedzenia zapłonu w pompie wtryskowej
trzeba sprawdzić jaki powinien być musisz znaleść dobrego mechanika ktory zna się na dieslach z doświadczenia wiem ze nie jest to takie proste i wymaga doświadczenia i precyzji
sam się nie przestawił...