Strona 1 z 1
Obroty + spalanie
: czw mar 08, 2007 00:49
autor: mario_ldz
Witam.
problemik z moim golfem Mk2 1.3 pełen wtrysk jest taki:
spadające obroty w chwili nagrzania si silnika.obroty spadają do 300-400 autko gaśnie.
ponadto samochód pali kosmiczne ilości paliwa ok 14-16 litrów a przy takim silniku to zdecydowanie za dużo.
czy ktoś wie co może być powodem tego??
ps
do tego dziwnie sie zachowuje kontrolka od cisnienia oleju.jak silnik wejdzie odczas jazdy na wiecej niz jakies 3500 obrotów to przy spadku poniżej 2500 kontrolka miga i buczy gdy mu przygazuje na luzie to przestaje.o co chodzi???
: czw mar 08, 2007 02:01
autor: kotem
Nie chcem Cię martwić, ale albo twój silnik juz swoje wykręcił, albo pada elektryka. Mogły posypać się jakieś czujniki. Sprawdź czy nie nalałeś za dużo oleju, ja miałem takie same objawy jak ty, kiedy wlałem, olej potem zrobiłem dolewke, i sie okazało, że za dużo chlupnąłem, tylko, że ja sie od razu skubnąłem (10-15min od wymiany oleju), że coś jest nie tak.
: czw mar 08, 2007 08:05
autor: Jurak
Witam
Może masz trafione przewody wysokiego napięcia i chodzi ci na 3 garach?
Jeżeli chodzi o ciśnienie oleju to możesz mieć uszkodzony czujnik ciśnienia oleju
Pozdrawiam
Re: Obroty + spalanie
: czw mar 08, 2007 10:06
autor: ppoll27
mario_ldz pisze:Witam.
problemik z moim golfem Mk2 1.3 pełen wtrysk jest taki:
spadające obroty w chwili nagrzania si silnika.obroty spadają do 300-400 autko gaśnie.
ponadto samochód pali kosmiczne ilości paliwa ok 14-16 litrów a przy takim silniku to zdecydowanie za dużo.
czy ktoś wie co może być powodem tego??
ps
do tego dziwnie sie zachowuje kontrolka od cisnienia oleju.jak silnik wejdzie odczas jazdy na wiecej niz jakies 3500 obrotów to przy spadku poniżej 2500 kontrolka miga i buczy gdy mu przygazuje na luzie to przestaje.o co chodzi???
Co do obrotów i spalania - na początek sprawdź czujnik temperatury i sonde lambda
A olej - to trzeba sprawdzić czujniki oleju (2) - jeden na 0,03 MPa na wolne obroty, drugi na 0,14MPa na obroty powyżej 2000 obr/min, najlepiej dla pewności że układ olejowy jest OK zmierzyć cisnienie oleju na wolnych powinno byc >0,05Mpa, a przy 2000 >0,18Mpa, czasem słabe ciśnienie daje kiepski filtr lub wypracowany olej, bo zakładam że poziom oleju jest OK...