Mk3 TDI...gumowy wyważnik półoski,pomożcie...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Mk3 TDI...gumowy wyważnik półoski,pomożcie...

Post autor: marcinvw » wt mar 08, 2005 00:01

No wiec dziś jadac moim goferkiem uslyszałem dobiegajacy z prawej strony auta dziwny chałas,zjechalem do garazu zdjołem koło i na pierwszy zut oka wszystko jest ok,sprawdzilem docisk chamulcy,łozysko,wszystko ok,i co na półosi przy samym przegubie widze czarny gumowy krażek,ktory chaczy mi o wachacz i stad te halasy,wyczaiłem ze jego miejsce jest przy samej skrzyni prawie,ale gumowe zabki na ktorych sie trzymał sa wyjeb...,i to caly czas sie zsowa w strone przegubu,mial ktos z tym doczynienia juz??czy to koniecznie jest potzrebne tam??bo ja bym to najchetniej przecioł i wywalił,ale skoro to tam zalozyli to do czegos musi słuzyc...pomozcie...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 08, 2005 10:36

W książce do vw mk2 pisze, gdzie powinien być założony dokładnie. Jak lata to nawiń na półośke taśme izolacyjną płucienną i zamontuj to według książki. Książka jest do ściągnięcia na tym forum.



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » wt mar 08, 2005 10:43

to jest wyważenie osi dla równego rozkładu sił, jeśli wywalisz to możesz mieć drgania wyczówalne po stronie pasażera a co za tym idzie powolne ale skuteczne wybijanie tulei gumowych a o dyskomforcie jazdy nie wsominając.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 09, 2005 14:42

ona zsunela mi sie do samego przgubu i jak wolno jechalem to mi tak pukala o wachacz ale zadnych drgan i nych niepokojacych zjawisk to nieodczuwalem nawet rozpedzalem sie z gorki i gazilem auto zeby i nasluchiwalem,i nic,juz to zalozylem na tasme:D:D,jak tylko zobaczylem gdzie ma to byc ale nie wiem czy to dlugo wytrzyma,ale skoro twierdzicie ze cos moze sie dziac to sie tym zajme...dziekowa za wskazowki...pozdro...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » śr mar 09, 2005 15:01

nie wiem czy czasem ci przegub nie zacznie sie sypac...
bedzie dostawal bicie i moze szybciej sie zuzyc...
ja wychodze z zalozenia ze jak cos jest nie tak z polosiami to zrobic odrazu
taki pierduł jest napewno tanszy od kompletnego przegubu...
nawet glupia peknieta guma... na przegubie...
pojezdzisz 4-5 mies zlapiesz piasek smar wycieknie i sie przegub rozleci


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 09, 2005 15:32

no tez prawda,wkoncu jak to zalozyli to po cos to sluzy i jest potrzebne...dzieki za rady jakos musze to solidnie umocowac...pozdro...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości