Co Odpowiada za obroty silnika w 1.8 GX ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co Odpowiada za obroty silnika w 1.8 GX ?
Golf mk2 1.8 GX (mechaniczny wtrysk) 87 r. Potrzebuje dobrego speca, fanatyka i porzadnej rady. Niemam siły juz do falujacycj obrotów na biegu jałowym, na gazie sokok dochodzi nawet do 300 rpm na benzynie około 100 rpm lub potrafi sie ustabilizowac i samoczynnie ustawić na 1200,1300 obr/min. Mam załozone LPG po wielu regulacjach ten skok troche się zmniejszył, ale auto czasem ma odejscia od normy potrafia obroty spac do zera gdy nacisne sprzegło i autko gasnie. Niewiem co robic bo kazy mechanik mowi co innego .. moze jakies rady cos wymienic cos zrobic co odpowiada za te obroty w moim silniku? Pozdrówka wielkie.
witam poszukaj w innych postach było duż na ten temat. ale podpowiem że musisz znaleźć kogoś dobrego do ustawienia dawki paliwa na benzynie. w każdym razie szukaj w starszych postach
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
czesc , sprawdz zawor dodatkowego powietrza , jest przykrecony do kolektora ssacego po prawej stronie jak stoisz przed autem, aha i czy faluja obroty na zimnym czy na cieplym silniku ??? jak na cieplym to sproboj odpiac sonde lambda w trakcie falowania , jak sie ustabilizuje to juz wiesz co jest przyczyna , ale moge sie mylic bo niewiem jak sie to ma to wszystko do gazu , tez mam GX-a i tez mialem problemy z obrotami ale nie mam gazu.
Pozdro
Pozdro
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
ten twój silnik ma 115 ps , a obroty o moze byc ten zasrany przepłwomierz jak kolega wczesnij napisał , lub cogorsza komputer , umnie niestety padł strownik(układzik w komputerze) biegu jałowego w silniku na jednopunkcie i wogule obroty nie mógł utrzymac bo silnik krokowy niedziałał, sprubuj sprawdzis te dwie rzeczy
chmm prace przy silniku ... jak dostane wypłate wezne się za ten przepływomierz bo już niejedna osoba mi o tym mówi ... aktualnie po regulacjach przez mechaników na beznzynce spokój wachania bardzo minimalne 30-50 obr...
Natomiast na LPG czasem wariuje a czasem ustwia sie na podwyzszonych obrotach 1400 na biegu jałowym...
Te autko niema silnika krokowego ;] a 1/2 mechaniorów radzi mi go zmienić po usłyszeniu takiej wypowiedzi odrazu się z nimi zegnam... a jeden chial mi wtrysk z holandi ściągać ...
Dam sie sztachnąc golfikowi i wpuszcze mu w uklad troche dymu tytoniowego i wszystkie nieszczelnosci widać jak na dłoni... Pozdrówka
Natomiast na LPG czasem wariuje a czasem ustwia sie na podwyzszonych obrotach 1400 na biegu jałowym...
Te autko niema silnika krokowego ;] a 1/2 mechaniorów radzi mi go zmienić po usłyszeniu takiej wypowiedzi odrazu się z nimi zegnam... a jeden chial mi wtrysk z holandi ściągać ...
Dam sie sztachnąc golfikowi i wpuszcze mu w uklad troche dymu tytoniowego i wszystkie nieszczelnosci widać jak na dłoni... Pozdrówka
moze byc wlasnie luft waga(~przeplywomierz),jesli miales wystrzal na gazie to moglo wykrzywic to kolko blaszene na luft wadze i wtedy wolne obroty beda wariowac,tylko ze na oko ciezkobedzie zobaczyc czy jest proste bo to jest ustawiane na dziesiate milimetra,sprawdz takze czy to kolko niejest zawalone olejem itp bo to takze czesto jest powodem wariacji wolnych w tym wtrysku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 253 gości