Strona 1 z 1

Czy to jest przegub zewnętrzny czy wewnętrzny do wymiany??

: wt mar 06, 2007 12:59
autor: Damian434
Mam golfa 3.OStanim razem jechałem i zaczeło coś mi mocno stukać przyjechałem do domu,chciałem jechać do mechanika i okazało się że kiedy wrzócam bieg samochód wogóle nie jedzie.Otworzyłem maske i zobaczyłem że ośka się kręci a koła się nie kręcą kiedy daje gazu. Nie wiem co się stało ??

: wt mar 06, 2007 13:09
autor: sGARY
zewnetrzny :) bo jezeli by padl wewnetrzny to polos by sie wogle nie krecila :)

: wt mar 06, 2007 13:15
autor: dziejo
czy to tylko z jednej strony????

: wt mar 06, 2007 13:20
autor: Szosownik
przyłącze się do tematu bo mam przegub do wymiany :D
jakiej marki polecacie?
a jakiej unikać?

: wt mar 06, 2007 13:22
autor: dziejo
skoro twierdzisz że cała półoska sie kręciła to problem może być w wieloklinie samej półoski zjechana zębatka na niej i slizga sie w przegubie gdyby przegub był zjechany jest tam kosz z kulkami gdyby się rozsypał ????? no cóz , nie pozostaje ci nic innego jak odkrecic piaste i sworzen wachacza odchylic kolumne amortyz na bok i sprawdzic ten przegub

Re: Czy to jest przegub zewnętrzny czy wewnętrzny do wymiany

: wt mar 06, 2007 13:23
autor: RobertP
Damian434 pisze:Otworzyłem maske i zobaczyłem że ośka się kręci a koła się nie kręcą kiedy daje gazu.
chyba koszyczek w przegubie sie rozkaszanił
a w najgorszym wypadku coś nie halo z mechanizmem różnicowym

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 12:26 ]
dziejo pisze:skoro twierdzisz że cała półoska sie kręciła to problem może być w wieloklinie samej półoski zjechana zębatka na niej i slizga sie w przegubie gdyby przegub był zjechany jest tam kosz z kulkami gdyby się rozsypał ?????
to się niezmiernie rzadko zdarza z tym wieloklinem

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 12:28 ]
Szosownik pisze:przyłącze się do tematu bo mam przegub do wymiany :D
jakiej marki polecacie?
a jakiej unikać?
Szosownik a co Ty tak często remontuejsz swojego VW ? ciągle coś wychodzi
zresztą jak u każdego ...
kup LOBRO i pytaj sprzedawcę czy dedykowany przegób jest do aut z ABSem jeśli wogóle masz ...

: wt mar 06, 2007 13:32
autor: dziejo
Szosownik pisze:jakiej marki polecacie?
HART -MKN - odradzał bym wszelkie włoskie zamienniki np GLO to jest niemiecka firma dobra - MEYLE

: wt mar 06, 2007 13:36
autor: RobertP
dziejo pisze:
Szosownik pisze:jakiej marki polecacie?
HART -MKN - odradzał bym wszelkie włoskie zamienniki np GLO to jest niemiecka firma dobra - MEYLE
jak nie kiluje zrywami auta to każdy wytrzyma 100tyś km, no chyba że ma wadę fabryczną

: wt mar 06, 2007 13:39
autor: sGARY
RobertP, dokladnie!! zgadzam sie z tym!! jezeli normalna jazda to wystarczy taki przegub w cenie do 100zl ;)
a jezeli ktos ma typ jazdy rajdowca to niech kupi markowy za 300zl :P

: wt mar 06, 2007 13:42
autor: Szosownik
panowie nie należe do rajdowców i pisków też nie robie więc kupie sobie do 100zł :grin:

: wt mar 06, 2007 13:45
autor: jhosef
Ja po swoich doświadczeniach wolałem kupić używkę ze szrotu. Dostałem gwarancje i oryginalną gumę która nie pęka po pół roku. Za przegub zapłaciłem 35 zet, był w stanie prawie idealnym.

: wt mar 06, 2007 13:49
autor: dziejo

: wt mar 06, 2007 14:04
autor: jhosef
Najgorszy pasztet jest z osłonami na przeguby. Dałem za 3 sztuki ok. 100 zet i po 3 miechach są do wymiany. A oryginalna jaka była taka jest. Koszt wymiany może nie taki duży ale paprania kupa aż nie chce sie za to brać.

Może ktoś wie ile mniej-więcej kosztują oryginalne gumy do przegubów?

[ Dodano: 06 Mar 2007 13:07 ]
Albo jakiej firmy wart kupować?

: wt mar 06, 2007 14:20
autor: dziejo
Albo jakiej firmy wart kupować?
podobno bardzo dobre sa osłony
S.C.T http://www.mannol.de/ lub spidan