Strona 1 z 1

Wymiana amortyzatorow

: pn mar 05, 2007 13:05
autor: grzes900
witam
nadszedl czas ze musze wymienic amorki, mam mk3 obnizanego fabrycznie (40mm) i z tym jest zwiazane pytanie. Czy jak jest obnizany fabrycznie to sa krutsze sprezyny czy inne amortyzatorki? napiszcie mi cos na ten temat, ogolnie to zastanawiam sie czy zostawic go obnizonego czy nie i dlatego chcialbym wiedziec cos na ten temat
Z gory dzieki za porady

Re: [mk3] amorki

: pn mar 05, 2007 14:04
autor: marcello
grzes900 pisze:witam
nadszedl czas ze musze wymienic amorki, mam mk3 obnizanego fabrycznie (40mm) i z tym jest zwiazane pytanie. Czy jak jest obnizany fabrycznie to sa krutsze sprezyny czy inne amortyzatorki? napiszcie mi cos na ten temat, ogolnie to zastanawiam sie czy zostawic go obnizonego czy nie i dlatego chcialbym wiedziec cos na ten temat
Z gory dzieki za porady
a co to za wersja ?? fabrycznie o 40mm nizsza?? GTI byly obnizane o (nie wiem 10mm-20mm ?? )

: pn mar 05, 2007 23:36
autor: grzes900
b0rys pisze:a co to za wersja ?? fabrycznie o 40mm nizsza?? GTI byly obnizane o (nie wiem 10mm-20mm ?? )

w tym rzecz ze to nie jest gti tylko gl rok 93 i mam wbite w papierach auta informacje o obnizeniu auta o 40mm tylko ze jest to w jezyku niemieckim - pisze ze jest obnizony fabrycznie. Jest nawet osobna ksiazeczka dotyczaca obnizenia auta bo w niektorych krajach musza miec na to papier

: pn mar 05, 2007 23:56
autor: Bossman
jesli "fabrycznie" obnizony o 40, to domyslam sie , że klient zazyczyl sobie cos z pakietu tuningowych dodatkow jakiejs firmy wspolpracujacej z vw i mu wymienili przed zakupem

masz 4 sprezyny krotsze o 4 cm i prawdopodobnie amortyzatory o skóconym skoku

jak chcesz wymieniac same amory to mozesz na standardowe ( przy obnizeniu do -40 nie jest konieczny sportowy amor i wiele osob wlasnie do seryjnych amorkow zakalda springi -40 i jest ok)

: wt mar 06, 2007 02:57
autor: koonrad
jak chcesz wymieniac same amory to mozesz na standardowe ( przy obnizeniu do -40 nie jest konieczny sportowy amor i wiele osob wlasnie do seryjnych amorkow zakalda springi -40 i jest ok)
agadzam się do -40 nie trzeba niższych amorkrów, wystarcza fabryczne,

pozdrawiam

: wt mar 06, 2007 10:21
autor: grzes900
Bossman pisze:jak chcesz wymieniac same amory to mozesz na standardowe ( przy obnizeniu do -40 nie jest konieczny sportowy amor i wiele osob wlasnie do seryjnych amorkow zakalda springi -40 i jest ok)
czyli mam rozumiec ze jezeli chce go zostawic tak jak jest to tylko wymiana na standardowe amorki a jezeli chce go postawic normalnie to do nowych amorkow zakupic sprezyny? A czy w tym przypadku moge wymienic np tylko przod czy musze wymieniac od razu i tyl?

: wt mar 06, 2007 11:28
autor: MAPET
nie do konca .. bo taki amorek seryjny na sprezynach - 40 szybciej sie zuzyje niz na seryjnych... poza tym am inna prace i tlumienie .. nie ma to jak kit czyli jesli sport to to i to... aczkolwiek same sprezyny jest to najtansze rozwiazanie..