Strona 1 z 2
Jak wymienić zegary?
: czw mar 01, 2007 09:41
autor: starysatyr
Padł mi wskaźnik oziomu paliwa, więc chcę wymienić wszystkie zegary. Jak się do tego zabrać i czy w ógóle nie powinien tego zrobić lepiej jakiś elektromechanik? Acha, i jeszcze jedno: czy sygnał ostrzegający przed niezamkniętymi drzwiami, jazdą na rezerwie, poziomem oleju itd., znajduje się razem z zegrami czy gdzieś indziej?
: czw mar 01, 2007 10:05
autor: greg
starysatyr pisze:czy sygnał ostrzegający przed niezamkniętymi drzwiami, jazdą na rezerwie, poziomem oleju itd., znajduje się razem z zegrami
tak
starysatyr pisze:Padł mi wskaźnik oziomu paliwa, więc chcę wymienić wszystkie zegary.
lepiej wg mnie jeśli jesteś pewien że przyczyna w zegarach a niei masz kompa - jeśli uszkodzony sam wskaźnik to jego wymienić - bo musisz zgrać immo zegarów kompem.
Co do samej wymiany to jest instrukcja ale to ją tylko mailemmogę pchnąć
: pt mar 02, 2007 12:54
autor: starysatyr
Greg, byłbym wdzięczny za instrukcje wymiany na
t-m-p@poczta.wp.pl. Więc, jak rozumiem, radzisz iść z ym do elektromechanika bo trzeba całośc zgrać na kompie, tak? Byłem już u takiego, to własnie po zrobionym przez niego teście zegarów wyszło, że wskazówka poziomu paliwa umarła bo przekręciła się na ośce. Teraz przesuwa się - owszem - w miarę ubywania paliwa, ale od pozycji "pionowo w dół" kiedy zbiornik jest pełny, do "prawie pełny bak" kiedy jest pusty. No i ten brzęczyk. Jesli jest razem z zegarami to za stówkę + koszty przesyłki mam inne, w pełni sprawne zegary - nicht war?
: pt mar 02, 2007 14:33
autor: greg
mail poszedł. Tam masz opis wszytskiego co potrzeba- dobrze poczytaj. Co do brzęczyka - ma piszczeć - skoro piszczy jak jest rezerwa to ok. Jesli piszczy pomimo że jest wiecej paliwa - to czy aby na pewno wina zegarów a nie czujnika p[oziomu paliwa w zbiorniku?
: pt mar 02, 2007 15:39
autor: starysatyr
Fcale nie piszczy. Dlatego chciałem, żebyście mi powiedzieli, gdzie jest. Tamten test u elektromechanika wykazał, że brzęczyk także nie działa. Acha, te nowe zegray sa od 1.6, ja mam 1.4, ale skala w km/h jest taka sama, więc chyba nie będzie skuchy, co?
[ Dodano: 02 Mar 2007 15:06 ]
Dzięki greg za maila. Przeczytałem dokładnie. Sama wymiana zegarów to - jak czytałem - pestka. Ale wprowadzenie tych wszystkich danych na nowo - makabra. Mam nadzieję, że elektromechanik sobie z tym poradzi, chociaz to taki garazowy elektromechanik. Ja się za to nie biorę. Greg, jak zdobyć kompletną książkę w pdf-ie, której elektryczną część mi przesłałeś?
: pt mar 02, 2007 22:32
autor: greg
starysatyr pisze:jak zdobyć kompletną książkę w pdf-ie, której elektryczną część mi przesłałeś?
kompletna to pewnie w serwisie - ale... część to ode mnie
[ Dodano: Pią Mar 02, 2007 9:34 pm ]
starysatyr pisze:Acha, te nowe zegray sa od 1.6, ja mam 1.4, ale skala w km/h jest taka sama, więc chyba nie będzie skuchy, co?
no problem
: pt mar 02, 2007 22:39
autor: nicpoN
a nie orientujecie sie czy majac w mk3 predkosciomierz i zegarek mozna zmienic na predkosciomiez + obrotomierz? trudne to czy bardziej skompliowane?
: pt mar 02, 2007 22:43
autor: greg
bardzo proste. Wyjmujesz jedne a montujesz drugie - banał.
: śr mar 07, 2007 15:56
autor: starysatyr
greg, a ponowne wprowadzanie danych po zmianie zegarów jest konieczne? nie wystarczy tylko przepiąć wtyczki?
: śr mar 07, 2007 16:46
autor: kiss
starysatyr pisze:a ponowne wprowadzanie danych po zmianie zegarów jest konieczne?
Jest konieczne. W zegarach jest imo a także trzeba uaktualnic przebieg.
: śr mar 07, 2007 18:40
autor: greg
starysatyr pisze:greg, a ponowne wprowadzanie danych po zmianie zegarów jest konieczne? nie wystarczy tylko przepiąć wtyczki?
w mk4 konieczne, w mk3 nie
: śr mar 07, 2007 23:15
autor: energetyczny
Witam
starysatyr pisze:Acha, te nowe zegray sa od 1.6, ja mam 1.4, ale skala w km/h jest taka sama, więc chyba nie będzie skuchy, co?
Sam miałem wymianę zegarów i z tego co się zorientowalem to 1.6 ma wyskalowane do 260 a 1.4 do 220 więc moga być przekłamania. Zwruć też uwagę na to czy masz Can'a...rozpoznasz to po tym że w nr licznika jest 920 (z can) lub 919 (bez can'a). Jeżeli nie masz w autku can'a (golfy chyba do końcówki 2000 r.) to zegary z 920 nie podejdą. Po wymianie oczywiście programowanie immo oraz korekta stanu licznika. Jeżeli licznik będzie przekłamywał z prędkością to potrzebna będzie korekta indeksów. W moim przypadku zgrano ze starych uszkodzonych licznikow i wgrano do nowych.
: czw mar 08, 2007 16:32
autor: starysatyr
Dzięki. Bardzo mi pomogliście.
energetyczny, - wrzucam Ci punkcika, gregowi nie, bo - jak sam napisał niedawno na forum: "nie robi tego dla punktów, tylko dlatego, że potrafi pomóc". Zgadza się greg?
: czw mar 08, 2007 18:32
autor: greg
starysatyr pisze:Zgadza się greg?
zgadza się