Mam taki problem , jak cofam golfem potem wrdzucę luz i nacisnę hamulec to coś mocno puknie o budę , sprawdzałem wszystkie sprężyny są dobre , amorki też nie ma luzów na wahaczach ani drążkach kierowniczych , gumy tylniej belki wymienione , poduszki pod silnikiem i skrzynią są całe , a jedna nawet wymieniłem [orginalna z ASO VW]
i została mi jeszcze jedna możliwość , jako że słychać stuki kiedy jadę na wprost i znalazłem luz maglownica!!! tyle ze nie ma luzu na drążkach przy skręcie a luz jest przód tyl , słyszałem że jest tam z tyłu maglownicy regulacja tego luzu , spojrzałem no i jest tyle ze nie wiem jak tam dojśc kluczem no i jakich rozmiarów kluczy uzyć , szuć ze jes śrubka i nakrętka kontrująca??
Czy ktoś sobie z tym poradził ?? czy macie rysunki odpowiednio wygiętych kluczy
MOWA O GOLFIE 1
drugi objaw to jak dojeżdżam do skrzyżowania i jak mam prędkość 20km/h i poniżej , to czuć bujanie !! no i auto ostatnio jakoś sie prowadzi nieswojo , czy to moze być wina tej maglownicy , czy moze felgi mu nie służą ?? a moze zbierzność jak myślicie ?
dodam że jak hamuje ostrzej z dużej prędkosci to bujanie nie występuje !!
Jakieś dziwne stuki oraz bujanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mam podobny problem: a mianowicie chce w całości odkręcić maglownice i nie moge do tej śruby dojść ( do tej zaraz nad poduszką skrzyni biegów-jeżeli o tą Ci chodzi ) , zaraz ide do garażu działać dalej, jak się uda to dam znać.
Co do stuków przy naciskaniu hamulca po wyrzuceniu biegu ze wstecznego to nie wiem co to jest ale nie przejmuj sie za bardzo, to u mnie nie miało wpływu na jazde.
A dlaczego buja?? Wydaje mi się ze albo brak zbieżności ( ale wtedy bujałoby przy większych prędkościach ) albo właśnie maglownica - tu nie może być jakichkolwiek luzów ani uszkodzeń bo za daleko nie pojedziesz.
Co do stuków przy naciskaniu hamulca po wyrzuceniu biegu ze wstecznego to nie wiem co to jest ale nie przejmuj sie za bardzo, to u mnie nie miało wpływu na jazde.
A dlaczego buja?? Wydaje mi się ze albo brak zbieżności ( ale wtedy bujałoby przy większych prędkościach ) albo właśnie maglownica - tu nie może być jakichkolwiek luzów ani uszkodzeń bo za daleko nie pojedziesz.
Mi chodziło o śrubę od regulacji luzu na mglownicy , jest taka z tyłu obudowy , ale płaskim kluczem tam nie dojde , a nie wiem jakie nawet są rozmiary nakretki i śruby .
druga sprawa to te denerwujące bujanie i to tylko jak jadę wolno , bo jak szybko to nie czuć , tak samo nie czuć tego na kierownicy , tylko na karoserii
druga sprawa to te denerwujące bujanie i to tylko jak jadę wolno , bo jak szybko to nie czuć , tak samo nie czuć tego na kierownicy , tylko na karoserii
Dobra, wiem która śruba. Żeby mieć do niej dostęp to chyba całą maglownice trzeba wyciągnąć.
A co do bujania jeżeli nie czuć tego na kierownicy to nie mam pojęcia co to jest, niestety nie pomoge.
Ewentualnie co mi przychodzi na myśl to że masz amortyzatory do wymiany, ale głowy nie dał bym sobie uciąć. ( w mk2 kumpla były do wymiany i bujało dupą przy niskiej prędkości ). Tak czy siak powodzenia.
A co do bujania jeżeli nie czuć tego na kierownicy to nie mam pojęcia co to jest, niestety nie pomoge.
Ewentualnie co mi przychodzi na myśl to że masz amortyzatory do wymiany, ale głowy nie dał bym sobie uciąć. ( w mk2 kumpla były do wymiany i bujało dupą przy niskiej prędkości ). Tak czy siak powodzenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości