BRAK MOCY PO WYMIANIE YSZCZELKI POD GŁOWICĄ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

BRAK MOCY PO WYMIANIE YSZCZELKI POD GŁOWICĄ

Post autor: SAMO » śr lut 28, 2007 21:54

Witam mój problem jest taki że dzisiaj pojechałem do zakładu gdzie spece regenerowali mi głowice i po złożeniu wszystkiego nastapił problem z obrotami silnik falował objw taki jakby co sekunde wtrysk podawał wache i na sekunde przestawał na rozgrzanym silniku obroty zatrzymały sie w okolicy 1300obr więc zaczęli ruszac aparatem zapłonowym dodam ze na oko :kac: goffer ma gaz jest to monowtrysk 8v na gazie obroty najpierw zatrzymały sie w okolicy 2000 na stałym poziomie po kolejnej regulacji aparatu zapłonowego obroty na gazie i benzynie utrzymuja sie w okolicy 1200 przy rozgrzanym silniku a goffer po dodaniu gazu zarówno na tym jak i na tym stoi w miejscu wogóle nie przyspiesza rozpedza sie gorzej niz mały fiat co radzicie mzrobić wyregulowac instalacje gazową a póżniej na vag czy problem tkwi poprostu w złym ustawieniu zapłonu ? :grrr:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lut 28, 2007 21:57

SAMO pisze:problem tkwi poprostu w złym ustawieniu zapłonu ?
lub rozrządu



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » śr lut 28, 2007 22:10

no własnie tylko chodzi o to że dla kumpla zmieniali niedawno uszczelke ten sam motor co mój i ci sami fachowcy i wszystko poszło gładko a tu z moim pomysłów im zabrakło co jest z tymi obrotami że nie mogli wyregulowac tego zapłonu i poradzili mi zajechac do gazowników na regulacje wymieniali mi tez podstawe wtrysku twierdza że głowica złożona książkowo i mechanicznie wszystko ok sam nie wiem jutro pojade chyba na regulacje gazu powinni mi tam ustawic dobrze zapłon jak uważacie?


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lut 28, 2007 22:16

SAMO pisze:na regulacje gazu powinni mi tam ustawic dobrze zapłon jak uważacie?
mozna mieć tylko taka nadzieje ale regulacja lpg i owszem :bigok:



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lut 28, 2007 22:37

Odpnij kleme na pare minut, dotknij kleme minusową (odpiętą) do plusowej. Możliwe że przyłapał błędy. Przy jednopunktowym wtrysku taka operacja czasem pomaga. Sprawdź ustawienie rozrządu. Jeśli te domowe sposoby nie pomagają, proszę ustawić zapłon na 6 +/-1 przy 800 obrotów, przegrać program do kompa i powinno być dobrze. Jeśli auto trzyma za wyoskie obroty warto zastanowić się, czy przypadkiem "fachowcy" czegoś źle nie spasowali i silnik nie zaciąga lewego powietrza. Zobacz wężyki podciśnienia, serwo...pozdrawiam



jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

Post autor: jaca23 » śr lut 28, 2007 23:15

SAMO pisze:Witam mój problem jest taki że dzisiaj pojechałem do zakładu gdzie spece regenerowali mi głowice i po złożeniu wszystkiego nastapił problem z obrotami silnik falował objw taki jakby co sekunde wtrysk podawał wache i na sekunde przestawał na rozgrzanym silniku obroty zatrzymały sie w okolicy 1300obr więc zaczęli ruszac aparatem zapłonowym dodam ze na oko goffer ma gaz jest to monowtrysk 8v na gazie obroty najpierw zatrzymały sie w okolicy 2000 na stałym poziomie po kolejnej regulacji aparatu zapłonowego obroty na gazie i benzynie utrzymuja sie w okolicy 1200 przy rozgrzanym silniku a goffer po dodaniu gazu zarówno na tym jak i na tym stoi w miejscu wogóle nie przyspiesza rozpedza sie gorzej niz mały fiat co radzicie mzrobić wyregulowac instalacje gazową a póżniej na vag czy problem tkwi poprostu w złym ustawieniu zapłonu ?
witam
jak to czytam to normalnie przypomina mi się dzień gdy ja odbiarałem mojego golfina po takim samum remoncie mój zachowywał sie identycznie tyle ze mój jeszcze nie odpalał. to znaczy jak mu sie chciało to odpalił a jak nie to nie i juz...
mam kumpla na szrocie, pojechalem do niego i zamienilismy aparat zaplonowy i ....
jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki....
zaczoł pracowac idealnie :bigok:
nie znam się zbyt dobrze i niewiem czemu aparat pokazał się dopiero po remoncie, wczesniej wydawał się być ok.
moze to jednak ma to wpływ i u ciebie też się sprawdzi.
rególacja LPG napewno nie za szkodzi pod warunkiem ze przeprowadzi ją ktoś kumaty. Mi jak kiedyś jakis "praktykant" rególował to mialem wrażenie ze jeszcze mniej łapie się na tym jak ja. No i pózniej przez jakiś czas jeżdziłem ze spalaniem 15/100 i przyspieszeniem jak 126p



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 360 gości