Strona 1 z 1

Ależ się tłucze :(

: śr lut 28, 2007 17:44
autor: pawelz
Witam.
Jakieś 200 km temu miałem wymieniane sworznie wahaczy, tuleje oraz końcówki drążków. Ustawili mi też zbieżność. Przez kilka dni było super, ale... teraz na najmniejszej nierówności tak się tłucze pod podłogą, że szok.
Czy myślicie, że fachowcy zawalili robote?

: śr lut 28, 2007 23:46
autor: stonefree
Stawiam na niedokręconą śrubę tulei met-gum pionowej

: śr lut 28, 2007 23:58
autor: tomyart
200km to faktycznie mało, ale z tego co piszesz wszystkiego nie wymieniłes a "łancuch jest tak mocny jak najsłabsze jego ogniwo". Jak piszesz ze pod podłoga to moze gumy stabilizatora (jesli go masz)

: czw mar 01, 2007 00:22
autor: emilioch
Kolego stawiam na niedokrecone sruby prawdopodobnie przy wachaczu.
Wiedz na kanał i sprawdz wszystkie sruby i inne elementy które mogły sie poluzować

: czw mar 01, 2007 00:27
autor: preker20
emilioch pisze:Kolego stawiam na niedokrecone sruby prawdopodobnie przy wachaczu
potwierdzam tesh mi sk%#^$%& w d$%# je%@# jak mi zbieznosc ustawiali ruszyli sruby i po paru dniach walilo, chodzi o 3 sruby M8 ktore trzymaja sworzen wachacza

ale najlpeij podjedz na szarpaki

: czw mar 01, 2007 09:19
autor: daniel2505
Jaki jest koszt remontu zawiecy z przudu w MK3. Na wiosne mam zamiar zrobić, końcówki drążków, sworznie, tuleje na wachaczach, gumy wraz z łożyskiem na kolumnie McPhersona i oczywiście geometrie. Ile to moze kosztować bo nie chcę się dać naciąc jakiemuś cwanemu fachowcowi

: czw mar 01, 2007 09:20
autor: pawelz
preker20 pisze:
emilioch pisze:Kolego stawiam na niedokrecone sruby prawdopodobnie przy wachaczu
potwierdzam tesh mi sk%#^$%& w d$%# je%@# jak mi zbieznosc ustawiali ruszyli sruby i po paru dniach walilo, chodzi o 3 sruby M8 ktore trzymaja sworzen wachacza

ale najlpeij podjedz na szarpaki
A jeśli to te śruby - poprawcie mnie jeśli się mylę - zbieżność od nowa do ustawienia?

: czw mar 01, 2007 14:09
autor: pawel3
pawelz pisze:A jeśli to te śruby - poprawcie mnie jeśli się mylę - zbieżność od nowa do ustawienia?
od nowa

: czw mar 01, 2007 14:25
autor: preker20
nie tyle sama zbieznosc co katy pochylenia kol

: czw mar 01, 2007 21:45
autor: Karlos87
jeśli niedawno wymieniałeś klocki to sprawdź czy niepowylatywały blaszki dociskające miedzy uchwytem klocka z zaciskiem. u mnie tak hurgotało przez to ze mechanikowi nie chciało sie głowić jak umiejscowić te blaszki :-s

: czw mar 01, 2007 23:07
autor: hasiek
daniel2505 pisze:Jaki jest koszt remontu zawiecy z przudu w MK3. Na wiosne mam zamiar zrobić, końcówki drążków, sworznie, tuleje na wachaczach, gumy wraz z łożyskiem na kolumnie McPhersona i oczywiście geometrie. Ile to moze kosztować bo nie chcę się dać naciąc jakiemuś cwanemu fachowcowi
Na twoje pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi wszystko zależy od tego co zamontujesz. Różnice w cenach części zamiennych są bardzo duże.

: pt mar 02, 2007 16:45
autor: pawelz
Karlos87 pisze:jeśli niedawno wymieniałeś klocki to sprawdź czy niepowylatywały blaszki dociskające miedzy uchwytem klocka z zaciskiem. u mnie tak hurgotało przez to ze mechanikowi nie chciało sie głowić jak umiejscowić te blaszki :-s
Nie wymieniałem klocków, więc to raczej odpada. Wymieniałem jedynie to, co wymienione w pierwszym poście. Zamiast lepiej to gorzej jest.

[ Dodano: 03 Mar 2007 16:27 ]
stonefree pisze:Stawiam na niedokręconą śrubę tulei met-gum pionowej
Kolego - dostajesz punkt za niezwykle precyzyjne wstrzelenie się w sedno problemu. Dzięki wielkie Tobie jak i pozostałym za wkład w dyskusję.