alarm plus pneumatyczny centralny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wieczor15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr mar 01, 2006 02:37
Lokalizacja: Skądś

alarm plus pneumatyczny centralny

Post autor: wieczor15 » wt lut 27, 2007 00:23

Witam, troche kiedysczytalem i sie doczytalem ze w mk2 w oryginalnych centralnych od strony kierowcy nie jest doprowadzone powietrze i ze tylko steruje sie mechanicznie tym centralnym i teraz czy przy kupnie alarmu musze kupic taki z centralnym na dwoje drzwi i wykorzystac tylko jeden silownik do poruszenie rygla w drzwaich kierowcy czy wystarczy kupic sam alarm z sterowniem centralnego i dokupic jeden silownik( do sie to sterowanie podlaczyc do jednego silownika zeby zamukal i otwieral?? pomozcei bo nei wiem co zrobic.
pozdr.



Awatar użytkownika
jachukb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lut 21, 2007 22:44
Lokalizacja: Bydgoszcz szwederko
Kontakt:

odp

Post autor: jachukb » wt lut 27, 2007 00:28

witaj kup 1 silownik sterujacy i centralke koszt jak dla mnie to 40 zl a dobry alarm to na www.ampio.pl koszt 200 zl naprawde warto :) polecam wrazie jakich kolwiek pytan zapraszam na GG alarmy znam od A do Z pozdrawiam z BYDGOSZCZY



Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » pt mar 02, 2007 01:51

Kolego oryginalnie zamek w VW jest pneumatyczny a nie elektryczny...
Masz racje w lewych dzrwiach jest tylko sterowanie centralnym...
Przerabialem ten temat wiec juz CI pisze co potrzeba aby byl komplet na pneumatyce sterowany z pilota alarmu.
Musisz rozebrac drzwi wywalic stary silownik i kupic pnemuatyczny z drzwi prawych.
Potrzebny Ci bedzie tez sztywny waz (rurka) do powietrza i trojnik do polaczenia.
Ja polaczylem to wszystko przy pompie ktora znajduje sie przy tylnej lewej lampie.
Alarm musi posiadac wyjscie na centralny sterowany dwoma plusami.
Zakladasz alarm podlaczasz central pod alarm i gotowe.
P.S. SIlowniki elektryczne sa do dupy i halasuja.
Pneumatyka jest cicha i nie zamarza przy minus 10.
Pozdrawiam Michal



Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » pt mar 02, 2007 09:20

wieczor15, Tak jak piszesz, dokupujesz jeden siłownik, może być slave, do tego dwa przekaźniki do sterowania no i alarm.


Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 423 gości