Witam, troche kiedysczytalem i sie doczytalem ze w mk2 w oryginalnych centralnych od strony kierowcy nie jest doprowadzone powietrze i ze tylko steruje sie mechanicznie tym centralnym i teraz czy przy kupnie alarmu musze kupic taki z centralnym na dwoje drzwi i wykorzystac tylko jeden silownik do poruszenie rygla w drzwaich kierowcy czy wystarczy kupic sam alarm z sterowniem centralnego i dokupic jeden silownik( do sie to sterowanie podlaczyc do jednego silownika zeby zamukal i otwieral?? pomozcei bo nei wiem co zrobic.
pozdr.
alarm plus pneumatyczny centralny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- jachukb
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: śr lut 21, 2007 22:44
- Lokalizacja: Bydgoszcz szwederko
- Kontakt:
odp
witaj kup 1 silownik sterujacy i centralke koszt jak dla mnie to 40 zl a dobry alarm to na www.ampio.pl koszt 200 zl naprawde warto
polecam wrazie jakich kolwiek pytan zapraszam na GG alarmy znam od A do Z pozdrawiam z BYDGOSZCZY
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- miHoo79
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
- Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Kolego oryginalnie zamek w VW jest pneumatyczny a nie elektryczny...
Masz racje w lewych dzrwiach jest tylko sterowanie centralnym...
Przerabialem ten temat wiec juz CI pisze co potrzeba aby byl komplet na pneumatyce sterowany z pilota alarmu.
Musisz rozebrac drzwi wywalic stary silownik i kupic pnemuatyczny z drzwi prawych.
Potrzebny Ci bedzie tez sztywny waz (rurka) do powietrza i trojnik do polaczenia.
Ja polaczylem to wszystko przy pompie ktora znajduje sie przy tylnej lewej lampie.
Alarm musi posiadac wyjscie na centralny sterowany dwoma plusami.
Zakladasz alarm podlaczasz central pod alarm i gotowe.
P.S. SIlowniki elektryczne sa do dupy i halasuja.
Pneumatyka jest cicha i nie zamarza przy minus 10.
Pozdrawiam Michal
Masz racje w lewych dzrwiach jest tylko sterowanie centralnym...
Przerabialem ten temat wiec juz CI pisze co potrzeba aby byl komplet na pneumatyce sterowany z pilota alarmu.
Musisz rozebrac drzwi wywalic stary silownik i kupic pnemuatyczny z drzwi prawych.
Potrzebny Ci bedzie tez sztywny waz (rurka) do powietrza i trojnik do polaczenia.
Ja polaczylem to wszystko przy pompie ktora znajduje sie przy tylnej lewej lampie.
Alarm musi posiadac wyjscie na centralny sterowany dwoma plusami.
Zakladasz alarm podlaczasz central pod alarm i gotowe.
P.S. SIlowniki elektryczne sa do dupy i halasuja.
Pneumatyka jest cicha i nie zamarza przy minus 10.
Pozdrawiam Michal
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 423 gości