do czego służy i poc o jest filtr weglowy w MK2 1.8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

do czego służy i poc o jest filtr weglowy w MK2 1.8 RP

Post autor: DroopS » pn lut 26, 2007 23:11

witam ;)
mam takie pytanie - po co jest ten filtr i do czego słuzy??
pozdro :pub:


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » pn lut 26, 2007 23:28

dezaktywuje szkodliwe substancje, które znajdują się w oparach paliwa


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 26, 2007 23:31

"Układ pochłaniania par paliwa. Jest on zamknięty a jego główne elementy stanowią filtr pochłaniacza z węglem aktywnym i elektrozawór recyrkulacji par paliwa, sterujący odsysaniem par paliwa do zespołu wtryskowego. Przy wzroście temperatury powstające pary benzyny przedostają się do filtru pochłaniacza z węglem aktywowanym, w którym następuje neutralizacja węglowodorów lekkich a następnie zmieszanie z powietrzem zasysanym przez układ dolotowy. Odsysanie jest sterowane poprzez elektrozawór. Pozostaje on zamknięty jeżeli temperatura silnika jest niższa niż 60 st C. Powyżej tej temperatury zawór otwiera się w cyklu 90 sekund otwarty, 60 sekund zamknięty. " :bigok:


TDPower

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pn lut 26, 2007 23:37

dokładnie tak jak kolega wyzej pisze, moge jeszcze dodac ze przy wysokich obrotach i rozgrzanym silniku elektrozawor otwiera wezyk prowadzacy do tego filtra i opary sa wciagane razem z powietrzem a nastepnie sa przepalane przez silnik

Dopiero teraz zauwazylem ze kolega juz to napisal wyzej ;)



DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » wt lut 27, 2007 00:20

czyli widze z ejest to potrzebna bardzo rzecz ;) a ja chcialem wywalic ta puszke bo nie zabardzo wiedziałem po co ona tam jest :P - ale wolałem zapytac - wielkie dzieki chłopaki :) :pub:


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt lut 27, 2007 03:03

a gdzie ten filtr jest i skad jest ten wezyk(gdzie sie zaczyna) i gdzie jest elektrozawor do tego



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » wt lut 27, 2007 12:01

filtr jest z prawej strony, pod obudowa filtra powietrza. Wezyk idzie od tego filtra do obudowy wtrysku a elektrozawór jest przyczepiony do obudowy filtra powietrza, od tyłu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości