Witam
Po prawie kazdym uzyciu gniazda zapalniczki niezaleznie czy podłączam
ładowarke telefonu czy lampe sygnalizacyjną wypala mi sie bezpiecznik nr 21 (10A)
(podlega mu: gniazdo zapalniczki, oswietlenie kabiny, komputer,
centralny zamek).
W momencie próby wymiany bezpiecznika przeskakuje iskra na styku co jasno
wskazuje na zwarcie.
Dochodzą też "ciekawe" niespodzianki, jak np. po włączeniu świateł pozycyjnych
wskazówka poziomu paliwa informuje o pełnym baku, a wskazówka temperatury
wariuje z lewej do prawej i na odwrót. Juz nie wspomne o tymi, iż cały czas piszczy sygnalizacja otwartych drzwi. Kolejny przyklad to wskazowka obrotów,
kiedy to po wyłączeniu silnika ów wskazówka zostaje w miejscu liczby obrotow sprzed wyłączenia auta
Odłączylem kostke zasilającą gniazdem zapalniczki, zamontowalem bezpiecznik 21
i wszystko wrociło do normy.
Jak sądzicie koledzy, co moze byc nie tak z tym gniazdem ?
"Na oko" wygląda w porządku.
Pozdrawiam
MAREK
Zwarcie w gniezdzie zapalniczki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
i czy taka mozliwosc nie zachodzi po wsadzeniu tam np ładowarki ...jezeli blaszki są nadłamane lub uszkodzone w jakis inny sposób wyciagnij ww bezpiecznik i dognij blaszki ..albo wymień gniazdo zapalniczkiSToRM pisze:Zobacz czy w samym gniezdzie blaskzi plusowe nie zwiieraja do obudowy, czyli masy..
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Też miałem problemy z tym gniazdem. Jakoś nie pasuje do niego nieoryginalna zaplniczka, po jej włożeniu paliła bezpiecznki, a stara orginalna działa normalnie. Podobnie paliły je różne urządzenia. Chyba to volkswagenowskie gniazdo jest do kitu i warto je zastąpić nowym.
[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 4:55 pm ]
[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 4:55 pm ]
serwisówka zaleca 15Abooster pisze:nr 21 (10A
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości