Strona 1 z 2

Schemat elektryczny do pompy paliwa

: pn lut 26, 2007 12:46
autor: Novik
Witam!

Nie mam zasilania na pompie paliwa (sprawdzałem miernikiem) i nie wiem co jest grane? Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i jest git.
Potrzebuje schemat elektryczny do pompy paliwa do Golfa mk3, żeby móc sprawdzić wszystko pokolei.
Do mojej pompy dochodzi wtyczka z 4 kabelkami.
Za wszystkie rady z góry dziekuję ;)

: pn lut 26, 2007 13:31
autor: miś fazi
Obrazek tu masz podstawowy schemat do MK3 , nr. 1 toprzekaznik pompy sterowany od komputerka a pod nr. 30 masz pompe paliwa

[ Dodano: 26 Lut 2007 12:38 ]
tam masz kolory kabli , R czerwony , R i J czerwono- żółty , B i LI biało-liliowy , M brązowy , ale samo zasilanie pompy masz czerwono -żółtym więc nie mam pojęcia skąd Ty masz inne kolory

: pn lut 26, 2007 13:57
autor: Novik
Jakbyś miał jeszcze cos dokładniejszeg to byłbym Ci bardzo wdzięczny ;)
Za to co mi podałeś i tak punkt dla Ciebie ;)

: pn lut 26, 2007 14:19
autor: miś fazi
Obrazek tu masz do 1,8 ale to jest wszystko takie samo w MK3 , chyba ze ktoś dorabiał sobie kontrolke rezerwy i dał inną pompe albo dorabiał wyłącznik kontrolki rezerwy w pompie i dla tego masz cztery kable

: pn lut 26, 2007 14:47
autor: Novik
A powiedz mi jeszcze co to jest między bezpiecznikiem a przekaźnikiem pompy ?
Oznaczenie Z/1 i G2/9 - jak to interpretować ?

: pn lut 26, 2007 16:15
autor: miś fazi
ogólnie masz w kostce w bagazniku cztery kable dwa to zasilanie pompy kabel czerwono-żółty i brązowy ale masz jeszcze kable do czujnika paliwa to liliowo-czarny i brązowo-niebieski

: pn lut 26, 2007 16:22
autor: zodiak
Jak jeszcze coś potrzebujesz w sprawie tej pompy to podaj symbol silnika i rocznik autka.

: pn lut 26, 2007 17:02
autor: miś fazi
a te cyferki to symbole styków na płytce przekażników , i kórych miejsc dotyczą

: pn lut 26, 2007 17:10
autor: Paweł Marek
Novik pisze:Nie mam zasilania na pompie paliwa
jak sprawdzałeś, wiesz że jak silnik nie zostanie uruchomiony to napięcie na pompę idzie tylko przez ok 1 sekundę po przekręceniu kluczyka?

: pn lut 26, 2007 21:27
autor: Novik
zodiak pisze:Jak jeszcze coś potrzebujesz w sprawie tej pompy to podaj symbol silnika i rocznik autka.
W zasadzie to mnie wszystko inetesuje, bo bede dochodził "po nitce do kłebka" tj. do przyczyny niedziałania pompy :)
Silnik mam ABU 1,6 jednopunkt, rocznik 93'

[ Dodano: 26 Lut 2007 20:30 ]
Paweł Marek pisze: jak sprawdzałeś, wiesz że jak silnik nie zostanie uruchomiony to napięcie na pompę idzie tylko przez ok 1 sekundę po przekręceniu kluczyka?
sprawdzałem razem z kumplem elektrykiem: ja przekręciłem kluczukiem a on mieżył miernikiem ;)

: pn lut 26, 2007 22:13
autor: miś fazi
najpiew to sobie zobacz czy wychodzi Ci napięcie po włączeniu kluczyka ze styku 25 sterownika , jeśli nie to sprawdz zasilanie samego sterownika bezpiecznik F15 , jeśli jest ok to zobacz napięcie na styku 23 sterownika , potem sprawdż przekaznik pompy paliwa i bezpiecznik pompy F18 , oraz sprawdż zasilanie sterownika bez kluczyka styk 21

: pn lut 26, 2007 22:58
autor: broda1920
chciałem sie wtrącic czy mógłbym sie wpiąc w którys z tych kabelków żeby sobie zrobić odciecie pompy paliwa przy zbiorniku oczywiście bez zadnych ubocznych skutków z góry dzieki za rade

: pn lut 26, 2007 23:06
autor: miś fazi
tak w czerwono-żółty

[ Dodano: 26 Lut 2007 22:08 ]
wystarczy rozłączyć ten kabelek na jakimś wyłączniku ukrytym

: pn lut 26, 2007 23:09
autor: broda1920
a czy komputerek nie będzie wariował czy costam takiego?