Strona 1 z 1

Brak mocy do 3.5k obr, duze spalanie, pompa paliwa

: ndz lut 25, 2007 22:46
autor: Vw_mk2_
Witam serdecznie od nie dawna jeste posiadaczem mk2 1.8 na pelnym mechanicznym wtrysku. Powiem tyle ze nie mam kompa a problem pojawia sie taki że podaczas jazdy na niskich obrotach to w ogole praktycznie nie ma mocy dopiero po przekroczeniu 3,5 tys obrotow zaczyna ozywac co to moze być? po drugie spala mi ok 12 l.? czy to normalne? a nie mam cięzkiej nogi :grrr:! i po trzecie popma paliwowa nie odlącza się a wiem tyle ze powinna raczej sie wylaczyc po naladowaniu a ona dalej laduje? a pompa zostala wymieniona z tego samego silnika o tych samych parametrach? przypuszczam że to raczej przekaźnik sie posypał ale nie wiem jak to spr.??
Pozdrawiam i dzieki z góry!!!! :okej:

: ndz lut 25, 2007 23:43
autor: kotem
Tak siedze i czytam i przychodzi mi na myśl kilka rzeczy.
1.Jak masz zbyt lekką nogę to samochód w końcu sam się zamula i jak mu się nie podepta to będziesz miał tak cały czas.
2. Źle ustawiony zapłon
3. Umierająca lub juz nie żywa sonda lambda
4. Gdzieś powinien być czujnik, który sprawdza ciśnienie benzyny w przewodach więc jego zwalenie może powodować, że pompa nie działa prawidłowo ale nie wiem gdzie się znajduje.

: pn lut 26, 2007 15:03
autor: gumiś
moze jeszcze byc cos z przeplywomiezem powietrza

: pn lut 26, 2007 15:31
autor: Remigiusz78
Czy masz silnik typu KR? Jeżeli tak, to sprawdź wężyki podciśnienia. Pompa ma pracować cały czas, bo tam jest obieg paliwa ciągły. Jak dojdziesz do rozwiązania to daj znać.

: wt lut 27, 2007 23:49
autor: Vw_mk2_
Silnik jaki mam to GX, powiem tyle kupile mk2 gti 8V ktory byl jezdzony na gazie non stop. Gdy go kupiłem musialem wstawiac inni silnik gdyż tamten z gti był juz praktycznie nie do uzytku codziennego jedynie na części, wiec postanowilem kupić drugiego z niemiec, tez 1.8 pelny wtrysk mechaniczny tylko że różnił sie tym że na rozdzielaczu paliwa jest dodatkowe odprowadzenie paliwa(mniejsza o to) wstawiłem ten silnik przywieziony no i sie okazało ze popma paliwowa (ta podwieszona) zajechana jest na smierć no to przemieniełem z tego z niemiec wszystko podłaczylem ok podłaczone. po odpaleniu okazuje sie że muli jak cholera! strata mocy i powyzej 3,5 tys obr. zaczyna sobie strzelac z wydechu i ciezko bardzo sie wkreca na obroty! i nie moge tego rozgryść :bigok: regulowałem obroty i przepustnice! NIC nie pomogło. czy to moze za mało wydajna pompa paliwowa? filtr zapchany? zaplon ustawić moze? czy co? naprawde ciezka dla mnie to sprawa..... aha czy w k-jetcronic-u pompa paliwowa sie wyłancza czy non stop pracuje? tez ważne!? Prosze o pomoc bo ja już wymiękam :blush:

: śr lut 28, 2007 00:13
autor: kotem
Vw_mk2_ pisze:powyzej 3,5 tys obr. zaczyna sobie strzelac z wydechu i ciezko bardzo sie wkreca na obroty!
kable wysokiego napięcia, świece lub źle ustawiony zapłon, ale te strzały to jak najbardziej na zapłon wskazują

: czw mar 01, 2007 23:49
autor: Vw_mk2_
kable, świece, kopułka i palec wszystko nowe! przyuwazyłem dziś przy wymianie sprzegła że przy odkrecaniu docisku rozrzat zaczal przeskakiwać hahah nie byl wymieniany od X czasu! teraz pozostalo mi wymienic rozrzat z napinaczem no i ustawienie go! moze problemy znikną wreszcie:D:D :prayer: