Strona 1 z 2

[mkII] dyszka w gaźniku...

: sob mar 05, 2005 00:37
autor: FosGate
Witam mam pytanie gdzie dokladnie znajduje sie dysza dawki paliwa w gazniku Pierburg 2E z ssaniem na wode ?? podobno pod jakim plastikiem???

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów

: sob mar 05, 2005 01:38
autor: FosGate
no ludzie pomozcie cyz nikt niewie ;/??:)

: sob mar 05, 2005 02:13
autor: marcinvw
z tego co sie orientuje to nie wiem czy jest wogule cos takiego jak"dysza dawki paliwa"chodzi ci chyba o glowna dysze paliwa,a co zabila ci sie??,nie wiem gdzie jest ale jak rozbierzesz gaznik to powinienes latwo to znalezc.odrazu bedzie widac ze to glowna dysza...

Re: dyszka...

: sob mar 05, 2005 20:22
autor: Bezy
FosGate pisze:Witam mam pytanie gdzie dokladnie znajduje sie dysza dawki paliwa w gazniku Pierburg 2E z ssaniem na wode ?? podobno pod jakim plastikiem???
A dlaczego pytasz??

: sob mar 05, 2005 20:41
autor: FosGate
poniewaz chce zmniejszyc dawke paliwa ponioewaz za duzo zupy bierze i ciezko wchodzi na obroty ..... dsyi sie :/ slyszaqlem ze dysza dawki paliwa jest zaslepiona jakims plastikiem:/ ale szukalem i nic niema;/

: sob mar 05, 2005 21:06
autor: Bezy
Z Twoich wcześniejszych informacji wynikia chyba , ze masz to samo autko co ja tj gaxnik pierburg 2E z wodnym ssaniem... I piszesz, ze za duzo Ci pali? Wiesz, nie chce wciąz tego samego pisac- bo te gaxniki to czarna magia. Ja ze swoim tez sie męcze i mam nadzieje ze skończyłem sie juz meczyc. Tez mi duzo palił , choc ja to mniej odczuwałem bo auto mam na LPG. Np.wymieniłem podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu, uszczelke pod gaxnikiem (bo to najczęsciej jest przyczyna - tj . lewe powietrze), okazało sie tez ze xle miałem podłaczone wężyki cisniieniowe... nawet kupiłem nowy gaxnik.
Ale chyba wreszcie i niestety dopiero znalazłem przyczyne duzego spalania - do kolektora ssącego wchodzi z lewej strony wąż z powietrzem (srednica ok1-1,5 cm) - i ja go miałem na maxa walnietego (pekniety jakby go ktos nozem próbował kroić, wczesniej tez ktos to próbował leczyc taśmą)....
Wiec watpie , ze to dysza....Raczej obejrzyj dokładnie gaxnik

: sob mar 05, 2005 21:34
autor: abc
Dysze głowne paliwa są dwie. Trzeba wymontowac pokrywę gaźnika i na dole(w pokrywie) bedą obok siebie . Ale nie kombinuj nic ze zmniejszeniem dysz nic to nie da a wręcz przeciwnie może nawet palić więcej. Trzeba znaleźć przyczynę , a przyczyną napewno nie są dysze.

: ndz mar 06, 2005 00:11
autor: FosGate
Bezy a moglbys mi dac schemat albo fotke dokladna jak podlanczyc wezyki cisnieniowe?

: ndz mar 06, 2005 08:08
autor: Bezy
Najlepsza byłaby fotka - ale nie mam cyfrówki... Z gotowych shcematów zawartych w "uczonych" książkach , tez niczego raczej nie wywnioskujesz. Jedyna - musiałbym Ci to narysowac w Paint'cie...

: ndz mar 06, 2005 11:37
autor: FosGate
jesli moge prosic to narysyj mi ;/

: ndz mar 06, 2005 14:32
autor: FosGate
ludzie gdzie trzeba ten wezyk co na foto jest podlanczyc ????? pomocy???Obrazek

: ndz mar 06, 2005 14:58
autor: abc
Do takiej zielonej banieczki (akumulator podciśninia), która to jest podłączona poprzez trójnik do przewodu podciśninia idącego do serwa hamulca.

: ndz mar 06, 2005 15:06
autor: FosGate
ok dzieki:))))) atera 2 pytanie a ten wezyk co jest na foto??? mi sie wydaje ze do obudowy filtra powietrza ..... niektorzy go maja zaslepionego ... wiec juz niewiem wiec sie pytam

Obrazek

: ndz mar 06, 2005 15:18
autor: abc
Zgadza się . Do filtra powietrza do sterowania termostatem poboru powietrza ,