Strona 1 z 1
Luźny lewarek biegów
: sob lut 24, 2007 23:36
autor: Marcin SoYa
Witam
Chyba wszystko jest opisane z nazwie tematu.
Chodzi o luzy lewarka w górę i w dół - na biegach jak i na luzie ... przez co wydłuża się skok lewarka ... i jest to denerwujące.
Czy ktoś już naprawiał takie coś ?
dokopałem się do takiego schematu części:
Może ktoś wie który element jest za to odpowiedzialny ? albo jak naprawić ten luz
: ndz lut 25, 2007 01:45
autor: smox
Witam, mam podobny problem, posprawdzałem wszystko u siebie i wypadło mi ze to bedzie ta częsc o nr 31, z tego co sie dowiedziałem własnie ona najczęsciej sie zużywa. Problem z nia jest jedynie taki ze zeby ja wymienic to trzeba sie do niej dobrac od dołu, wiec trzeba najpierw odkrecic kat. i osłone. Czekam az sie ociepli
: ndz lut 25, 2007 06:03
autor: Dominik107
Tez mam ten problem. Ale z tego rysunku wynika ze aby pozbyc sie problemu nalezy wymienic caly element 27. Proponuje oryginalne czesci z ASO moze troche drozsze ale napewno duuuzo lepszej jakosci. W ciagu ostatnich 2 m-cy stracilem na podrobkach (korek zbiorniczka wyrownawczego i trojnik z miejscem na czujnik temp przy glowicy) ok 50zl i musialem wydac kolejne 100zl na oryginaly w ASO ale efekt bez porownania. Niby wydawaloby sie banaly ale jednak. Ja juz teraz wszelkie takie elementy tylko w ASO kupuje i na swoim doswiadczeniu polecam wszystkim bo naprawde nie warto podrobek kupowac.
: ndz lut 25, 2007 10:59
autor: Marcin SoYa
Dominik107 pisze: z tego rysunku wynika ze aby pozbyc sie problemu nalezy wymienic caly element 27.
a ja myślałem że wystarczy 8
NO a tak serio to dowiedziałem się że wystarczy "kulka" i "koszyczek" na nią ... ale dla spokoju lepiej cały zestaw 27
Tylko jak się do tego dokopać ? Od góry ?
: ndz lut 25, 2007 11:07
autor: Paweł Marek
Marcin SoYa pisze:Od góry ?
od dołu niestety. Wydech, osłona, pod nią wszystko widać.
: ndz lut 25, 2007 15:42
autor: sas_gti
Marcin SoYa, odpowiadam na Twojego priva
W zasadzie nie trzeba wymieniac calego elementu 27 bo tam zuzyciu podlega tylko koszyczek i kulka ktore mozna tez kupic osobno albo w oryginalne w ASO albo w zamienniku firmy FEBI
Znajdzcie moj temat o odsadzeniu lewarka zmiany biegow i regeneracji w dziale SPEED tam sa zdjecia wszytkich tych czesci
[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 14:45 ]
smox pisze:nr 31
c na opewno nie ten nr bo to metalowa tyulejka ktora sie nie zuzywa alejakbys sie bard uaprl zeby ja wymienic to to sie akurat da zrobic od gory, od doly trzeba sie zabierac jak wymieniasz koszyczek i kulke
[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 14:47 ]
http://img134.imageshack.us/img134/9034 ... ialxs2.jpg
http://img86.imageshack.us/img86/8721/1855mw8.jpg
http://img301.imageshack.us/img301/5583/1860ql3.jpg
[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 14:51 ]
aha
Marcin SoYa uwazaj z tym schematem bo to jest do mk2
: ndz lut 25, 2007 16:38
autor: GRZANA
Marcin SoYa, kupuj te klamoty i przyjezdzaj... wlazimy do dziury i sie zrobi
: ndz lut 25, 2007 16:43
autor: smox
racja nie 31, tylko chodziło mi wlasnie o kulke i koszyczek, zeby to zdemontowac to tylko od dołu.
: ndz lut 25, 2007 19:05
autor: sas_gti
mam do sprzedania mimosród orygnalny jakby ktoś chciał czyli element 43 (zestaw ze srubka)
: pn lut 26, 2007 01:30
autor: Marcin SoYa
sas_gti, a załatwił byś tą słynną "kulke" i "koszyczek" ?
: pn lut 26, 2007 01:36
autor: sas_gti
a czemu nie chcesz sam z ASO? zamiennk kosztuje 20 zl w
www.sklep.intercars.com.pl
: pn lut 26, 2007 08:39
autor: Marihuana Man
: pn lut 26, 2007 15:46
autor: Marcin SoYa
Marihuana Man, Dzięki
Lenistwo wzieło górę
zamówiłem z ALLEGRO.