Strona 1 z 1

problem zciepłym powietrzem w czasie jazdy

: sob lut 24, 2007 23:33
autor: sp1808
mam problem z ciepłym powietrzem otóż gdy im szybciej jade to leci mi zimniejsze powietrze a jak stoje to leci ciepłe może ktoś zna przyczyne tego ? a najgorzej jest jak jest wiatr to w czasie jazdy leci prawie zimne.prosze o pomoc. dodam że nagrzewnica jest dobra i są gorące węże od niej.prosze o pomoc. :grrr:

Re: problem zciepłym powietrzem w czasie jazdy

: sob lut 24, 2007 23:39
autor: waldik
Witaj, a jak z temperaturą silnika podczas jazdy kiedy leci zimne powietrze???

: sob lut 24, 2007 23:45
autor: sp1808
temperatura cały czas 90st.termostat na pewno dobry.wygląda to tak jakby zaciągało powietrze ciepłe z zimnymi wtedy robi się letnie a jak jade i jest mróz+wiart toleci prawie zimne.

: ndz lut 25, 2007 00:10
autor: waldik
Miałem kiedyś całkiem podobny problem weże ciepłe silnik tem. trzyma a w środku zimno. Przyczyną była zamulona nagrzewnica i podkreślam była szczelna niegdzie nie lała! Ale w Twoim przypadku skoro twierdzisz, że masz napewno dobrą.....?
Pytanie kiedy stoisz silnik nagrzany jakie dokładnie to powietrze leci letnie, ciepłe?
dasz rade nagrzać samochód podczas ujemnej tem na zewnątrz?

: ndz lut 25, 2007 00:32
autor: sp1808
jak stoje i silnik jest nagrzany to powietrze leci wręcz gorące a jak jade to leci letnie też przy nagrzanym silniku a jak jest duży wiatr na dworze to w czasie jazdyleci prawie zimne a jak stoje to ciepłe

: ndz lut 25, 2007 00:52
autor: waldik
Wiadomo że powietrze do kabiny dociera przez filtr przeciwpyłkowy masz takowy założony czepiam sie już wszystkiego! :bajer:

: ndz lut 25, 2007 01:01
autor: sp1808
filtra nie posiadam bo wogóle nie było i nie wiem czy powinien być.

: ndz lut 25, 2007 07:08
autor: waldik
Rozumiem, że sprawdziłeś i go nie ma? jeśli tak jest posowało by jakiś założyć, a na marginesie napisz coś na temat swojego golfa jaki silnik który rok...

: ndz lut 25, 2007 09:15
autor: saks
cześć ja jednak bym stawiał na termostat wygląda na to że łapie duży obieg i przy szybszej prędkości bardziej sie studzi po prostu termostat jest cały czas otwarty NARKA

: ndz lut 25, 2007 09:28
autor: sp1808
jest to mk3 93rok abs 90km.1,8 termostat jest dobry bo nawet po 30km jazdy jak jest zimno to dolny wąż jest zimny a temp. silnika wynosi 90st. dopiero póżniej zaczyna sie otwierać utrzymując temp.90st. mnie sie wydaje że może jakaś klapa od nadmuchu nie pobiera całkiem powietrza z nagrzewnicy tylko częściowo prosto z dworu ale czy to jest możliwe?