manetka / przełącznik wycieraczek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

manetka / przełącznik wycieraczek

Post autor: mtworus » sob lut 24, 2007 22:08

witam. Wycieraczki z przodu pracują cały czas...ta z tyłu to już w ogóle chodzi jak chce...jak kręcę kierą to spryskiwacz sie włącza....a jak wciskam reset MFA to przygasa oświetlenie zegarów (zwarcie w przełączniku czy gdzieś dalej może??) :kac: :kac: :kac:
za manetki MFA krzyczą 60, 70 PLNów...a za zwykłe 20 :hmm:
może jakoś się to da przerobić cy cóś :food: :jezor: bo chyba naprawić to nie...w środku blaszki cienkie i zdarte już pewno będą...


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
JayT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 715
Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
Kontakt:

Re: manetka / przełącznik wycieraczek

Post autor: JayT » sob lut 24, 2007 22:51

mtworus pisze:witam. Wycieraczki z przodu pracują cały czas...ta z tyłu to już w ogóle chodzi jak chce...jak kręcę kierą to spryskiwacz sie włącza....a jak wciskam reset MFA to przygasa oświetlenie zegarów (zwarcie w przełączniku czy gdzieś dalej może??)
Obstawiałbym zepsutą manetkę, ale ciekawi mnie ten spryskiwacz przy obracaniu kierownicą. Na początku sprawdziłbym przewody dochodzące do manetki - może są gdzieś przetarte? Jak wyeliminujesz zwarcie w wiązce przewodów - to zostanie Ci wymiana manetki. Nie wiem jak w MK2, ale w MK3 wymiana zajmuje mi kilkanaście minut (w wersji z poduchą dłużej) - na Twoim miejscu pokusiłbym się więc o pożyczenie sprawnej manetki, nawet bez MFA, od znajomego i założenie u Ciebie w celu wykrycia przyczyny.


Moje VWozidło spala średnio: Obrazek i Obrazek

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » ndz lut 25, 2007 00:55

ja stawiam na manetkę........spryskiwacze też potrafią lac jak chcą...czasem nawet po wpadnięciu w dziurę.......
Miałem podobnie- podkładanie filcy to zabieg na góra kilka tygodni...lepszy komfort po zakupie nowej manetki...


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz lut 25, 2007 08:57

mtworus pisze:za manetki MFA krzyczą 60, 70 PLNów...a za zwykłe 20
Niekoniecznie. Czasem można taniej wyrwać. Popatrz tutaj :
http://moto.allegro.pl/item169885081_go ... cyjka.html
Może pójdą za tę cenę?



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Re: manetka / przełącznik wycieraczek

Post autor: mtworus » ndz lut 25, 2007 11:32

JayT pisze:
mtworus pisze:witam. Wycieraczki z przodu pracują cały czas...ta z tyłu to już w ogóle chodzi jak chce...jak kręcę kierą to spryskiwacz sie włącza....a jak wciskam reset MFA to przygasa oświetlenie zegarów (zwarcie w przełączniku czy gdzieś dalej może??)
Obstawiałbym zepsutą manetkę, ale ciekawi mnie ten spryskiwacz przy obracaniu kierownicą. Na początku sprawdziłbym przewody dochodzące do manetki - może są gdzieś przetarte? Jak wyeliminujesz zwarcie w wiązce przewodów - to zostanie Ci wymiana manetki. Nie wiem jak w MK2, ale w MK3 wymiana zajmuje mi kilkanaście minut (w wersji z poduchą dłużej) - na Twoim miejscu pokusiłbym się więc o pożyczenie sprawnej manetki, nawet bez MFA, od znajomego i założenie u Ciebie w celu wykrycia przyczyny.
sprawdzę wiązkę....i poszukam na pożyczkę manetkę ..nawet bez MFA...zobaczę co sie będzie działo... :hmm:

Bodzio.....wylukałem ją także na allegro...ale ta niestety jakaś inna... :ass: :chytry: wązkie dźwigienki....nie wiem czy podejdzie.....jeszcze z tą stacyjką -może być jakieś inne rozwiązanie??? czy podejdzie - mam 90 rok na szerokich dźwigniach
poza tym nie ma w niej awaryjek...a nie chciałbym przerabiać dając je w deskę....


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

ebveyrona
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:56
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: ebveyrona » ndz maja 25, 2008 18:14

Panowie nie zakładam nowego wątku, bo mój problem jest powiązany z tym tu.
Tak samo nie działa tryb przerywany. Gdy go wybiorę, wycieraczki chodzą cały czas.
Czasem same się włączają bez ruszania włącznika i nie można ich wyłączyć. Jedynym sposobem jest przełączenie na tylną wycieraczkę, no ale wtedy i tak wykonują 3 ruchy.
Co to może być? Czy to przekaźnik/manetki?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 339 gości