Strona 1 z 1
Problem w Golfie II-jce po bocznym uderzeniu w krawęznik
: pt mar 04, 2005 22:46
autor: Golfiarz22
Witam. Jakiś miesiąc temu miałem boczny poślizg zakończony krawęznikiem-przy prędkości około 30 km/h...uderzyłem centralnie bokiem prawym przednim kołem o wysoki krawęznik. wahacz zgiął się, jak banan (no możenie dosłownie), poszła fegla, ale po wymianie wahacza i zrobieniu zbieżności koło mam około 4 stopnie w minusie. Teraz ściaga mnie na prawo, ale to byc może wina złej zbieżności. jeżdże tak tym autem i to nawet momentami grubo ponad 100 km/h, niby nie tnie opony i nic nie stuka, czyli półośka jest cała. Moje pytanie to - czy jest w Golfie II-jce regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni...i co ewentualnie mogło jeszcze pójść przy tym uderzeniu?. Pozdrawiam
: pt mar 04, 2005 23:45
autor: KATO
jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie ''

: pt mar 04, 2005 23:58
autor: miomio1
a robiłeś też kąt pochylenia koła , na diagnostyce powinni i to zrobić przy zbieżności ???
: sob mar 05, 2005 02:09
autor: KATO
z tego co wiem to robia ale za to jest dodatkowa opłata nna tym warsztacie co ja robie to koszt dodatkowy 40zł
: sob mar 05, 2005 05:05
autor: Slawo80
KATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie ''

Hmmm...... moze ja sie nie znam

ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia

Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem
Pozdro:
Slawek.
: sob mar 05, 2005 20:49
autor: KATO
nastawia sie to jak sa dwie sroby na zwrotnicy mocujace macpershon klucz 17-19
: sob mar 05, 2005 20:54
autor: miomio1
Slawo80 pisze:KATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie ''

Hmmm...... moze ja sie nie znam

ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia

Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem
Pozdro:
Slawek.
tam jest bardzo małar egulacja kąta pochylenia koła .Dobrze KATO mówi

: sob mar 05, 2005 23:26
autor: Slawo80
miomio1 pisze:Slawo80 pisze:KATO pisze:jest regulacja ustawienia pochylenia koła do płaszczyzny jezdni na ''makpersonie ''

Hmmm...... moze ja sie nie znam

ale ja na amortyzatorze za bardzo nie widzialem mozliwosci regulacji kata ( w passacie tak jest) w II trzeba chyba regulowac polozeniem sworznia - tam jest możliwosc wsuniecia go bardziej w wahacz lub wysuniecia

Oczywiscie moge sie mylic - ale ja innej mozliwosci nie widzialem
Pozdro:
Slawek.
tam jest bardzo małar egulacja kąta pochylenia koła .Dobrze KATO mówi

Nio ja tam wlasnie na poczatku patrzylem

i w paskudzie tam mozna wiecej uregulowac - a to co jest w goferku to chyba nie zawsze wystarczy zeby dobrze ustawic

zalezy jak ten sworzen jest wlozony. Na nim jest wieksza mozliwosc regulacji.
Pozdro:
Slawek.