Strona 1 z 2
Pękł mi plastik na koncu ciegna do zmiany biegow, pomozcie.
: sob lut 24, 2007 21:34
autor: mike_00
Witam
Jak w temacie, mam problem z biegami, narazie dzialaja, ale niedlugo peknie do konca.
Problem w tym, ze nie wiem jak sie nazywa ta czesc, gdzie moge ja kupic i co gorsza jak ja wymienic ???
Probowalem ja djac ale samego plastiku chyba sie nie da, trzeba z ta metalowa czescia.
Mam nadzieje ze ktos wie o co mi chodzi i mi pomoze. W ASO pewnie zabule ostro.
Dolaczam foty
: sob lut 24, 2007 21:55
autor: dziejo
z jednej strony masz srube (nakrętkę ) tak>????odkręcasz ja i masz na wieszchu cięgna widzisz otwór powyzej tej nakrętki? to musi być sruba z drugiej strony trzymająca cięgno z plastikowym łbem nie ma nic trudnego z wymiana
: sob lut 24, 2007 22:20
autor: mike_00
ok, ja ta srube odkrecalem, co prawda tej wyzej nie, ale nie chodzi o odlaczenie ciegna o o wyjecie calego plastiku i wymienienie, a on sie trzyma na dole jakby byl przyklejony do metalowej czesci lub zanitowany.
chyba ze juz to robiles i jestes pewien tego co piszesz
: ndz lut 25, 2007 12:03
autor: dziejo
poprostu widzę jak to jest zamocowane
: ndz lut 25, 2007 12:38
autor: mike_00
obejrzalem to dokladnie i pewnie bede musial caly mechanizm od zmiany biegow zmieniac
chyba ze ma ktos inny pomysl?????
: ndz lut 25, 2007 15:26
autor: marekos
Ten plastik też mi pękł kiedyś można go dostać w ASO 50 zł.
: ndz lut 25, 2007 15:50
autor: mike_00
a jak go wymienilas???
sam robiles czy u mechanika?
trzeba pewnie wyjac caly mechanizm, czy poprostu mocniej pociagnac na dole, az zejdzie??
: ndz lut 25, 2007 19:45
autor: sas_gti
ja to nie za bardo widze co Ci sie tam uszkodziło ale wszytkie te czesci da sie wyjac pojedynczo , w aso zaplacisz za to cos kilka zł (jesli to tulejka) jesli caly drazek to okolo 40 zł
tu masz schamat
pozdrawiam
[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 19:00 ]
a tu masz graty ktore ja kupowalem do mk2 , sa foto
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82555
generalnie bardzo duzo czesc z mk2 pasuje do mk3, i nie ma co panikowac bo kupisz to konkretnie co chesz a nie caly mechanizm, muszisz to tylko wyjac i spisac sobie z tego nr i kupic, pozdrawiam
: ndz lut 25, 2007 22:15
autor: mike_00
super schemat, takiego szukalem
pekla mi czesc nr 49
ona jest na nicie z czescia nr 48, nie ma tam sruby, wiec jak mam ja wyjac ??
narazie okleilem tasma izolacyjna zeby sie nie rozwalila do konca i poki co dziala
: pn lut 26, 2007 01:43
autor: sas_gti
no na pewno nakretka 36, i odczepic ciegno i byc moze cos jescze
: pn lut 26, 2007 15:04
autor: mike_00
to wiem, odkreilem srube 36, djalem ciegno, ale zejsc nie chce ten plastik, na dole sie trzyma i nie chce odpuscic.
nikt tego nie rozbieral?? az mi sie wierzyc nie chce
: pn lut 26, 2007 17:16
autor: sas_gti
nie bardzo wiem w czym problem...Masz shemat, wiec wydrukuj go i idź z nim do auta....nie wiem jak jeszcze mozna ci pomóć...pozdro
: pn lut 26, 2007 17:33
autor: mike_00
jezu, to chyba ty nie wiesz co mowisz bo wedlug schematu dokladnie widac ze plastikowa czesc nr 49 jest na dole mocowana z czescia metalowa nr 48 za pomoca jakiegos pretu i zakonczona nitem, a nie sruba.
napisalem juz wczesniej ze juz probowalem to wykrecic (przeczytaj wyzej)
: pn lut 26, 2007 17:43
autor: sas_gti
mike_00, wiesz co? przepraszam ze chcialem pomóc, nie masz sie co pienic daltego ze nie potrafias czegos zrobic...
A o czym mowie to wiem bo robilem to kilka dni temu w swoim gti, a ze 3 tyg temu w g60 gdzie tez jest mechanizem na linki....wystarczy ruszyc dupe do samochodu i wziac dobre swiatlo zebyt sobei przyswiecic, rusz głową a nie meczysz ludzi na forum.....