Strona 1 z 1

Golf 2 - problem z gaźnikiem

: pt lut 23, 2007 18:08
autor: kjuzikk
Witam mam pewien problem z gaźnikiem w moim goferku. Ale zacznę od początku bo od razu mam 3 dodatkowe pytania. Kupiłem go 2 lata temu i póki nic się nie działo to się nie interesowałem silnikiem jak się zaczęło to pora zobaczyć co tam jest. Auto jest to składak z 93roku ale z tego co widać po większości części to jest z roku 85 sprowadzone z Niemiec w 1994r. Silnik podobno 1,8 na gaźniku pierburg 2E, podobno bo nikt nie wie co to za silnik w dowodzie też nie bardzo napisane bo to składak!! Poniżej daję zdjęcię silnika:
Obrazek
1 pytanie co to jest za silnik oczywiście nie oczekuję pełnej odpowiedzi :) tylko orientacyjnej symbolu modelu czy cuś mogę podać więcej info tylko powiedzcie co?

Drugi i najważniejszy temat jest taki mam problem z gaźnikiem. Chodzi o obroty jak już sie nagrzeje to skacze sobie na obrotach od 700obr - 1100obr. Jadę dam na luz mam 1100obr wrzucam bieg jadę dalej i np. po 10min jazdy daję na luz mam już 900obr i tak różnie. Mechanik powiedział (i ma rację), że przepustnica już ma luzy i faktycznie jak się porusza to obroty skaczą. Do tego podobno mam walnięty jakiś tam element podciśnieniowy przy gażniku - nie wiem dokładnie o co chodzi??
Poniżej zdjęcie jeżeli coś da:
Obrazek
I teraz pytanie co robić czy ktoś naprawia przepustnice jak to się robiło w maluchu jeśli tak jaki koszt pi razy drzwi??? Czy dostanę gdzieś ten element podciśnieniowy - koszt?? Czy wogóle ktoś naprawi to czy trzeba szukać nowego gaźnika??? Jakie są koszta gaźnika??
Mój mechanik mówi że przepustnicy się nie robi :( i tu jest moja bolączka silniczek elegancko chodzi jak na swój wiek ale problem z gaźnikiem :(

I ostatnie pytanko bardziej do działu kupię ale przy okazji potrzebuję taką gumkę, która jest w obudowie filtra powietrza gdzie to dostanę może ma ktoś z Was

Obrazek

z góry dzięki za pomoc!!

P.S. POwiedziano mi że silnik jest brudny bo nie ma osłon pod spodem gdzie można takie kupić o ile są dostępnę do mk2

: pt lut 23, 2007 18:54
autor: Rob 21
W moim mk2 1,6RF jest identyczny silnik. Nie mam co prawda pod filtrem takiej gumki. Też mam problemy z obrotami. Ale się tym nie przejmuje.