Mk2 1.8 16v KR czy PL ?? Co mam robic?? Kto pomoze ??
: pt lut 23, 2007 04:47
Witam.
Na wstepie chcialbym dowiedziec sie ile sterownikow ma KR'ka ?? Bo w moim sa dwa (te pod szyba). Tak samo jak w PL. Ale przeciez KR ma miec jeden. Jak to w koncu jest.
Ciekawi mnie tez ze mam sonde lambde. Sprawdzalem ja ale nie dostaje zadnego napiecia i jest wg mnie zle podlaczona. A co najbardziej mnie zaniepokoilo, to ze w KR nie mialem czujnika Halla. A ten golf non stoper kiedys tak jezdzil !!!! Mi sie wydaje ze ten silnik ciagle zle pracowal i chyba dlatego komputer pokazuje spalanie okolo 18 litrow i to w trasie.
Zaznacze jeszcze ze teraz mam PL na osprzecie z KR, a KR ma pękniętą glowice.
Na forum widzialem dwa schematy instalacji i widzialem ze sonda lambda nie wystepowala w KR. Jak znowu popatrze w ETKA to znowu jest wyszczegolniona sonda lambda. I znowu jestem w kropce.
Mam taki problem ze niewiem ktorej instalacji uzyc (KR czy PL). Golf ma chyba ta KR ale przy malej kontroli wynika ze jest zle podlaczona pod silnik. A instalacja PL jest zdemontowana z innego golfa i niewiem jak ma byc podlaczona pod silnik. Potrzebowalbym pomocy od kogos kto dobrze zna sie na tym. I zeby uzyc PL instalacji ,to prawie wszystko mam ale tego tez nie jestem pewien.
Niewiem ktorej instalacji uzyc. Mi sie wydaje ze KR ale PL znowu moze byc bardziej ekonomiczniejsza bo ma sonde lambde (jesli KR niema).
Pomozcie mi bo moj golf juz stoi 2,5 roku i niema zamiaru nawet jedzic!!!!! Co chwile mam cos nowego do roboty.
Ostatnio zaczal dymic jak czajnik z wydechu a nic nie robilem przy silniku. Przedwczoraj zamontowalem swiece nowe i wszystko fajnie chodzil. A na drugi dzien znowu nie odpalil. Okazalo sie ze swiece byly czarne i nie dawaly iskry lub mialy przebicie.A dzisiaj znowu nie odpalil. Znowu swiece!! Przeczyscilem swiece , pokrecil jak by na dwoch garach i zgasnal. Okazalo sie ze znowu swiece. A nowe swiece wkrecilem kilka dni temu i padly. Nawet nie wyjezdzalem z garazu. I znowu ma stare swiece. Zobacze czy jutro odpali.
Czy moglby mi ktos objasnic te schematy ?? Ten na bialym tle jest nie kompletny. Brakuje na nim pare regulatorow, przelacznik albo czegos innego.Tak mi sie wydaje. Na tym drugim schemacie jest chyba wszystko tylko nie rozumiem tego sterownika "102". Ma jakies dziwne oznaczenia wyjsc. I tak na marginesie, to dlaczego jest drugi sterownik. Przeciez KR ma miec niby jeden ??
Zeby podlaczyc urzadzenia pod sterownik trzeba znowu wiedziec gdzie jest nr 1-25 ?? A gdzie sie zaczyna numeracja ?? Czy ktos wie ??
Pomozcie mi , bo mam dosc tego auta. Tylko stoi i stoi. A przeciez moze asfalt zrywac !!
[ Dodano: 23 Lut 2007 03:49 ]
[ Dodano: 23 Lut 2007 04:13 ]
Jeszcze jak ktos by mogl mi objasnic schemat to bede wdzieczny. Nie rozumie nr 14,15,27,28,36,48,61 co to sa za podzespoly ?? Nawet w ETKA niema Wydaje mi się ze sa pod inna nazwa.
Na wstepie chcialbym dowiedziec sie ile sterownikow ma KR'ka ?? Bo w moim sa dwa (te pod szyba). Tak samo jak w PL. Ale przeciez KR ma miec jeden. Jak to w koncu jest.
Ciekawi mnie tez ze mam sonde lambde. Sprawdzalem ja ale nie dostaje zadnego napiecia i jest wg mnie zle podlaczona. A co najbardziej mnie zaniepokoilo, to ze w KR nie mialem czujnika Halla. A ten golf non stoper kiedys tak jezdzil !!!! Mi sie wydaje ze ten silnik ciagle zle pracowal i chyba dlatego komputer pokazuje spalanie okolo 18 litrow i to w trasie.
Zaznacze jeszcze ze teraz mam PL na osprzecie z KR, a KR ma pękniętą glowice.
Na forum widzialem dwa schematy instalacji i widzialem ze sonda lambda nie wystepowala w KR. Jak znowu popatrze w ETKA to znowu jest wyszczegolniona sonda lambda. I znowu jestem w kropce.
Mam taki problem ze niewiem ktorej instalacji uzyc (KR czy PL). Golf ma chyba ta KR ale przy malej kontroli wynika ze jest zle podlaczona pod silnik. A instalacja PL jest zdemontowana z innego golfa i niewiem jak ma byc podlaczona pod silnik. Potrzebowalbym pomocy od kogos kto dobrze zna sie na tym. I zeby uzyc PL instalacji ,to prawie wszystko mam ale tego tez nie jestem pewien.
Niewiem ktorej instalacji uzyc. Mi sie wydaje ze KR ale PL znowu moze byc bardziej ekonomiczniejsza bo ma sonde lambde (jesli KR niema).
Pomozcie mi bo moj golf juz stoi 2,5 roku i niema zamiaru nawet jedzic!!!!! Co chwile mam cos nowego do roboty.
Ostatnio zaczal dymic jak czajnik z wydechu a nic nie robilem przy silniku. Przedwczoraj zamontowalem swiece nowe i wszystko fajnie chodzil. A na drugi dzien znowu nie odpalil. Okazalo sie ze swiece byly czarne i nie dawaly iskry lub mialy przebicie.A dzisiaj znowu nie odpalil. Znowu swiece!! Przeczyscilem swiece , pokrecil jak by na dwoch garach i zgasnal. Okazalo sie ze znowu swiece. A nowe swiece wkrecilem kilka dni temu i padly. Nawet nie wyjezdzalem z garazu. I znowu ma stare swiece. Zobacze czy jutro odpali.
Czy moglby mi ktos objasnic te schematy ?? Ten na bialym tle jest nie kompletny. Brakuje na nim pare regulatorow, przelacznik albo czegos innego.Tak mi sie wydaje. Na tym drugim schemacie jest chyba wszystko tylko nie rozumiem tego sterownika "102". Ma jakies dziwne oznaczenia wyjsc. I tak na marginesie, to dlaczego jest drugi sterownik. Przeciez KR ma miec niby jeden ??
Zeby podlaczyc urzadzenia pod sterownik trzeba znowu wiedziec gdzie jest nr 1-25 ?? A gdzie sie zaczyna numeracja ?? Czy ktos wie ??
Pomozcie mi , bo mam dosc tego auta. Tylko stoi i stoi. A przeciez moze asfalt zrywac !!
[ Dodano: 23 Lut 2007 03:49 ]
[ Dodano: 23 Lut 2007 04:13 ]
Jeszcze jak ktos by mogl mi objasnic schemat to bede wdzieczny. Nie rozumie nr 14,15,27,28,36,48,61 co to sa za podzespoly ?? Nawet w ETKA niema Wydaje mi się ze sa pod inna nazwa.