chwilowa usterka,co to mogło być???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

chwilowa usterka,co to mogło być???

Post autor: pawel3 » czw lut 22, 2007 22:41

Witam wszystkich. miałem dziś takie dziwne zdażenie. a wiec jechałem swoim gofrem,zatrzymałem się na dłuższą chwilę pod sklepem(jakieś 10 minut) , następnie wsiadłem odpaliłem i ni stąd ni z owąd okazuje się że nie trzyma mi wolnych obrotów tzn.spadły na jakieś 550 i tak się utrzymywały,przy czym na wyższe obroty wchodził przy naciśnięciu na pedał gazu,palił na wszystkie gary(jak trzymałem nogę na gazie).Widząc tak dziwne zachowanie się silnika zgasiłem go odczekałem jakieś 10 minut,i jak wtedy go zapaliłem to wszystko było normalnie,tzn.obroty trzyma do tej pory takie jak zwykle,czyli te 950.
Jeśli wiecie co to mogło być lub co powoli zaczyna się psuć to proszę o jakąś radę co i jak sprawdzić, lub na co zwrócić uwagę gdy przydaży mi się coś takiego raz jeszcze....
Mój gofer to 1,6 (101 km) AFT 96r.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw lut 22, 2007 22:57

jeśli to się zdarzyło tylko raz to się nieprzejmuj ale jeśli się to powtórzy to wtedy trzeba zacząć szukac przyczyny
PS
mój były goferek wciagu tygodnia po kupnie dwa razy zgasł niewiadomo dlaczego
już roczek smiga i niema z nim żadnych problemów


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » czw lut 22, 2007 23:07

marek2907, dzięki też myślę że będzie dobrze,ale naprawdę jest to zastanawiające i chciałbym wiedzieć co to było,bo szykuje mi się dłuższa trasa i chciałbym być pewien że to nie jest pewien zwiastun jakiejś większej usterki która wisi na przysłowiowym włosku...



Awatar użytkownika
Misiek_B
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
Lokalizacja: Nisko
Kontakt:

Post autor: Misiek_B » czw lut 22, 2007 23:10

A czasem gazu w aucie nie masz ??


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]

Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » czw lut 22, 2007 23:16

Witam. Kilka tygodni temu miałem to samo, też spadły do około 500-600 obr. ale go nie gasiłem tylko jechałem i w trakcie jazdy zawieszały sie z kolei na równiutko 2000 obr. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu objaw zniknąl do dzisiaj ale podejrzewam kable WN bo było wtedy bardzo wilgotne powietrze i mogła sie osadzić para na kablach. Przynajmniej tak to sobie tłumacze :chytry:



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » czw lut 22, 2007 23:20

Misiek_B, gaz mam ,ale na gazie były identyczne objawy jak i na benzynie, to samo się działo....,podejrzewasz że może mieć to jakiś związek z instalacją???, mam landi renzo na parowniku

[ Dodano: 22 Lut 2007 22:23 ]
mmarek, wiesz , na kable to mi to nie wygląda, może wtedy to by przerywał jakby to były kable,ale kto wie,a pogoda dziś była faktycznie do kitu,tzn wilgoć



Awatar użytkownika
Misiek_B
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
Lokalizacja: Nisko
Kontakt:

Post autor: Misiek_B » czw lut 22, 2007 23:24

Bo na gazie bywa tak ze jak na mrozie przejedziesz krótki odcinek na gazie silnik się nie nagrzeje zgasisz go i potem bedziesz go próbowała odpalic na benzynie albo na gazie to własnie tak jak piszesz z obrotów spada albo nieda się zapalic niekiedy


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]

Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » czw lut 22, 2007 23:30

Misiek_B, rozumiem, a gaz mam już 2 lata i nigdy nie zdażyło mi się coś takiego jak teraz,mrozy też były dużo większe i krótkie odcinki też i żadnych problemów. ale jak to się mówi zawsze musi być ten pierwszy raz.... :drinkers:

[ Dodano: 22 Lut 2007 22:46 ]
I TAK JESZCZE ZAPYTAM PRZY OKAZJI CZY KTOŚ Z WAS MOI DRODZY ORIENTUJE SIĘ GDZIE W MOIM SILNIKU ZNAJDUJE SIĘ TERMOSTAT UKŁADU CHŁODZENIA,BO NAPRAWDĘ ALE TYLE SIĘ TEGO NASZUKAŁEM I NIE ZNALAZŁEM ODPOWIEDZI....,



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt lut 23, 2007 03:18

pawel3 pisze:I TAK JESZCZE ZAPYTAM PRZY OKAZJI CZY KTOŚ Z WAS MOI DRODZY ORIENTUJE SIĘ GDZIE W MOIM SILNIKU ZNAJDUJE SIĘ TERMOSTAT UKŁADU CHŁODZENIA,BO NAPRAWDĘ ALE TYLE SIĘ TEGO NASZUKAŁEM I NIE ZNALAZŁEM ODPOWIEDZI....,
pewnie ponizej pompy wody



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » pt lut 23, 2007 12:40

daaroo, rozumiem i tu właśnie zaczyna się problem tzn. kupiłem termostat wahlera i w komplecie jest uszczelka i wychodzi na to że ona ma trzy otwory przez które przechodzą śróby do mocowania. a tam na dole wg. fotoporady odnośnie wymiany termostatu do pompy przykręca się na dwie..., czyli jak ,w króćcu przy glowicy on jest???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości