Strona 1 z 2

Głosno w Golfie III 1,9 tdi

: pt mar 04, 2005 10:51
autor: sps5
Drodzy Państwo!

Moim zdaniem mój tdik troche za głośno chodzi tłumiki są ok nie posiadam ani dolnej ani górnej osłony silnika

macie może jakieś sugestie?

: pt mar 04, 2005 11:00
autor: Brzoza Krk
Skoro nie masz żadnych osłon to masz odpowiedź...to jest auto powypadkowe że nawet wygłuszenia nie masz na masce? :chytry:

głośno

: pt mar 04, 2005 11:03
autor: sps5
nie nie mam wygłuszenie na masce a autko nie było bite nie posiadam jedynie osłony dolnej silnika i tzw pkrywki plastikowej na silnik a chodzi mi o to że moim zdaniem chodzi zbyt głośno jak na tdi one maja takie fajne wytłumione odgłosy a moj no nie wiem jak to opisac krynka :) zbyt głośno szczególnie jak jest zimny

: pt mar 04, 2005 11:13
autor: Brzoza Krk
tzn.nie masz tego plastikowego dekla na silniku wogóle? :crazy:

głośno

: pt mar 04, 2005 11:22
autor: sps5
dokładnie tak ale czy to moze byc powód ?

: pt mar 04, 2005 14:25
autor: marcinvw
plastikowy tekiel nie ma nic wspulnego w wygluszeniem silnika,ja jezdzilem z deklem i bez dekla,i roznicy niebylo,pozatym bez tej oslony tez jezdzilem jakis czas bo jak zmienialem rozrzad to neichcialo mi sie zakladac tego i wozilo sie w bagazniku chyba z miesiac i tez zadnej roznicy nie zauwazylem,wiec to nie ma nic do rzeczy,mowisz ze jest glosny jak jest zimny,no to normalne zanikm sie napompuja wszystkie popychacze hydrauliczne to troche puka ale po kilku sek silnik powinien juz tylko mruczec,przynajmniej tak jest umnie,a jaki masz olej??i jaki to ejst silnik,moj ma przejechane 265tys. i jest to AHU 90ps z 96r. i ja leje do niego olej mineralny 15W40 Mobil i chodzi jak rzyletka,cichutko i wogule gut,napisz jaki ty masz silnik??i jaki olej,moze zlego oleju uzywasz,a silnik nie jest juz pierwszej mlodosci,jak masz juz nakrecone km i lejesz np. polsyntetyk to normalne ze bvedzie glosno chodzil bo popychacze beda ci pokac,chyba ze se wymienisz 30zl sztuka :D:D,ja u siebie zmienie jak bede spzredawal zeby ladniej chodzil :D:D:D,i moze troche przebieg zmienie :D,bo zadna tajemnica nie jest ze w mk3 z cyfrowym licznikiem km to zden problem i mozna sobie cofac o cale setki przebieg,wiec ja nie wierze w ani jeden przebieg jak sie kupuje w polsce auto,a najlepiej jak juz widze na allegro Mk3 z 94 r i ma przejechane np.145 tys,tak tak a swistak siedzi i zawija...:D:D:D:D,wiec osluchacj lepiej dobrze silnik skad te halasy dochodza,bo pewnie to popychacze ci tak wala...powodzenia...

: pt mar 04, 2005 14:26
autor: marcinvw
jakos ja mam z 96r i ma 265 tys. a tez niby duzo nie jezrzdze :D:D:D:D:D

: pt mar 04, 2005 14:34
autor: Corvax
Jesli porównujesz MK3 do MK4 to niestety będzie głośniej - Nowsze silniki PD w MK4 pracują zupełnie inaczej i są cichsze. Sporo może poprawić osłona pod silnik, ale musi to być wersja do tdi - z wygłuszeniem.

głośno

: pt mar 04, 2005 14:52
autor: sps5
to jest golf 1,9tdi 90ps rok prod 1994 na jakim oleju jezdze nie wiem bo nie sprawdzalem ale jestem juz przed wymianą to mówisz ze to popychacze moga byc ze tak glosno chodzi bo to ze nie ma oslon to raczej i moim zdaniem nie ma wiekszego wplywu

: pt mar 04, 2005 22:02
autor: marcinvw
no z wlasnych doswiadczen wiem ze to nie zmienia nic,przynajmniej nie jest to odczowalne a mam oslone w wygluszeniem i jest tak samo,zalozylem ja tylko zeby mi syf nie lecial na motorek,jezeli jest to takie klekotanie znaczy poprostu glosna praca to na 95% szklany ci walą,a ile ma przejechane goferek??no i jak kolega Corwax powiedzial wczesniej nie porownuj czasem pracy silnika w mk3 z silnikiem w mk4 czy massacie np B5 bo tam juz silniki pracuja calkiem inaczej,tym bardziej jak sa na pompowtryskiwaczach (PD),a wiekszosc tych aut je ma,i tam jest owiele wyzsza kultura pracy silniczka...jak by co to pisz na moje GG

P.S. i sprawdz co masz za olej bo to jest wazne...

: sob mar 05, 2005 00:01
autor: marcinvw
cos mi sie przypomnialo,wez wejdz pod auto i zwroc uwage na dwa haki(łapki) mocujace katalizator w takich gumach,bo mi one sie kiedys oderwaly i caly wydech tak drzal ze przez chwile myslalem ze jakiegos zetora mi wsadzili pod maske,jak one beda oderwane albo juz naderwane to masz juz przyczyne,bo to nawet przyspawane nie jest do kata tylko tak beznadziejnie zgrzane i z czasem jak zacznie rdzewiec to sie lubi odrywac,moj kuzynek w passacie B4 wogule tego nie ma to mu burczy w srodku tak ze yhh...jak traktor,ja przyspawalem migomatem to juz nigdy nieodleci :D:D:D,aha i jeszcze jedno pytanie...czy on zaczol od jakiegos czasu tak glosno chodzic czy caly czas tak mial???

: sob mar 05, 2005 17:28
autor: Unicron
marcinvw pisze:,bo zadna tajemnica nie jest ze w mk3 z cyfrowym licznikiem km to zden problem i mozna sobie cofac o cale setki przebieg,wiec ja nie wierze w ani jeden przebieg jak sie kupuje w polsce auto,a najlepiej jak juz widze na allegro Mk3 z 94 r i ma przejechane np.145 tys,tak tak a swistak siedzi i zawija...:D:D:D:D,

tzn jak?? do kompa nalezy podłaczyć czy jest jakiś sprytny trik :chytry: ??

: sob mar 05, 2005 18:15
autor: r30q
ja mam łożysko na alternatorze do wymiany , niestety glosne jest :(

głośno + szwankuje kopyto:)

: ndz mar 06, 2005 14:55
autor: sps5
Dzięki Panowie za odpowiedzi bede coś kombinował może faktycznie te uchwyty na katalizatorze nie mniej wielkie dzieki za odpowiedzi aha jeszcze jedno pytanko:

dzieje mi sie cos takiegoi mialem zrobiony tuning niemiecki silnika i potwornie szybki był moj golf ale przy okazji szarpał na niskich obrotach zlikwidowałem ten tuning przez wgranie nowego oprogramowania silnika w firmie tuningujacej we wroclawiu prze zchwile jezdzil spoczko ale od jakis dwoch dni wlasnie na trasie do wroclawia zaczal spowrotem szarbac wszakze juz zdecydowanie mniej no ale jednag no i gubi moc na 4 biego w okolicach 100 i na 5 biego w okolicach 120-130 jak odciagam gaz i zonou naciskam to mniej wiecej sie uspokaja ale tylko chwilowo ?? no i co wy na to golf z problemami albo mu sie jezdzic nie chce ?? pozdro zagladne dopiero na formu kolo wtorku ale bede wdzieczny za jakies sugestie a moze ktos juz sie z czyms takim spotkal

pozdro milej niedzieli