Wymiana paska rozrządu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

AndrzejG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lut 21, 2007 20:12
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

Wymiana paska rozrządu.

Post autor: AndrzejG » śr lut 21, 2007 20:19

Chciałbym sobie wymienić pasek rozrządu ale nei wiem jak.
Liczę na waszą pomoc i z góry dziękuje. :helm:



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr lut 21, 2007 20:26

powiem ci że sam tego nie robie!
jeśli chcesz wymienić to na GATES!



energetyczny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
Lokalizacja: Gdańsk - okolice

Post autor: energetyczny » śr lut 21, 2007 20:29

Witam :bigok:
Sugeruję koledze oprucz paska wymienieć zaraz napinacz i rolki. Bo jak coś z tych części siądzie to lipa i trzeba znowu rozbierać rozrząd i koszty się kumuluja. Lepiej wszystko zrobić za jednym razem i spać spokojnie.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » śr lut 21, 2007 20:30

dobry jest też contitech a jak się nie znasz na wymienia paska to się za to lepiej nie bierz wystarczy jeden błąd i masz po silniku


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr lut 21, 2007 20:35

AD6 pisze:dobry jest też contitech a jak się nie znasz na wymienia paska to się za to lepiej nie bierz wystarczy jeden błąd i masz po silniku

to też są bardzo dobre paski!
jak kolega wyżej napisał napinacz paska też się przy tym wymienia koniecznie!



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » śr lut 21, 2007 20:35

AndrzejG pisze:Chciałbym sobie wymienić pasek rozrządu ale nei wiem jak.
Demontujesz pasek/ki klinowy/wieloklinowy.
Demontujesz osłonę paska rozrządu.
Ustawiasz rozrząd na znaki, demontujesz koło pasowe na wale korbowym, odkręcasz napinacz, ściągasz stary pasek.
Montujesz nowy napinacz, zakładasz nowy pasek, napinasz pasek, sprawdzasz, czy się zgrywa na znakach.
Obracasz ręcznie wałem korbowym 360 stopni.
Montujesz koło pasowe, osłonę i pasek/i klinowy/wieloklonowy.
Po robocie. ;)


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr lut 21, 2007 20:37

vwarek pisze:
AndrzejG pisze:Chciałbym sobie wymienić pasek rozrządu ale nei wiem jak.
Demontujesz pasek/ki klinowy/wieloklinowy.
Demontujesz osłonę paska rozrządu.
Ustawiasz rozrząd na znaki, demontujesz koło pasowe na wale korbowym, odkręcasz napinacz, ściągasz stary pasek.
Montujesz nowy napinacz, zakładasz nowy pasek, napinasz pasek, sprawdzasz, czy się zgrywa na znakach.
Obracasz ręcznie wałem korbowym 360 stopni.
Montujesz koło pasowe, osłonę i pasek/i klinowy/wieloklonowy.
Po robocie. ;)
tak dokładnie!
ale jak ktoś tego nie robił to łatwo może coś spiepszyć mimo fachowych porad!
ja bym nie ryzykował!



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » śr lut 21, 2007 20:41

napisz jeszcze jaki masz silnik bo może wcale nie masz napinacza tylko naciąga się pasek pompą wody


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr lut 21, 2007 20:43

Ja zmieniałem uszczelkę pod głowicą, no ale niestety nie pomyślałem, aby też wymienić pasek rozrządu, no ale napewno się za to zabiore - najwyższy czas.

AndrzejG - lepiej na początek zaprowadź autko do dobrego mechanika, on ci wymieni, tylko patrz jak wymienia i ucz się, abyś w pzryszłości robił to sam.
Wymiana nie powinna przekroczyć 200 zł razem z częściami.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr lut 21, 2007 20:43

AndrzejG, daj sobie spokoj z samodzielna wymiane,bardzo latwo mozesz spie... silnik, pasek, rolka i napinacz nie sa drogie,tak sama jest z robocizna,oddaj swoja trojke w fachowe rece,samemu to mozna oleje,klocki, amory itd wymianiac,rozrzad to delikatna sprawa i nie ryzykowalbym na Twoim miejscu


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » śr lut 21, 2007 23:46

Dokładnie, lepiej oddac w fachowe rece :) z rorzondem nie ma zartów.

ja za wymiane filtra powietrza, paliwa, oleji , rorzondu, swiec , kabli, kopułki i palca zaplacilem 200zł

takze wydaje mi sie ze to nie wiele


posłużę Vagiem

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr lut 21, 2007 23:55

fachowe rece hahah dobre, raczej pazerne rece, panowie nie przesadzajcie z tym rozrzadem i tymi fachowcami, ja dawno temu z braku czasu oddalem auto na wymiane do takeigo wlasnie 'fachowca' gosciu sie cieszyl dobra opinia. Co sie okazalo pozenij musialem robic sam bo gosciu walnal sie o 2 zeby


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw lut 22, 2007 00:04

preker20 pisze:musialem robic sam bo gosciu walnal sie o 2 zeby
Ano tak bywa. Fachowiec nawet z bardzo prostym silnikiem takim jak ABD sobie poradzić nie może. hehe


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

Post autor: mixelko » czw lut 22, 2007 00:39

AD6 pisze:napisz jeszcze jaki masz silnik bo może wcale nie masz napinacza tylko naciąga się pasek pompą wody
i w tym przypadku warto od razu sprawdzić pompę wody bo jak pojdzie ciezko to trzeba wymienić


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 400 gości