Problemy z zapalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

R_Tomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 08, 2005 18:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Problemy z zapalaniem

Post autor: R_Tomek » śr lut 21, 2007 19:48

Witam

Ostatnio coraz częściej mam problemy z zapalaniem samochodu. Objaw jest taki, że po zapaleniu obroty silnika wchodzą w zakres 100 – 200 i zaraz silnik gaśnie dławiąc się niskimi obrotami. Co najdziwniejsze przy kolejnym zapaleniu jest już wszystko w porządku. Objaw występuje mniejwięcej, co 20ste zapalenie silnika.
Rok temu jak kupiłem samochód, objaw też występował, ale bardzo rzadko i co najgorsze z biegiem czasu występuje coraz częściej.
Sprawdzenie błędów VAGiem nic nie wykazało. Myślałem, że to wina świec, więc je wymieniłem, ale nic to nie dało.
Czy ktoś się już spotkał z takim problemem i zna rozwiązanie tego problemu? Ewentualnie co można było by jeszcze wymienić?
Silnik w samochodzie to 1.6 AKL 8 zaworowy.



Awatar użytkownika
sizher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: sizher » czw mar 01, 2007 11:47

Ja bym sprawdził filtry i przepustnicę. Przepustnica może być "utytłana" olejem. Filtry - wiadomo. Przepustnicę czyścisz i robisz adaptację.Było już sporo o tym na forum.


Tylko Golf...

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » czw mar 01, 2007 12:51

a może tu coś do tego ma jakość paliwa. zmień może stacje a także filtr paliwa. nigdy nie wiadomo, może to coś pomoże?



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw mar 01, 2007 13:48

Sprawdź profilaktycaznie czy korpus przepustnicy Ci się nie zabrudził. Jeśli tak zdejmij wyczyść i przeprowadź adaptację. Ja bym zwrócił uwagę na filtr paliwa, reulator ciśnienia paliwa, pompe paliwa (w tej kolejności) Profilaktycznie radze wymienić falitr paliwa (pieniądze żadne a to miłe spędzanie czasu w kanale ;). Może coś pomoże. Jeśli nie proponuje podpiąć zegar do badania ciśnienia paliwa. Przy rozruchu musi powstać ciśnienie 3 bary a później musi zejść do 2.5. Możliwe, że regulator cisnienia paliwa Ci puszcza i nie trzyma ciśnienia albo pompa wytwarza zbyt male ciśnienie.



R_Tomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 08, 2005 18:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: R_Tomek » czw mar 01, 2007 19:42

W poniedziałek pojechałem do ASO VW i tak jak pisaliście stwierdzili, że to może być wina brudnej przepustnicy. Wyczyścili ją i jak narazie po przejechaniu prawie 600km uspokoiło się i narazie jest OK. Powiedzieli mi jeszcze, że jak problemy z zapalaniem powrócą to może być to jeszcze wina przewodów zapłonowych. Może i mają rację, swoje lata już mają.
Mam nadzieję, że to była tylko wina brudnej przepustnicy i problemy na jakiś czas znikną.

Co do filtrów to wymieniłem wszystkie łącznie z filtrem paliwa. Paliwo tankuję na różnych stacjach, więc to raczej nie jego wina.
Sprawdzę jeszcze profilaktycznie tak jak pisał kolega Jacenty85 ciśnienie paliwa przy rozruchu paliwa, może tu występują jakieś problemy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 268 gości